تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده مصاحبه جاسم کرار چيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پشت پرده مصاحبه جاسم کرار چيست؟




جاسم کرار سرانجام از کوره دررفت و هرچه دل تنگش خواست،





خبر ورزشی: جاسم کرار سرانجام از کوره دررفت و هرچه دل تنگش خواست، گفت. در برنامه 90 دوشنبه‌شب تازه همه دیدند که جاسم کرار هنگام خروج از زمین چه الفاظی را علیه داور به زبان آورده است. او با وجود پخش این تصاویر، دوباره طلبکارانه به زمین و زمان تاخت و به رئیس کمیته انضباطی توهین کرد.

او گفت: «هركس مرا محروم كرد، خدا ذليلش كند!» كرار به انتقاداتش از فدراسيون ادامه داد و گفت: «به خاطر يك اخراج 3 جلسه محروم شده‌ام. به خدا فدراسيون ايران اصلاً هيچي بلد نيست. جريمه، محروم، منشوري و.... ديگر خسته شدم! براي چه بايد بيايم؟ من يك بازيكن حرفه‌اي هستم. آقاي فدراسيون! تو مرا مسخره كرده‌اي! مسلماني كجا رفته است؟» او ادامه داد كه «فوتبال ايران ‌چي دارد؟!» حتي گفت هركس به او بگويد چرا عكس‌هايش را با تفنگش در اينستاگرام منتشر مي‌كند «تو دهنش» مي‌زند!

حالا مسئولان استقلال دوباره راه گذشته را در پيش بگيرند و از اين بازيكن تعريف و تمجيد كنند و بگويند: «واي چه غيرتي دارد.» او هرچه باشد يك غيرايراني است و اگر مسئولان استقلال كمي «فكر» داشته باشند، بعد از اين حرف‌هاي تند عليه فدراسيون و فوتبال ايران، با او شديدترين برخورد را مي‌كنند. جاسم كرار استاد اين مصاحبه‌هاست. او در گذشته هم بارها اين شكلي حرف زده اما مثل آب خوردن به تكذيب مصاحبه‌هايش پرداخته. اين بار هم هيچ بعيد نيست او مصاحبه‌‌اش را تكذيب كند اما مسئولان استقلال و آن مربي‌اي كه بقيه را به «اجنبي‌پرست» بودن متهم مي‌كند، حالا بيايد و پاسخ بدهد. جواب بدهد كه خودشان اجنبي‌پرست نيستند؟ ديگر چقدر تعريف و تمجيد از بازيكني كه در چند وقت گذشته، ضرر زيادي به استقلال زده و آنها را با تمام مسئولان فدراسيون بد كرده است. اين نمونه بارز اجنبي‌پرستي است كه تمام بازيكنان استقلال را زير سؤال ببرند و از «كرار» تعريف كنند.

آن هم بازيكني كه هر وقت اراده مي‌كند، مي‌رود عراق و از سر لطف و دلسوزي(!) گاهي مي‌آيد ايران و برايشان بازي مي‌كند! روزهايي كه افشارزاده و سرمربي استقلال كرار را بالا مي‌بردند تا ملي‌پوش‌ها و ديگر بازيكنان ايراني‌شان را پايين بكشند، بايد فكر همين روزها را مي‌كردند. همين مصاحبه او مي‌تواند چندين و چند جلسه ديگر به محروميتش اضافه كند. كرار اين مصاحبه را كرد كه تا پايان فصل محروم شود و حالا استقلالي‌ها احتمالاً مي‌گويند چون عصباني بود اين حرف را زد! پيداست كه كرار قصد نداشت تا پايان فصل براي آبي‌ها به ميدان برود. او مي‌توانست از هفته بيست‌وپنجم به بعد براي آبي‌ها بازي كند و در هفته‌هاي آخر كه اتفاقاً حساسيت بسياري دارد، كمك حال آبي‌ها باشد ولي اين مصاحبه را انجام داد تا كلاً به مرخصي برود.

ديروز اظهارات او سروصداي زيادي به پا كرد و احتمالاً در روزهاي آينده به محروميت‌هاي اين بازيكن اضافه مي‌شود. او اگر تا پايان فصل محروم شود، ديگر مشكلي براي فسخ قرارداد ندارد و خود استقلالي‌ها به راحتي نامش را از ليست حذف مي‌كنند. در اين صورت او راحت به شكارش مي‌رسد و در نجف آپارتمان‌سازي مي‌كند، البته پولش را هم مي‌گيرد! كاش حالا يكي از آقايان بپرسد كي اجنبي‌پرست است؟! كساني كه به يك خارجي پول مي‌دهند و نازش را مي‌خرند تا او ايران و ايراني را تحقير كند يا كساني كه مي‌گويند خارجي كاربلد و جنتلمن را بياوريد تا به پيشرفت فوتبال ايران كمك كند، كدام‌يك؟!

كرار مي‌تواند بازهم محروم شود

مصاحبه‌هاي تندي كه جاسم كرار پس از اعلام حكم 3 جلسه محروميت خود انجام داد، مي‌تواند به افزايش محكوميت او منجر شود. صحبت‌هايي كه كرار انجام داد، اتهام مستقيم به فدراسيون فوتبال و فوتبال ايران بود و براساس قانون، كميته انضباطي مي‌تواند در مورد صحبت‌‌هاي او تشكيل پرونده داده و براساس قانون براي اين هافبك عراقي تصميم‌گيري كند. به خاطر استفاده از واژه‌هاي تند و اتهام‌آميز به نظر مي‌رسد اگر كميته انضباطي بخواهد در مورد جاسم كرار سخت‌گيري كند، مي‌تواند براي او محروميت و جريمه در نظر بگيرد.






تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن