تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802441263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات فرانسه و دانمارك در كابينه رژيم‌صهيونيستي كليد خورده است!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عمليات فرانسه و دانمارك در كابينه رژيم‌صهيونيستي كليد خورده است!
ماجراي نشريه «شارلي ابدو» در فرانسه و كنيسه‌اي در دانمارك و تكاپوهاي سازمان‌يافته صهيونيست‌ها متعاقب آن مانند اجراي ميتينگ خياباني با شركت سران و مقامات چند كشور، شارژ مالي نشريه شارلي ابدو و مجاب كردن نشريه به بازنشر كاريكاتور موهن با تيراژ بسيار بالا و مهم‌تر از همه دعوت فوري بنيامين نتانياهو از يهوديان آن كشورها براي مهاجرت به سرزمين‌هاي اشغالي، همه حكايت از يك سناريوي طراحي‌شده از قبل توسط سرويس‌هاي اطلاعاتي داشت


ماجراي نشريه «شارلي ابدو» در فرانسه و كنيسه‌اي در دانمارك و تكاپوهاي سازمان‌يافته صهيونيست‌ها متعاقب آن مانند اجراي ميتينگ خياباني با شركت سران و مقامات چند كشور، شارژ مالي نشريه شارلي ابدو و مجاب كردن نشريه به بازنشر كاريكاتور موهن با تيراژ بسيار بالا و مهم‌تر از همه دعوت فوري بنيامين نتانياهو از يهوديان آن كشورها براي مهاجرت به سرزمين‌هاي اشغالي، همه حكايت از يك سناريوي طراحي‌شده از قبل توسط سرويس‌هاي اطلاعاتي داشت وليكن سند معتبري كه نمايانگر آدرس طراحان سناريو و تعبير كننده ارتباط منظم وقايع مذكور باشد در دسترس نبود؛ تا اينكه مذاكرات و مصوبات دو جلسه كابينه رژيم‌صهيونيستي در نوامبر 2014 ميلادي درواقع كمتر از دو ماه قبل از عمليات سازمان‌يافته نشريه شارلي ابدو منتشر شد. بخشي از مباحث دوجلسه مذكور بدين شرح است:
 
  جلسه 16 نوامبر
«عودد پورر» رئيس اداره كل مهاجرت و جذب، در گزارشي از اقدامات اداره كل مي‌گويد: «اهداف اصلي اين اداره تشويق يهوديان براي مهاجرت به اسرائيل، بازگرداندن اسرائيلي‌هاي به خارج‌رفته و تضمين جذب موفق است.» وي در ادامه ضمن توضيح پيرامون آمار جمعيت يهوديان با فراواني توزيعشان دركشورهاي مختلف دنيا و همين‌طور آمار مهاجران پنج سال اخير برمبناي فراواني توزيع آنها مطابق كشورمبدأ، سن و اشتغال؛ چالش‌هاي اصلي اداره مهاجرت در سال 2014 را جذب مهاجران از كشورهاي توسعه‌يافته، آوردن دانش‌آموزان، تشويق مهاجرت از فرانسه، مديريت جوامع خاص و مهاجران اتيوپيايي و رفع موانع در حوزه اشتغال مهاجران عنوان مي‌كند.  «ناتان شرانسكي» رئيس آژانس يهوديان نيز در اين جلسه به اجراي مصوبه اخير دولت در خصوص يهوديان اشاره‌كرده و مي‌گويد:«اين تصميمي است كه به افزايش شمار مهاجران كمك خواهد كرد. ضمناً امسال شمار مهاجران از كشورهاي غربي نسبت به شمار مهاجران از كشورهاي توسعه‌يافته افزايش‌يافته است.» «هرال لوكر» رئيس دفتر نخست‌وزير نيز در خاتمه اين بحث از طرحي براي حل اين موضوع سخن گفته و افزوده است به‌زودي اين طرح براي تأييد به دولت ارائه خواهد شد.
 
  جلسه 23 نوامبر
«سوفا لَندوِر» وزير مهاجرت كابينه نتانياهو، ضمن توضيح درباره وضعيت مهاجرت و اقدامات وزارتخانه متبوعش، اظهار مي‌دارد: «واضح است براي بهبود جذب مهاجران نيازمند اقدامات بيشتر به‌ويژه در حوزه مسكن، اشتغال و مزايا هستيم.» وي در ادامه از افزايش دو برابري توانايي وزارت خود براي مديريت مهاجرت بيش از 60 هزار يهودي به سرزمين‌هاي اشغالي در سال آينده خبرمي‌دهد.  در ادامه بحث «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، ضمن تشكر از توضيحات «سوفا لندور» در خصوص فعاليت‌هاي وزارتخانه مهاجرت، تأكيد مي‌كند وزارت مهاجرت برنامه ورود بيش از 60 هزار مهاجر يهودي جديد مخصوصاً از فرانسه و اوكراين را تدوين و اجرايي نمايد.
با كمي دقت در محتويات مباحث اين دو جلسه، ساده‌انگاري است كه وقايع فرانسه و دانمارك را يك اقدام تروريستي صِرف و سلسله تحركات عملي و تبليغاتي را تابع و تالي طبيعي آن دو عمليات به‌ويژه شارلي ابدو، تلقي كرد؛ بلكه با قدري تأمل در چالش اصلي عنوان شدن تشويق مهاجرت از فرانسه از سوي رئيس اداره مهاجرت در جلسه اول و تأكيد «نتانياهو» در جلسه دوم به وزارت مهاجرت براي برنامه‌ريزي به‌منظور مهاجرت 60 هزار يهودي به سرزمين‌هاي اشغالي در 2015 به‌ويژه از فرانسه و اوكراين و كليد خوردن بخش اصلي و سر‌ي سناريو (عمليات ويژه عليه يهوديان) در قلب فرانسه، ديگر هيچ‌گونه ترديدي باقي نمي‌گذارد كه مظنون اصلي ايجاد ناامني در اروپا به‌قصد شوم كوچ دادن يهوديان به سرزمين‌هاي اشغالي و حل معضل مهاجرت معكوس، رژيم‌صهيونيستي است.  كاملاً قابل‌درك است كه صهيونيست‌ها با وجود توسل به شيوه و ترفندهاي گوناگون ضدانساني از فريب و تطميع گرفته تا ترور و وحشت‌زايي طي چند دهه براي مهاجرت يهوديان به فلسطين، دريافته‌اند كه اوضاع با مهاجرت معكوس، وخيم‌تر شده است. لذا در اوج ذلت و يأس طبق عادت معمولشان باز هم جنون وار به شيوه‌هاي نخ‌نما شده قديمي (ترور، ايجاد ترس و وحشت و ناامني براي كوچاندن فلسطينيان از وطنشان و يهوديان از اقصي نقاط دنيا براي ساكن شدن در فلسطين اشغالي) اين بار در اروپا متوسل شده‌اند.
كالبدشكافي سناريوي پياده شده اخير اين تحليل را تقويت مي‌كند كه شرايط سخت و چالش‌هاي پيش‌روي، صهيونيست‌ها را بر آن داشته كه با اهدافي همچون ناامن‌سازي اروپا براي حل چالش مهاجرت معكوس به‌عنوان هدف اصلي و اسلام هراسي و تشجيع و ترغيب اروپاييان براي گسيل نيرو به خاورميانه به‌منظور تشديد شعله‌هاي جنگ‌هاي نيابتي و ناامني‌ها و نتيجتاً ايجاد حاشيه امن براي خود به‌عنوان اهداف فرعي، چنين سناريوي پيچيده اطلاعاتي و عملياتي را با قرار دادن مسلمان نماها در پيشاني عمليات با چند دست واسطه توسط «موساد» و با همدستي سرويس‌هاي اطلاعاتي «سيا» و «MI 6» براي برطرف كردن مشكلات و چالش‌هاي رژيم‌صهيونيستي به اجرا درآورند.
خوشبختانه صهيونيست‌ها و هم‌پياله‌شان امريكايي‌ها اين بار نيز دچار اشتباه محاسباتي شده‌اند؛ چراكه همه مردم دنيا و ازجمله جمعيت مطلوب نظر آنها يعني يهوديان از قرار گرفتن دولت غاصب صهيونيستي در سراشيبي اضمحلال و سقوط، مطمئن هستند و ديگركسي گول ترفندهاي ضد انساني صهيونيست‌ها را نخورده و خود را در گرداب هولناك سرابي تحت عنوان دولت مستقل يهودي / اسرائيل نخواهد انداخت. هرروز كه مي‌گذرد بر تعداد آنهايي كه خود را در سرزمين‌هاي اشغالي گرفتار مي‌دانند و درصدد گريز ازآنجا هستند افزوده مي‌شود. لذا صهيونيست‌هاي درمانده آرزوي اصلاح روند معكوس مهاجرت و مثبت كردن تراز مهاجرت را به گور خواهند برد.
ناگفته نماند در اين ميان مردم كشورهاي اروپا و حتي امريكاي لاتين و آفريقا كه داراي شهروندان يهودي هستند بايد هشياري به خرج داده و حاكمان، سرويس‌ها و سيستم‌هاي امنيتي خود را از ايفاي نقش تسهيل‌گري در سناريو و پازل‌هاي صهيونيستي بر حذر دارند تا از توطئه‌هاي پيچيده و خطرناك صهيونيست‌ها كه براي رسيدن به اهداف و اميال خود به هيچ‌كس حتي به دوستان و هم‌كيشان خود هم رحم نمي‌كنند، درامان بمانند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن