تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798418996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جیرانی: کارم سفارشی نیست و از وزارت اطلاعات پول نگرفته‌ایم/ پخش اولین سریال سیاه و سفید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جیرانی: کارم سفارشی نیست و از وزارت اطلاعات پول نگرفته‌ایم/ پخش اولین سریال سیاه و سفید
فریدون جیرانی اعلام کرد برای ساخت سریال «تعبیر وارونه یک رویا» از سازمان انرژی هسته ای یا وزارت اطلاعات پولی دریافت نکرده و کار به آنها سفارش نشده است.
به گزارش نامه نیوز فریدون جیرانی فیلمنامه نویس و کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» امروز چهارشنبه ششم اسفند در جمع خبرنگاران در پژوهشکده فناوری درباره تازه ترین سریال خود توضیح داد: متن این اثر دو سال پیش با عنوان «خانه امن» نوشته شده بود اما پس از بازنویسی به سریال فعلی با این اسم تبدیل شد و به موضوعی می پردازد که تا به حال به آن پرداخته نشده است. این سریال یک تریلر جاسوسی با مایه های ملودرام و روابط عاشقانه است که به خرابکاری صنعتی در ایران می پردازد و ما از یک فضای ملودرام وارد فضای جاسوسی می شویم.


وی با اشاره به اینکه در این سریال به فضای زندگی شخصیت ها وارد شده و تلفیقی بین ملودرام و ژانر سینمای جاسوسی خواهیم داشت، بیان کرد: پیش تولید این کار از اردیبهشت آغاز شد، شهریور ماه آن را در تهران کلید زدیم، آبان به ارمنستان رفتیم و بازیگران تئاتر ارمنستان در کار بازی کردند. آنها قهرمان های خارجی داستان ما هستند که حضور خوبی داشتند و قصه های مربوط به این افراد ابتدا و انتهای سریال پخش می شود.


جیرانی افزود:‌«تعبیر وارونه یک رویا» در ۲۰ قسمت ۵۰ تا ۵۵ دقیقه ای ساخته می شود و سریال تیتراژ ابتدایی ندارد. همین طور قرار است به صورت سیاه و سفید روی آنتن برود. بازیگران خارجی به دو زبان روسی و ارمنی صحبت می کنند و سریال دوبله نخواهد شد.


وی تاکید کرد: بازیگر اصلی ما امیر جعفری به عنوان مامور امنیتی نیز به زبان ارمنی صحبت می کند. زمان پخش سریال نیز بهار سال آینده خواهد بود. ما تلاش می کنیم تا پایان زمستان بخش هایی از کار را که متکی به این فصل است تصویربرداری کنیم و بعد از آن در لب مرز، خیابان، صحنه های درگیری و صحنه های داخلی خانه ها، کار خود را ادامه می دهیم.


این کارگردان با بیان اینکه فیلمنامه سریال را بر اساس اطلاعات واقعی نوشته است، تاکید کرد: سازمان اطلاعات موساد وسایل صنعتی آلوده ای به ایران فرستاده است که جوانان ایرانی آلوده بودن آنها را کشف کرده اند و نگذاشته اند ضایعه ای به وجود بیاید. آنها جوانان حاضر در پشت صحنه هستند که ما هیچ وقت آنها را نمی بینیم اما سعی کردیم تصویری واقعی از آنها بسازیم؛ افرادی که جوان و باهوش هستند و در رابطه با سازمان جاسوسی موساد فعالیت هایی انجام داده اند.


جیرانی یادآور شد: ما اطلاعاتی گرفته ایم و آنها را وارد داستان کرده ایم که تمام آنها واقعی هستند اما روابط خانوادگی و پرداخت به زندگی شخصیت ها فضای ملودرام کار را تشکیل می دهد. در این سریال یک زن برای اولین بار جاسوس معرفی می شود و ماجرای عشقی تلخی نیز در کار داریم. تعلیق این سریال بسیار زیاد است و ما ماجرای عاشقانه را وارد فضای جاسوسی کرده ایم.


وی در پاسخ به این که آیا سیاست های هسته ای و مذاکرات نیز در این سریال وارد شده یا خیر؟ توضیح داد: در جایی از سریال بیان می شود که عده ای دوست ندارند توافق هسته ای حاصل شود که آنها همان سازمان جاسوسی موساد و اسرائیلی ها هستند که مایل نیستند مذاکرات به سرانجام برسد. با این حال داستان ما درباره این نیست و صرفا به این موضوع نمی پردازیم بلکه خرابکاری صنعتی در رأس این سریال قرار دارد. در نگارش کار هم از مشاوران خوبی استفاده کرده ایم که البته در فیلم «روباه» نیز حضور داشته اند.


جیرانی در پاسخ به خبرنگار مهر در این باره که آیا این کار به شما سفارش داده شده و نمی ترسید انگ سفارشی کار کردن به شما زده شود؟ تصریح کرد: این کار به هیچ عنوان سفارشی نیست، ما هیچ سفارشی نگرفته ایم و خودمان خواستیم به این موضوع بپردازیم. مشاوران خوبی هم داشته ایم اما صریحا اعلام می کنم اصلا سریالی نمی سازیم که از سازمان انرژی هسته ای پول گرفته باشیم یا وزارت اطلاعات بودجه ای به ما داده باشد. با این حال سریال ما خلاف واقعیت نیست و اساس داستان را از واقعیت گرفته ایم و با ذهن خودمان تلفیق کرده ایم و به آن پر و بال داستانی داده ایم. شما هم اگر سریال را دنبال کنید به جذابیت آن پی خواهید برد.


وی از باقی ماندن تصویربرداری برخی از صحنه های خیابانی در این پروژه خبر داد و گفت: صحنه های خیلی سختی مانده است که داخل ماشین و هلیکوپتر می گذرد، باید آنها را به سرعت ضبط کنیم به ویژه لوکیشن های خارجی مان که مربوط به فصل زمستان است.


جیرانی یادآور شد: من اسم این سریال را دوست دارم و گرچه به «مرگ تدریجی یک رویا» ربطی ندارد و تماما دوربین روی دست است اما یک فیلمساز معمولا فضای کاری خود را ادامه می دهد.


این کارگردان در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره اینکه از پخش سیاه و سفید این کار هراس ندارید، اظهار کرد: نه فکر می کنم اتفاقا این نوع کارها نوستالژی داشته باشند و پیش از این نیز به جز یک سریال ۶ قسمتی، سریال سیاه و سفیدی از تلویزیون پخش نشده است. ما برای درآوردن فضای جاسوسی به پخش سیاه و سفید نیاز داریم.


وی در پایان عنوان کرد: ۴۵ درصد از ضبط سریال باقی مانده و کار کردن کف خیابان بسیار سخت است. خدا را شکر که قسمت های مربوط به زمستان را گرفته ایم، همچنین این سریال مثل کار قبلی ام متن مشترکی دارد و من آن را همراه فرد دیگری می نویسم. امیدواریم که ویژگی های ژانر جاسوسی را در این کار رعایت کنیم و تحقیقات و اطلاعاتمان این کار را کامل کند.




منبع: مهر


۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن