تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799192888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح: چرا سياسي از مديرعاملي عزل نمي شود را از وزير بپرسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳ب.ظ)
در 3 بازي آينده روي کار درخشان قضاوت خواهيم داشت نژادفلاح: چرا سياسي از مديرعاملي عزل نمي شود را از وزير بپرسيد قائم مقام باشگاه پرسپوليس اعلام کرد: من با اختيارات مديرعامل در خدمت پرسپوليس هستم اما اينکه چرا سياسي را عزل نمي کنند را بايد از وزير ورزش بپرسيد. که در خصوص درخشان با توجه به ۳ بازي آخر اين تيم تصميم‌گيري مي‌کند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، محمدحسين نژادفلاح، قائم مقام باشگاه پرسپوليس در حاشيه اولين جشن فارغ التحصيلي دانشجويان دانشکده باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعيت کادرفني اين تيم، اظهار کرد: قضاوت ما روي حميد درخشان با توجه به 3 بازي آخر است که توانسته‌ايم 2 برد و يک مساوي کسب کنيم و اين نتيجه خوبي است.
وي افزود: تيم هم خوب بازي کرده و هم نتيجه گرفته است به خصوص مقابل لخويا که بازيکنان بزرگي دارد نتيجه خوبي گرفتيم و اين پيروزي را به هواداران کادر و بازيکنان تبريک مي‌گوييم و همچنين از آنهايي که از ما حمايت کردند، سپاسگزاريم.
نژادفلاح قضاوت روي کار درخشان را در 3 بازي آخر دانست و تصريح کرد: قصاوت من روي 3 بازي آخر پرسپوليس است و تصميمي که از قبل گرفته شده بود با توجه به 8 بازي آخر بود که قالب اين بازي‌ها باخت بود و 5 شکست متوالي داشتيم. اکنون تصميم گيرنده من هستم و مي‌بينيم که تيم در بازي‌هاي آخرش توانسته 2 برد و يک مساوي کسب کند.
وي افزود: بعد از اينکه من به باشگاه آمدم با درخشان و بازيکنان صحبت کردم و با مشورتي که از بزرگان تيم گرفتم همه خواستند که به کادر فني فرصت دهيم و در 3 بازي آخر نتيجه گرفتيم اکنون نيز بايد زمان داد و نبايد با اين صحبت‌ها براي تيم حاشيه ايجاد کنيم.
نژادفلاح درباره اينکه با توجه به مشکلات باشگاه پرسپوليس فشار روي او بالا رفته است، گفت: طبيعي است که فشار بالاست چرا که مشکلات زياد است و همچنان پابرجاست اما به بازيکنان اطمينان داديم که مشکلات رفع شود تا دغدغه ها را از تيم دور کنيم. بعد از حلقه اتحادي که کادر فني و بازيکنان زدند تا به حرمت و قدمت لباس پرسپوليس و کشورمان فقط به بازي به لخويا فکر کنند، ديديد حاصلش چه شد. بازيکنان اين مشکلات را فراموش نکرده‌اند و فقط به ما فرصت دادند تا مشکلات را حل کنيم.
وي ادامه داد: همان طور که ما هم به آنها فرصت داده بوديم. هر کدام از ما مشکلات خاص خودمان را داريم که بايد حل کنيم و به تيم فرصت داديم، نتيجه بگيرد و آنها هم فرصت دادند تا مشکلات بيرون را رفع کنيم که اين‌گونه باعث مي‌شد شرايط جديدي به وجود آيد تا بدون حاشيه فقط به بازي‌ها فکر کنيم.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا براي حل مشکل پرسپوليس با حسين هدايتي صحبت شده و يا اسپانسر جديدي مي‌آيد، اظهار داشت: با اشخاص زيادي صحبت کرديم اما ما از همه ظرفيت‌ها، علاقمندان و اسپانسرها استفاده خواهيم کرد تا مشکلات را حل کنيم.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس در واکنش به اين موضوع که با توجه به قرارداد باشگاه پرسپوليس با شرکت بهنام پيشرو اين باشگاه نمي‌تواند اسپانسر جديدي بگيرد و بايد رضايت شرکت طرف قرارداد را جلب کند، عنوان کرد: من قرارداد پرسپوليس با اسپانسر را مطالعه کرده و در جريان قضيه قرار گرفتم که در خصوص اين موضوع تصميم گيري خواهيم کرد.
نژادفلاح درباره مسائل فني باشگاه پرسپوليس، گفت: در خصوص مسائل فني بهتر است از سرمربي و کادر فني سوال کنيد و من نمي‌توانم اظهار نظري کنم.
وي در خصوص اينکه گويا مخالف حضور افشين قطبي در پرسپوليس بوده و آيا باز هم اين مربي آلترناتيو حميد درخشان خواهد بود يا نه،تصريح کرد: چه کسي گفته من مخالف قطبي هستم؟ اتفاقا من به او علاقمند هستم و دوستش دارم. قطبي در زماني که من عضو هيئت مديره بودم، سرمربي بود و توانست تيم را قهرمان کند اما اينکه چه مسائلي در اين بين وجود دارد سوالي است که بايد از خودش بپرسيد.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره نحوه سفر پرسپوليس به ازبکستان، گفت: خوشبختانه کارها انجام شده و تيم با تمرکز بالايي خود را آماده مصاف با بنيادکار مي‌کند. مسائل فني و تدارکات به طور کامل مرتفع شده و هيچ مشکلي نداريم فقط اميدواريم دعاي خير مردم همراه ما باشد و خداوند هم اين دعاها را اجابت کند.
نژادفلاح افزود: قرار است با پرواز چارتري که فقط مخصوص خودمان است راهي ازبکستان شويم و فولادي‌ها همراه ما پرواز نمي‌کنند.
وي درباره اينکه با تصميم جديدي اختيارات مديرعاملي گرفته است، گفت: من اکنون همه اختيارات مديرعامل را دارم و بايد بگويم عنوان براي من اهميت ندارد بلکه خدمتگزار به پرسپوليس آمدم. با همه اختيارات يک مديرعامل اکنون خدمتگرار هستم و اميدوارم موانع از طرف هيئت مديره برطرف شود تا کارمان را راحت‌تر انجام دهيم.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پايان با اشاره به مشکلات حميدرضا سياسي و اينکه چرا اين فرد از مديرعاملي عزل نمي‌شود، گفت: نمي‌دانم. بايد از وزير ورزش يا هيئت مديره پرسپوليس سوال کنيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن