تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817142239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست هاي حفظ و ارتقاي کرسي هاي بين المللي بايد ساماندهي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
مديرکل دفتر امور بين الملل وزارت ورزش: سياست هاي حفظ و ارتقاي کرسي هاي بين المللي بايد ساماندهي شوند مديرکل دفتر امور بين الملل وزارت ورزش: براي حفظ و ارتقاي کرسي هاي موجود در ورزش سياست ها سازماندهي و رصد شوند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، صادقي در نشست شوراي هماهنگي نمايندگان ايران در مجامع بين المللي اظهار داشت: سياست‌هايي که براي کسب، حفظ و ارتقاي کرسي‌ها توسط عزيزان‌مان در عرصه ورزش وجود دارد بايد ساماندهي و اين کرسي‌ها رصد و شناسايي شود. به دنبال اين هستيم با شناسايي کرسي‌ها به سمت اين برويم که کرسي‌هاي موثر داشته باشيم.
وي افزود: بايد هدفمند در اين مسير حرکت کنيم و تعاملات جدي داشته باشيم. اين شورا با کمک کميته‌هاي تخصصي سياست‌هاي تدوين شده را تصويب و از طريق وزارت ابلاغ مي‌کند و نظارت اجراي آن نيز برعهده وزارت ورزش است.
مديرکل دفتر امور بين الملل وزارت ورزش يادآور شد: پيش‌نويس آيين‌نامه کرسي‌هاي بين المللي در کميته ملي المپيک آماده شد و ما آن را تکميل کرديم و در شوراي معاونان وزارت ورزش تصويب و ابلاغ شد.
وي به ديپلماسي اشاره کرد و گفت: بخشي از ديپلماسي عمومي موضوع ورزش و جوانان است و ما مي‌خواهيم از اين پتانسيل موجود در ورزش استفاده کنيم و ديپلماسي عمومي خود را در جهان ارتقا دهيم. ما مي‌خواهيم از تمام ظرفيت‌ها استفاده کنيم و جايگاه خود را در اين بخش ارتقا دهيم.
صادقي در پايان خاطرنشان کرد: اگر حضوري موثر داشته باشيم به بحث امنيت ملي کمک مي‌کنيم. ما مي‌خواهيم قدرت مانور ايران را بالا ببريم و در تصميم‌گيري‌هاي کلان بين المللي تأثيرگذار باشيم و اگر چنين کاري را انجام ندهيم همين مشکلاتي که داريم، ادامه خواهد يافت.
در ادامه اين نشست افشارزاده، دبيرکل پيشين کميته ملي المپيک نيز تصريح کرد: بارها شاهد بي‌عدالتي مسئولان مجامع بين‌المللي بوديم و کسي نبوده که از حق ورزش ما دفاع کند. مطمئنا حضور مداوم در مجامع بين المللي و مديريت صحيح مي‌تواند به ما کمک کند.
وي افزود: پيش از اين از اعضاي ايراني در مجامع بين المللي حمايت نشده و جايگاهي در وزارت ورزش و مديريت کل ورزش نداشته است. اگر مي‌خواهيم افرادمان کرسي کسب کنند بايد به مسائل مالي اهميت دهيم.
افشارزاده تأکيد کرد: بعد از پيروزي انقلاب ما کرسي‌هاي موثر زيادي در مجامع بين المللي داشتيم که با آمدن روساي جديد در فدراسيون‌ها و يا سازمان تربيت بدني اين کرسي‌ها را از دست داديم. به هر حال بايد قبول کنيم که حضور نمايندگان‌مان تأثير زيادي دارد من در المپيک ديدم که چقدر راحت فردي که عضو هيئت رئيسه بود به داور اشاره مي‌کرد و نتيجه تغيير مي‌کرد. اين موضوع به هيچ وجه قابل انکار نيست.
محمود مشحون رئيس پيشين فدراسيون بسکتبال در ادامه اين نشست گفت: تمام صدماتي که در اين بخش خورده‌ايم را خودمان وارد کرده‌ايم و از ماست که برماست. ساير کشورها کمبودي احساس نمي‌کنند که بخواهند در مجامع بين المللي به دنبال تسويه حساب‌هاي شخصي باشند. متأسفانه ما براي رسيدن به کرسي‌هاي بين‌المللي نه تنها يک پله ايجاد نکرده‌ايم بلکه پله‌هاي قبلي را نيز حفظ نکرده‌ايم.
وي افزود: سفارت‌خانه‌ها در اين بخش اثرگذار هستند اما وقتي که افراد يا تيم‌ها به خارج اعزام مي‌شوند آنها از نماينده کشورمان حمايت نمي‌کنند اما نماينده ايران بايد از هر جهت مورد حمايت قرار گيرد نه اينکه در يک کشور تنها باشد.
رئيس پيشين فدراسيون بسکتبال درپايان گفت: اختصاص بودجه در اين بخش ضرورت دارد. من در انتخابات فدراسيون بسکتبال ديدم از يک هفته قبل کانديداها تجهيزات در اختيار افراد قرار مي‌دهند و ميهماني‌هاي مکرر برگزار مي‌کنند و هزينه مي‌کنند تا بتوانند در انتخابات موفق شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن