تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811631990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصيه به روحاني در حفظ عزت ملي و اقتصاد مقاومتي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توصيه به روحاني در حفظ عزت ملي و اقتصاد مقاومتي
حسن روحاني رئيس‌جمهور اسلامي‌ ايران در روز دوم سفر خود به استان قم به ديدار مراجع تقليد رفت و گزارشي از اقدامات صورت گرفته توسط دولت را به آنان ارائه كرد.
حسن روحاني رئيس‌جمهور اسلامي‌ ايران در روز دوم سفر خود به استان قم به ديدار مراجع تقليد رفت و گزارشي از اقدامات صورت گرفته توسط دولت را به آنان ارائه كرد.
رئيس‌جمهور در نخستين ديدار خود با مراجع تقليد با آيت‌الله لطف‌الله صافي‌گلپايگاني ديدار و گفت‌وگو كرد. در ‌اين ديدار حجت‌الاسلام حسن روحاني از حمايت‌هاي حوزه‌هاي علميه و مراجع عظام تقليد تقدير و تشكر و سپس گزارشي از وضعيت فعلي كشور ارائه كرد.

   انتخاب وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي باعث افتخار دولت است
آيت‌الله صافي‌گلپايگاني نيز در ‌اين ديدار با تشكر از فعاليت‌هاي دولت تدبير و اميد اظهار كرد: براي موفقيت بيشتر شما در خدمت به مردم و سربلندي نظام اسلامي دعا مي‌كنم.
وي افزود: ما مي‌دانيم كه امكاناتي كه در دست شماست محدود است و شما با پاره‌اي از مشكلات گذشته روبه رو هستيد، اما تلاش و جديت شما و همكاران محترمتان براي رفع كمبودها، مشكلات، رفع موانع اقتصادي و براي رفاه مردم مشهود است.
اين مرجع تقليد از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تقدير و تشكر ويژه كرد و گفت: انتخاب هاشمي‌قاضي‌زاده براي دولت باعث افتخار است.
 
  حذف يارانه افراد بي‌نياز جامعه مشكلات جوانان را حل مي‌كند
رئيس‌جمهور در دومين روز حضور خود با‌ آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي ديدار كرد و با وي در خصوص برخي مشكلات كشور مانند اشتغال، ازدواج، مسائل زندگي مردم، ارزاق و مسائل فرهنگي كشور با وي گفت‌وگو كرد. آيت‌الله مكارم‌شيرازي با اشاره ‌اينكه بايد يارانه ‌افراد بي‌نياز جامعه حذف شود، گفت: با حذف يارانه ‌اين گروه از افراد مي‌توان درآمد به وجود آمده را صرف فعاليت‌هاي توليدي كرد كه ‌اين امر سبب حل مشكلات جوانان جوياي كار و حل مشكلات ازدواج آنان مي‌شود. وي با ارائه برخي از مشكلات و مسائل شهر قم خواستار حل‌ اين مشكلات توسط رئيس‌جمهور دولت تدبير و اميد و در پايان نيز توفيق روزافزون را براي كابينه دولت يازدهم از خداوند منان خواستار شد.
 
  توجه به قشر نيازمند جامعه
رئيس دولت يازدهم همچنين با آيت‌الله عبدالكريم موسوي‌اردبيلي ديدار و گفت‌وگو كرد. وي در ‌اين ديدار براي موفقيت و سربلندي دولت تدبير و اميد دعاي خير كرد و خواستار رسيدگي به اقشار نيازمند جامعه شد. اين مرجع تقليد با اشاره به ‌اينكه حمايت از دولت وظيفه همه آحاد جامعه است، گفت: مردم با حضور در صحنه انتخابات، دولت تدبير و اميد را انتخاب كرده‌اند و از همين رو بايد از اقدامات دولت به‌ويژه در بخش اقتصادي حمايت كنند. آيت‌الله موسوي‌‌اردبيلي تصريح كرد: دولت در حوزه سلامت، درمان و بهداشت عمومي فعاليت‌هاي مؤثر و ارزشمندي داشته است. روحاني همچنين با آيت‌الله وحيد خراساني از ديگر مراجع تقليد قم ديدار كرد و به ارائه گزارشي از وضعيت داخلي و خارجي كشور پرداخت.
 
  رويارويي دولت با مشكلات طاقت‌فرسا
آيت‌الله حسين وحيدخراساني در ‌اين ديدار با تشكر از فعاليت‌ها و زحمات دولت يازدهم گفت: شما يكي از بهترين رؤساي جمهوري هستيد كه با مشكلات طاقت‌فرسايي نيز روبه‌رو است. وي توكل به خداوند و توجه و توسل به حضرت ولي‌عصر(عج) را دو عنصر اصلي براي چيره‌شدن به مشكلات دانست.
پس از‌ اين ديدارها، رئيس‌جمهور به همراه هيئت دولت با حضور در دفتر آيت‌الله حسين نوري‌همداني با‌ اين مرجع تقليد ديدار و گفت‌وگو كرد.

   در مذاكرات هسته‌اي عزت و منافع ملت حفظ شود
آيت‌الله نوري‌همداني در ‌اين ديدار با اشاره به حمايت مراجع تقليد، مسئولان و مردم از دولت اظهار كرد: تمام سخنان به‌طور قطع براي پيشرفت دولت و انقلاب و از روي علاقه و دلسوزي است. وي با اشاره به‌اينكه امام خميني (ره) تنها در برابر خداوند تسليم بودند، گفت: بايد ‌اين فرهنگ را در مقابل غرب و كشورهاي غربي نشان داد تا آنها بدانند هنوز افكار امام خميني (ره) در جامعه وجود دارد و توسط رهبر معظم انقلاب و دولت ادامه پيدا مي‌كند.
اين مرجع تقليد تصريح كرد: حمايت از مذاكرات هسته‌اي به معناي معرفي منطق، گفت‌و‌گو صحيح و عملكرد دقيق نظام به دنيا و نشان دادن صلح و منطق ‌ايران به جهان و سپس نشان دادن چهره واقعي استكبار به مردم جهان است.
آيت‌الله نوري‌همداني خاطرنشان كرد: كشورهاي غربي از نظام جمهوري اسلامي‌ايران كينه به دل دارند و به گفت‌و‌گو در شرايط برابر حاضر نيستند و از سوي ديگر برخي از سرسپردگان آنان در تلاش هستند در منطقه با پول نفت و گاز نظام جمهوري اسلامي‌ايران را تخريب كنند. وي با اشاره به ‌اينكه دولت بايد با دشمنان با قدرت برخورد كند، گفت: اگر در مذاكرات عزت و منافع ملي‌ايران حفظ شود به نتيجه مي‌رسيم اما اگر به دليل زياده‌خواهي غرب، عزت كشور زير سؤال رفته و خون شهدا پايمال شود به نتيجه نخواهيم رسيد. استاد حوزه علميه قم بيان كرد: توجه به مسائل اقتصادي مانند نگهداشتن ارزش پول ملي و ارز بايد مورد تأكيد دولت قرار گيرد، برخي از مردم خواستار اثر‌گذاري بخش اقتصاد در سر سفره‌هايشان هستند.
 
  توجه به ايجاد اشتغالزايي براي جوانان
آيت‌الله جعفر سبحاني نيز در ديدار با رئيس‌جمهور دولت تدبير و اميد و هيئت دولت خواستار توسعه خدمات عمومي و توجه به مسائل و امور اجتماعي شد. وي فعاليت حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را ارزشمند دانست و گفت: با تقويت توليد، زمينه اشتغال جوانان فراهم خواهد شد.
 
  لزوم استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي فرهنگي براي ترويج مباني ديني
آيت‌الله سيدموسي شبيري زنجاني نيز در ديدار با حجت‌الاسلام روحاني با اشاره به‌اينكه بهبود وضعيت اقتصادي در كشور به خوبي محسوس است، گفت: همه آحاد جامعه بايد براي موفقيت دولت دعا كنند. وي تصريح كرد: دولت همه ابزارهاي فرهنگي را در دست ندارد اما با ‌اين حال بايد از همه امكانات و ظرفيت‌هاي فرهنگي براي تبيين و ترويج مباني ديني استفاده كند. اين مرجع تقليد مشكلات موجود در جامعه را غيرقابل‌انكار دانست و گفت: تلاش كنيد تا با تمام توان بر مشكلات پيروز شويد.

   اقتصاد مقاومتي، اقتصاد عقلاني است
آيت‌الله جوادي آملي در ديدار رئيس‌جمهوري اسلامي‌ايران، هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب و حمايت مردم را زمينه‌ساز حل مشكلات دانست و افزود: دولت به لطف خدا تاكنون توفيقات زيادي به دست آورده كه براي تداوم و توسعه‌اين دستاوردها دعا مي‌كنيم. وي با اشاره به‌اينكه «اقتصاد مقاومتي، اقتصاد عقلاني است»، تأكيد كرد: حمايت از فقرا و اقشار آسيب‌پذير از وظايف اصلي دولت است و البته‌اين وظيفه، بيشتر از اقدامات عاطفي بايد بر مبناي رويكردهاي تخصصي و كارشناسي و با هدف توانمندسازي آنها صورت پذيرد.
وي با قرائت فرازهايي از فرمايشات اميرمؤمنان علي(ع) در نهج‌البلاغه، آگاهي مردم را مهم‌ترين ركن استحكام مباني ديني در عرصه‌هاي اجتماعي برشمرد و نقش حوزه‌هاي علميه، دانشگاه‌ها و همچنين رسانه‌ها را در ترويج فرهنگ ديني و تبلور آن در عرصه‌هاي عمومي بسيار مهم دانست.
در ابتداي ‌اين ديدار جمعي از مسئولان ارشد دولت نيز حضور داشتند و سپس‌ آيت‌الله جوادي‌آملي و رئيس‌جمهور در جلسه‌اي خصوصي به گفت‌و‌گو در خصوص مهم‌ترين مسائل كشور پرداختند.
 
  دولت به تذكرات كارشناسي، فقهي، حقوقي و حديثي جامعه مدرسين نياز دارد
همچنين در ادامه ديدارهاي رئيس‌جمهور در چهاردهمين سفر استاني خود در قم، شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در جلسه‌‌رسمي و فوق‌العاده خود، ميزبان رئيس‌جمهور بود.
در ابتداي‌اين ديدار آيت‌الله يزدي رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم، حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين روحاني را در جلسه شوراي عالي جامعه مدرسين خيرمقدم گفت.
سپس روحاني جامعه مدرسين را يك نهاد باسابقه و تأثير‌گذار دانست كه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي نقش به سزايي ‌ايفا كرده است و گفت: ‌جامعه مدرسين همواره در مسير حمايت از نظام، انقلاب و منافع مردم بوده است. وي افزود: افتخار مي‌كنم كه فرزند حوزه هستم و بايد بگويم بهترين دوران زندگي من دوران طلبگي و زندگي در حجره بوده است.
رئيس‌جمهور در ادامه به تشريح فعاليت‌هاي دولت پرداخت و ادامه داد: دولت يازدهم در شرايط سختي بار مسئوليت را پذيرفت و ما از حوزه به ويژه جامعه مدرسين با آن سابقه درخشان و انقلابي انتظار كمك داريم، چراكه همه ما هدف واحدي داريم.
روحاني اضافه كرد:‌ اين دولت هدف جناحي ندارد، حزبي عمل نمي‌كند و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند. اهدافي كه ما دنبال مي‌كنيم همان هدف مقام معظم رهبري «مدظله العالي»، حوزه‌هاي علميه و جامعه مدرسين است. وي به بخش فرهنگ اشاره كرد و افزود: اقتصاد بدون فرهنگ رشد نمي‌كند. بدون فرهنگ نمي‌توان مسير تحولات اقتصاد پايدار داشت و ما در‌ اين زمينه نياز به نظرات جامعه محترم مدرسين داريم، به تذكرات كارشناسي فقهي، حقوقي و حديثي شما احتياج داريم، ‌اين دولت خودش را متعلق به حوزه علميه مي‌داند. رئيس‌جمهور در ادامه بيان كرد: دولت در ‌اين 18 ماه پيشرفت مناسبي داشته و به مسائل و مشكلات آب كشور، زيرساخت‌هاي راه و راه‌آهن و غيره پرداخته و به دنبال رفع‌ اين مشكلات است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن