تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجادبازارچه صنایع دستی درمسیرعبورمسافران نوروزی ازالبرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ایجادبازارچه صنایع دستی درمسیرعبورمسافران نوروزی ازالبرز خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ستاد تسهیلات خدمات سفر از ایجاد بازارچه صنایع دستی با رویکرد توقف مسافران عبوری از البرز و ایجاد درآمدهای پایدار شهری در ایام نوروز خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 06:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، ستاد اجرایی خدمات تسهیلات سفر به ریاست هیربدمعصومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به دبیری  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استانداری کار خود را آغاز کرد.   دکتر معصومی به عنوان رئیس ستاد اجرایی تسهیلات سفر در این نشست نکاتی را برای اعضا یادآور شد و ضرورت اجرایی ساختن آنها را مورد تأکید قرار داد. بازارچه صنایع در مسیر مسافران عبوری از البرز، فرصتی برای توقف مسافران نوروزی وی با بیان اینکه البرز تنها نباید گذرگاه مسافران عبوری باشد و باید زمینه های جلب و جذب مسافران را برای دیدن جاذبه های گردشگری در این استان نیز مهیا ساخت؛ ایده ایجاد مکانی ثابت جهت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری را بعنوان اصلی مصوبه این ستاد به تصویب رساند و گفت: این مکان در زمینی به مساحت یک هکتار در ضلع شمالی اتوبان با ایجاد غرفه ها و بازارچه هایی پذیرای مسافران و خدمات رسانی به آنان خواهد بود.   معاون استاندار گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و همچنین توقف مسافران بمنظور آشنایی هر چه بیشتر با استان البرز مهمترین رویکردی است که در اجرای این طرح دنبال می شود.   معصومی در ادامه افزود: ستاد تسهیلات سفر در قالب دو طرح «استقبال از بهار» توسط شهرداری ها و ستاد اجرایی خدمات سفر از سوی دستگاه های عضو، باید بسترهای سفری ایمن و مطلوب را برای مسافران فراهم  آورد.
معصومی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه تأکید کرد: برنامه های این ستاد باید با حفظ شئونات ایام فاطمیه اجرایی شود.
معاون استاندار همچنین نکاتی نیز در حوزه خدمات شهری متذکر شد. رسیدگی به نظافت جاده ها و پاکسازی چهره شهر از هر گونه آلودگی های بصری را بعنوان یکی از اولویت ها در دستور کار اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قرار داد و گفت: شهرداری ها مکلف اند تا نسبت به پاکسازی مناطق شهری محدوده خدماتی خود اقدام نمایند.     معصومی افزود: پاکسازی بخش خارج محدوده شهری نیز بر عهده اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود. نظارت بر بهداشت رستوران های بین راهی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نظارت ویژه بر وضعیت بهداشتی رستوران ها را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: به جهت افزایش حجم سفرهای نوروزی و تعداد فراینده مسافران، ممکن است وضعیت بهداشتی در ارائه خدمات کاهش پیدا کند که در این زمینه نیز باید نظارت ها بر مراکز بین راهی مسافران افزایش پیدا کند.
معصومی با تأکید بر لزوم هم افزایی دستگاه های خدمت رسان تأکید کرد: دستگاه های خدمات رسان باید در محدوده ای متمرکز خدمات دهی به مسافران را عهده دار  باشند و این فرایند به صورت پراکنده صورت نگیرد.
معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد خودروها یکی از مصوبات شورای ترافیک بوده است، گفت: با ایجاد  دوربین های نظارتی فرایند اجرای این طرح بزودی در محدوده های مشخص و در ساعات معینی اجرایی می شود. اطلاعات هواشناسی در اختیار مسافران نوروزی  معصومی همچنین با تأکید بر اینکه مناطق مرتبط با اسکان مسافران از سوی آموزش و پرورش باید اعلام و اطلاع رسانی شود، گفت: اگر مسافران بتوانند از آخرین وضعیت هواشناسی نیز مطلع شوند در سفرهای خود با برنامه ریزی بهتری ادامه سفر خواهند داد. معاون استاندار با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسافران بحث نقدینگی خودپردازها است، افزود: با هماهنگی بانک ها،باید کلیه بسترهای خطوط ارتباطی بمنظور تأمین گردش مالی در خودپردازها فراهم باشد و دغدغه ای را در این زمینه شاهد نباشیم. در ادامه این نشست فرمانداران شهرستانها و تعدادی مدیران کل بعنوان اعضای ستاد تسهیلات سفر گزارشی از برنامه های خود در میزبانی از مسافران نورورزی را ارائه دادند.        













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن