تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه ساختمان‌ها اجباري شود/ مهندسان در نگهداري ساختمان‌ها نقش‌آفرين نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۳ق.ظ)
نائب رئيس کميسيون عمران مجلس: بيمه ساختمان‌ها اجباري شود/ مهندسان در نگهداري ساختمان‌ها نقش‌آفرين نيستند نايب رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي بر بيمه کردن اجباري ساختمان ها تاکيد کرد و گفت: امروزه در ساخت و ساز از شيوه هاي نويني استفاده مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا رضايي‌کوچي، نايب رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مسکن در کشور دچار مشکلات جدي است، تاکيد کرد: ما مي‌دانيم که وزير راه و شهرسازي از طريق نامه‌نگاري‌ها و پيگري هايي که با دولت دارد مي‌خواهد مشکلات مسکن را در کشور برطرف کند.
رضايي کوچي اظهار کرد: بعد از تحويل ساختمان از سوي مهندسان، متأسفانه نگهداري آن به دست افرادي مي‌افتد که غير متخصص هستند، مهندسان تصور مي‌کنند بعد از ساخت يک ساختمان ديگر کارشان تمام‌شده است.
اين نماينده مردم در مجلس در ادامه به لزوم مقاومت ساختمان‌ها در مقابله زلزله و بيمه کارگران ساختماني اشاره کرد و افزود: برخي از ساختمان‌ها ممکن است در حوادث غيرمترقبه دچار آسيب‌زدگي شوند که در اين شرايط نگاه ساکنان آن‌ها تسهيلاتي است که از سوي دولت براي نوسازي خانه‌ها در نظر گرفته مي‌شود.
نائب رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي بر بيمه کردن اجباري ساختمان‌ها تاکيد کرد و گفت: امروزه در ساخت‌وساز از شيوه‌هاي نويني استفاده مي‌شود و در بحث بيمه نيز بايد اقدامي کرد.
وي افزود: کارگران ساختماني بايد بيمه باشند چون کارگران ابزار دست توليدکنندگان هستند و مجلس بر اين عقيده است کارگري که در ساختمان کار مي‌کند بايد از او حمايت شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن