تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانسر باید به تعهدات خود عمل کند/برای قطع همکاری با اسپانسر تصمیم قطعی نگرفته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل باشگاه استقلال:
اسپانسر باید به تعهدات خود عمل کند/برای قطع همکاری با اسپانسر تصمیم قطعی نگرفته‌ایم
مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه نشست شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین المللی ورزش، در خصوص ادامه همکاری با اسپانسر این باشگاه گفت: هنوز تصمیمی در خصوص قطع همکاری با آنها نگرفته‌ایم.


 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افشارزاده درباره همکاری با اسپانسر این باشگاه گفت: هنوز تصمیمی در خصوص قطع همکاری با آنها نگرفته‌ایم. 


افشارزاده با اعلام این مطلب افزود: مقداری پول از اسپانسر لباس سال گذشته مانده بود که بدون احتساب آن، اسپانسر تا این لحظه تنها 6 میلیارد تومان به باشگاه پول داده است.


وی با اشاره به تعهد 20 میلیاردی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: آنها تعهداتی دارند که باید انجام دهند.


افشارزاده درباره بحث محرومیت کرار جاسم نیز گفت: نمی‌شود که فرجام‌خواهی کنیم و به جای کوتاه شدن محرومیت با افزایش آن روبه‌رو شویم.


وی توضیح داد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد باید دقت نظر بیشتری به خرج دهند و بزودی بیانیه‌ای در این خصوص روی خروجی سایت باشگاه قرار خواهیم داد.


مدیر عامل باشگاه استقلال با اعلام اینکه سازمان لیگ و هیئت مدیره باشگاه استقلال به ترتیب وعده 10 و پنج میلیارد تومان به این باشگاه را داده‌ اند، اظهار داشت: تا این لحظه از اسپانسر، 14 میلیارد و 500 میلیون تومان پول گرفته‌ایم و که هفت میلیارد و 500 میلیون تومان آن را علی انصاری داده است.


وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب در راستای کسب کرسی‌های بیشتر  اظهار داشت: در این زمینه باید به دنبال اقدامات اساسی وکارهای بنیادی  باشیم .
افشارزاده با بیان این موضوع که در مجامع بین‌المللی باید از حق مربی و  بازیکن دفاع کنیم تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید برای افراد آگاه و صاحب نظر این فرصت را  ایجاد کنیم  تا بتوانند  در مجامع بین المللی صاحب کرسی شوند.
وی کشتی، وزنه‌برداری و والیبال را از جمله رشته‌های اثرگذار ایران در رویدادهای مهم بین المللی  دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم برای رشته ها جایگاه‌ های ویژه‌ای کسب کنیم. متاسفانه در حال حاضر جایگاه‌ های اثرگذاری در  مجامع جهانی این رشته نداریم .
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به نقش روسای فدراسیون های ورزشی  در مجامع جهانی، حضور مداوم آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید آنها را به لحاظ مالی و معنوی مورد حمایت قرار دهیم .
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

صاحب پناه: تغییر رای کرار برای چه بود؟
قلعه نویی موافق جدایی زرینچه از کادر فنی!
آبی ها بدون حامی مقابل حریفان!
مشکلات کرار چه زمانی تمام می شود؟!
گذرنامه بازیکن عراقی بهانه شد!/ مالیات عجیب و بالای مدافع استقلال!
کرارجاسم مرخص شد
مشکلات مالی به تمرین کشیده شد!/ یک خارجی عامل کسر امتیاز می شود؟
گفته هایی که مخالفت ها را عیان کرد!




کد خبر: ۵۱۴۲۵۶۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن