تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کليشي : سيتي هيچ پيشرفتي نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلیشی : سیتی هیچ پیشرفتی نداشته است
منچسترسيتي براي دومين سال متوالي در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان، مغلوب بارسلونا شد.

به گزارش "ورزش سه"، البته سیتی در بازی برگشت هنوز امیدهایی اندک برای جبران نتیجه دارد اما با توجه به بازی ضعیف این تیم در بازی رفت و اینکه سال گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت، مقابل بارسا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت، در بازی برگشت امسال نیز نمی توان شانسی برای این تیم قائل شد.

در بازی سه شنبه شب، سیتی 2-1 به بارسا باخت و کلیشی را نیز از اواخر نیمه دوم به دلیل اخراج از دست داد. این بازیکن فرانسوی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شکست اخیر برابر بارسا گفت :" سخت است که بگویم منچستر سیتی نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است. اگر به بازی مقابل بارسا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این تیم مالک توپ و میدان بود و فرصت های بیشتری برای گلزنی خلق کرد. ما بیشتر دقایق به دنبال بازیکنان این تیم بودیم تا توپ را تصاحب کنیم.

پیشرفت داشتن یکی از نشانه هایش می تواند صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان باشد که از بخت بد، دو سال است به بارسلونا برخورد می کنیم.تیم هایی مثل بارسلونا سال هاست در لیگ قهرمانان حضور دارند اما سیتی در 6 سال اخیر به این رقابت ها راه یافته است. با این حال، این مساله هم نمی تواند توجیه مناسبی برای شکست باشد. مدیران باشگاه، قهرمانی اروپا را می خواهند و ما باید خیلی سریع، سطح بازی خودمان را بالاتر ببریم."




1393/12/07 18:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن