تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنيدپور: ديگر به ما وعده هم نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زنیدپور: دیگر به ما وعده هم نمی‌دهند
مهاجم تيم نفت‌مسجدسليمان از شرايط اين روزهاي تيمش بسيار گله دارد و خواهش مي‌ کند، به داد اين تيم برسند.

به گزارش "ورزش سه"، زنیدپور راجع به شرایط نفت‌مسجدسلیمان و مشکلاتی که در این تیم وجود دارد گفت و گویی مفصل انجام داد.

هیچ کسی نه به نفت‌مسجدسلیمان نگاه می‌ کند نه به این شهر
متاسفانه این روزها نفت‌مسجدسلیمان بی اهمیت ترین موضوع فوتبال است. چند روز است که ما تمرینات را تحریم کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ کسی سراغی از ما نمی‌ گیرد. متاسفانه نه بازیکنان این تیم برای کسی اهمیت دارند و نه مردم این شهر. بازیکنان هر کدام انفرادی تمرین می‌ کنند تا از فرم نیفتند. هیچ کسی نمی‌ آید به ما بگوید بیایید سر تمرین. متاسفانه نه کسی به این تیم نگاه می‌ کند، نه به این شهر.

ما زیرمجموعه وزارت نفتیم اما تکلیفمان مشخص نیست
من سوالی دارم مگر ما زیرمجموعه وزارت نفت نیستیم. این چند وقت تیم های مختلفی دچار مشکلات مالی شده اند، اما آنها یا خصوصی بودند یا تکلیفشان مشخص نبود. اما تکلیف ما که معلوم است ما جزیی از مجموعه وزارت نفت هستیم. چرا کسی ما را نمی‌ بینید، من از شما می‌ پرسم اگر نفت‌تهران 4 روز سر تمرین نمی‌ رفت، کسی نمی‌رفت آنها را برگرداند. قطعا این کار را می‌ کردند. البته ما بخیل نیستیم آنها هر چقدر بگیرند حقشان است و لیاقت این شرایط را دارند. اما فقط یک مسجدسلیمان در ایران داریم و این شهر هم فقط یک تیم دارد. 2، 3 میلیارد برای وزارت نفت پولی است. سالانه چند هزار میلیارد از این استان خارج می‌ شود؟ واقعا 2، 3 میلیارد آن پول نمی‌ تواند خرج این تیم شود؟ تیمی که این همه جوان بومی را به خودش جذب کرده.

این روزها کسی ما را نمی‌ بینید، حتی برنامه نود
از خیلی از رسانه ها و برنامه های ورزشی گله داریم. از آقای فردوسی پور و برنامه نود بسیار گله داریم. چطور زمانی که چند نفر فوتبالیست قرارداد میلیاردی می‌ بستند، ایشان در برنامه هایش آیتمی راجع به فوتبالیست هایی که پول می‌ گیرند، می‌ ساخت و پخش می‌ کرد. اما الان هیچ آیتمی راجع به این تیم هایی که یک ریال پول ندارند، نمی‌ سازد. علاوه بر این برنامه متاسفانه این چند وقت هیچ یک از رسانه ها به سراغ ما نیامدند تا از نفت‌مسجدسلیمان بنویسند. یادم می‌ آید که با دو قرارداد میلیاردی آنقدر گفتند فوتبالیست ها میلیاردی می‌ گیرند که همه سرسام گرفته بودند. اما می‌ دانیم که شاید 5 درصد از فوتبالیست های ما پول خوب بگیرند، واقعیت این است که بازیکن تیم ما کتانی استوک ندارد. دیگری شب عید در پول بنزین ماشینش مانده.

جز 7 کشور برتر آسیا هم نیستیم
چیزی که در قراردادهای غالب فوتبالیست های ماست این است که بازیکن می‌ آید، 500 میلیون قرارداد می‌ بینند، تازه 20درصد را در هفته هفتم می‌ گیرد که بدهی مالیاتی، بدهی به مدیربرنامه و کلی طلبکار دیگر را باید پرداخت کند. ولی متاسفانه جور دیگری ما را نشان می‌ دهند. این وضع یک بازیکن در لیگ‌برتر است، لیگ‌برتری که می‌گویند کشورش تیم اول آسیاست اما من به شما می‌ گویم ما جز 7 تیم برتر آسیا هم نیستیم.

ما خوزستانی ها مظلوم واقع شده ایم
قدیم ترها در اتفاقی اینچنینی کسی می‌ آمد که یک وعده ای می‌ داد، اما متاسفانه الان دیگر همان وعده را هم نمی‌ دهند که دلمان خوش شود، ما این هفته با استقلال بازی داریم اما هر کداممان داریم انفرادی تمرین می‌ کنیم شاید باورتان نشود اما به خاطر این مردم عاشق ما پول را فراموش کردیم. اما همه بازیکنان که نمی‌ توانند عین هم باشند. یکی زن و بچه دارد، دیگری خرج خانواده اش را می‌ دهد، کاش می‌شد قسمت کمی از پول خروجی از این استان خرج خودش بشود. ما خوزستانی ها همیشه مظلوم واقع شده ایم. مدت ها به ما می‌ گفتند فلانی بیاید همه چیز درست می‌ شود، اما هیچ وقت فلانی نیامد که ببینیم کیست.

مکوندی و رضائیان گناه دارند
ما با تمام وجود دلمان برای آقای مکوندی و رضائیان می‌ سوزد. این دو نفر با تمام وجود می‌ دوند تا از مشکلات این تیم کم شود. ای کاش مسوولان زحمات مدیران این تیم را می‌ دیدند که چگونه به عشق مردم این شهر می‌ دوند.



1393/12/08 17:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن