تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنبیه انضباطی یوفا در انتظار بایرلورکوزن


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تنبیه انضباطی یوفا در انتظار بایرلورکوزن




اتحادیه فوتبال اروپا به زودی تصمیم انضباطی خود در خصوص بایرلورکوزن آلمان به خاطر رفتار ناشایست تماشاگرانش در بازی مقابل اتلتیکومادرید را اعلام خواهد کرد.





خبرگزاری تسنیم: در جریان پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب بایرلورکوزن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هواداران لورکوزن بنری توهین‌آمیز را در ورزشگاه بای‌ آره‌نا در مواجهه با هواداران متعصب روخی‌بلانکو به نمایش در آوردند که همین موضوع ممکن است محرومیت‌هایی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای نماینده آلمان به دنبال داشته باشد.

اتحادیه فوتبال اروپا با اشاره به اینکه هواداران آلمانی با نمایش این بنر بند 16 آیین‌نامه انضباطی یوفا را نقض کرده‌اند، اعلام کرد: اتحادیه‌های عضو و باشگاه‌ها در مورد چنین رفتارهای نامناسب هواداران‌شان مسئول هستند و امکان دارد در صورت ثابت شدن هر گونه سهل‌انگاری از سوی آنها در معرض اقدامات انضباطی یوفا قرار بگیرند. بر اساس قوانین یوفا استفاده از هرگونه اشارات، واژه‌ها، اشیاء و هر وسیله دیگری برای انتقال پیامی که ماهیت سیاسی، ایدئولوژیک، مذهبی، توهین‌آمیز و یا تحریک‌آمیز داشته باشد، ممنوع است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمال اینکه اتحادیه فوتبال اروپا به هواداران بایرلورکوزن اجازه ندهد در دیدار بعدی این تیم در پیکارهای اروپایی در بخشی از ورزشگاه بای آره‌نا مستقر شوند،‌ بسیار زیاد است.






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن