تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805197766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همام: فکر مي کردم ليگ ايران قوي تر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همام: فکر می کردم لیگ ایران قوی تر باشد
علي همام ملي پوش لبناني ذوب آهن معتقد است که همه چيز در زندگي او فوتبال نيست در اصفهان خانواده او راحت هستند و همام دوست دارد در فصل آينده هم در ايران بازي کند.

همام در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: قبل از اینکه من به ایران بیایم از تیمهای حاضر در لیگ فقط اسقلال و تراکتور را که در بازیهای آسیایی حضور داشتند می شناختم.

فکر می کردم لیگ ایران قوی تر باشد
قبل از اینکه به ایران بیایم فکر می کردم که لیگ ایران خیلی قوی است. اما وقتی به ایران آمدن دیدم که اینطور نیست! علتش هم این است که لیگ امسال جوانگرایی کرده است و بسیاری از بازیکنان بزرگ لیگ را ترک کرده اند و جای آنها را جوانترها گرفتند.

بازیکنان ایرانی شناخته شده تر از لبنانی ها هستند
بین بازیکنان و لیگ ایران و لبنان تفاوتهای زیادی وجود دارد. بزگترین تفاوت این است که بازیکنان ایرانی خیلی حرفه ای هستند. بازیکنان ایرانی در آسیا و دنیا خیلی شناخته شده تر از لبنانی ها هستند و خیلی از آنها در لیگهای بزرگ دنیا بازی می کنند.

صادقانه بگویم لبنانی ها از ایران می ترسند
من قبل از اینکه به ایران بیایم چون مقابل تیم ملی ایران بازی کرده بودم همه بازیکنان ملی پوش ایران را می شناختم. اگر بخواهم خیلی صادق باشم باید بگویم که تیم ملی لبنان از ایران می ترسد. اما این دوره ایران در آسیا خیلی قوی نبود. یعنی به نسبت بازیهای گذشته خودش و در مقایسه با ایرانی که ما می شناختیم خیلی نمایش قابل قبولی نداشت.

از موزامبیک و ذوب آهن پیشنهاد داشتم
من از میان پیشنهادهایی که داشتم ذوب آهن را انتخاب کردم در آن زمان از موزامبیک آفریقا هم پیشنهاد داشتم. چون این تیم سابقه حضور در آسیا را دارد و تیم قوی هست. اما در اینجا کار کردن خیلی سخت است و باید خیلی تمرین کرد. من از روز اولی که به ذوب آهن آمدم همه بازیکنان سعی کردند که از من حمایت کنند و همه می دانستند که من بازیکنان ملی پوش لبنان هستم. برای همین هم خیلی از من حمایت کردند همینطور مربی ما برای همین هم من توانستم خیلی زود خودم را در ترکیب ذوب اهن پیدا کنم . به عقیده من الان ذوب اهن در حد تمام تیمهای بزرگ لیگ است.

ما 4 بار پرسپولیس و استقلال را بردیم
ذوب آهن لیگ را خوب شروع نکرد و تیم ضعیفی بود. اما پس از آن ذوب آهن رفته رفته سازماندهی بهتری پیدا کرد و بازیکنان هم در کنارهم هماهنگ تر شدند. البته فکر می کنم که در هفته های اولیه لیگ شانس هم با ذوب آهن همراه نبود. اما همانطور که می دانید ما هر چه در لیگ جلو رفتیم توانستیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. ما تیمهای بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس را در این فصل دو بار شکست دادیم. ذوب آهن خوب بازی می کند، می جنگد گل می زند و بازی زیبایی را ارائه می دهد. در ابتدای فصل ما در رده های سیزدهم و چهاردهم بودیم . اما بعد از آنکه توانستیم خودمان را پیدا کنیم ، آمار پیروزی هایمان بالا رفت و توانستیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

امیدوارم تیمهای ایرانی در آسیا موفق شوند
من دوبازی تیمهای ایرانی در آسیا را دیدم. امیدوارم که هر چهار نماینده ایران در آسیا موفق باشند. من قبلا بازیهای پرسپولیس در آسیا را دیدم و می دانم که در گذشته این تیم یکی از تیمهای خوب آسیا بوده است. امیدوارم امسال هم تیمهای ایرانی در آسیا موفق شوند.

گل محمدی شبیه مربیان من در لبنان است
یحیی گل محمدی سرمربی ما خیلی شبیه مربیان خود من است. با این تفاوت بزرگ نسبت به سایر مربی ها که همه کسانی را که من می شناختم یا مربیان خوبی در زمینه تمرین دادن و بعد فنی بودند و برخورد خوبی با فوتبالیستها نداشتند و یا اینکه برخوردشان با بازیکنان خوب بود و فنی شان قوی نبود. اما آقای گل محمدی رفتار خیلی خوبی با بازیکنان دارد. او از روزی که من به ذوب آهن آمدم همیشه در کنارم بود و از من حمایت کرد.

اصفهانی ها در فینال حذفی به ما کمک کنند
فینال جام حذفی بین ذوب آهن و نفت در اواخر خرداد است یعنی پس از اتمام دیدارهای لیگ حدود 20ام خرداد فینال جام حذفی برگزار می شود. نفت تهران تیم بسیاری خوبی است و در حال حاضر صدر نشین لیگ برتر است. اما ذوب آهن می خواهد که با قهرمان در جام حذفی بتواند یکی از نمایندگان ایران در باشگاههای آسیا باشد. به عقیده من تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد و امیدوارم که مردم اصفهان بیایند و ما در در این بازی مهم حمایت کنند.



1393/12/06 15:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن