تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف 11 كيلو موادمخدر صنعتي شيشه در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۲۶ق.ظ)
كشف 11 كيلو موادمخدر صنعتي شيشه در البرز فرمانده انتظامي استان البرز از كشف 11 كيلوگرم موادمخدر صنعتي شيشه در شهرستان ساوجبلاغ اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار کامراني صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش‌هاي مردمي و کنترل نامحسوس متهمان آزادشده از زندان مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ با همکاري عمليات ويژه مواد مخدر ناجا متوجه شدند که يک باند پنج‌نفره در امر تهيه و توليد شيشه فعاليت دارند از همين رو رسيدگي به موضوع و شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي پس از شناسايي مخفيگاه و محل فعاليت اين باند مأموران در يک عمليات پليسي و برنامه‌ريزي‌شده هنگامي‌که دو نفر از متهمان با خودرو پژو 405 قصد خارج شدن از درب پشتي منزل را داشتند دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز در ادامه اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از ورود به منزل سه نفر ديگر از اعضا اين باند که داخل حياط در حال معدوم کردن مواد مخدر بودند را دستگير کردند.
سردار کامراني صالح گفت: در بازرسي از خودرو توقيف‌شده و منزل موردنظر 11 کيلوگرم مواد مخدر روان‌گردان شيشه کشف شد.
وي بيان داشت: سرکرده اين باند توليد مواد روان‌گردان براي رهايي از قانون و عقوبت کار خود به مأموران مبلغ يک ميليارد و 500 ميليون ريال پيشنهاد رشوه دادند اما مأموران وظيفه‌شناس با رد اين پيشنهاد موضوع را صورت‌جلسه و به همراه تحويل مراجع قضائي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن