تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819626915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیوان: جز هزینه رفت و آمد لیگ، پول دیگری نگرفته ایم/ بی نظمی لیگ به نفعمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کیوان: جز هزینه رفت و آمد لیگ، پول دیگری نگرفته ایم/ بی نظمی لیگ به نفعمان شد
سرپرست تیم جودو پالایش گاز ایلام گفت: دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده در حالی که حامی مالی ما تنها پول رفت و آمد به تهران را به ما پرداخت کرده است و رقمی از قرارداد نگرفتیم.

کیوان: جز هزینه رفت و آمد لیگ، پول دیگری نگرفته ایم/ بی نظمی لیگ به نفعمان شد
کیوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جودو اظهار کرد: متاسفانه در  لیگ امسال به خاطر مشکلات کمبود بودجه نتوانستیم یارگیری خوبی داشته باشیم ، نفراتمان را هم قادر نبودیم حفظ کنیم  چهار بازیکن خوب ما در تیم پاس قوامین بازی می کنند که مدعی اصلی قهرمانی است، به همین دلیل تکرار سوم شدنمان در لیگ یازدهم امکان پذیر نیست اما با توجه به بضاعتمان تا الان بد هم کار نکرده ایم.
 
سرپرست تیم پالایش گاز ایلام ادامه داد: ما هنوز هیچ رقمی از مبلغ قراردمان را دریافت نکرده ایم در حالی که فقط دو هفته تا پایان مانده است، حامیان مالی ما فقط پول ایاب و ذهاب را به ما پرداخت کرده اند، البته قول هایی را داده اند و نمی دانیم چه زمانی عملی خواهد شد؟

وی درخصوص برنامه ریزی لیگ گفت: تاکنون تغییر زمان و مکان هفته های لیگ اتفاق افتاده و تا حدودی بی نظمی در برگزاری را نشان می دهد اما حقیقت این است که به نفع تیم ما شد، اگر رقابتهای هفته سوم طبق قرار قبلی در بجنورد برگزار می شد ما مجبور بودیم 48 ساعت در راه باشیم، از طرفی زمستان است و نمی شد وضعیت راه را پیش بینی کرد هزینه پرواز با هواپیما  هم نداشتیم و به همین دلایل تغییر برنامه های سازمان لیگ برای ما بهتر شد.
 
کیوان پیشنهاد داد: از نظر من اگر لیگ های جودو به صورت رفت و برگشت برگزار شوند، بهتر خواهد بود زیرا در شهرستان ها استقبال بیشتری از سوی تماشاگران می شود و به علاوه اینکه جودو را می توان در این مکان احیا کرد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ایگدر: سازمان لیگ جودو باید با برنامه تر عمل کند
تعداد تیم‌هایی راه‌یافته به مرحله نهایی آب رفت




کد خبر: ۵۱۴۲۹۸۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن