تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم نمونه برتراستانی مدارس غیرانتفاعی از خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معلم نمونه برتراستانی مدارس غیرانتفاعی از خراسان جنوبی خبرگزاری پانا : مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم خراسان جنوبی از انتخاب معلم نمونه از مدارس غیرانتفاعی برای اولین بار خبر داد وگفت : از بین سه استان بصورت قطبی در قسمت مدارس غیرانتفاعی یک نفر ازخراسان جنوبی بعنوان معلم نمونه برتر استانی به مرحله کشوری معرفی شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 11:38

خبرگزاری پانا+

علی کامیار در گفتگو با خبرنگا آموزش و پرورش پانا گفت : در مرحله منطقه ای در 12 شهرستان ومنطقه استان از بین 13 هزار و 433 همکارفرهنگی رسمی ، پیمانی وآزمایشی تعداد 880 پرونده متقاضی از مرحله آموزشگاهی به مرحله منطقه ای راه یافتند.
وی از انتخاب معلم نمونه مدارس غیر دولتی برای اولین بار خبر داد و افزود :امتیاز انتخاب معلم نمونه مدارس غیر دولتی در مرحله شهرستانی 130 ، استانی 150 و مرحله کشوری 170 بوده است و تعداد 10 پرونده از مدارس غیر دولتی به استان ارسال و توسط داوران ارزیابی شده است.   مسئول دبیرخانه ستادبزرگداشت مقام معلم استان با بیان این مطلب که بررسی پرونده معلمان نمونه در سه مرحله انجام میگیرد اظهار کرد : درکل 108 پرونده در ستاد استانی توسط داوران ، ناظران و کمیته راهبردی استان بررسی و معلم نمونه برتر استانی از بیرجند انتخاب شده است.   وی از انتخاب معلم نمونه برتر استانی مدارس غیر دولتی خبر داد و اظهارکرد : انتخاب معلم نمونه برتراستانی در بخش مدارس غیر انتفاعی بصورت قطبی بین سه استان خراسان جنوبی ، سیستان وبلوچستان و خراسان شمالی بوده است که در این قسمت یک نفر از خراسان جنوبی بعنوان معلم نمونه برتر استانی در بخش مدارس غیر انتفاعی انتخاب شده است.   کامیار سهمیه معلمان نمونه استان خراسان جنوبی را در مرحله منطقه ای و شهرستانی 252نفر و در مرحله استانی 10نفر اعلام کرد و اظهار کرد : یک نفر از معلمان نمونه استان برای شرکت در مرحله کشوری به عنوان معلمان برتر استانی معرفی شده است که در مجموع از 70 معلم برتر استان های مختلف 43 نفر به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد‌: در شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 94-93 به مدارک دانشگاهی، مقالات علمی، تالیف و ترجمه، فعالیت‌های پژوهشی، تولیدات آموزشی، اختراع و اکتشاف، فعالیت در گروه‌های آموزشی، تسلط به زبان‌های خارجی، مهارت‌های فن‌آوری، قرآنی و کسب رتبه در جشنواره‌ها علمی و فرهنگی توجه خاصی شده است که همه این موارد نشانگر حرکت عالمانه در بستر تعلیم و تربیت است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن