تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799151530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحماني: به‌زودي از بختيار جديد رونمايي مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحمانی: به‌زودی از بختیار جدید رونمایی می‌کنم
کاپيتان فولادي ها اين روزها سخت در تلاش است تا هر چه زودتر بتواند، به جمع هم تيمي هايش بپيوندد.

به گزارش "ورزش سه"، نام بختیار رحمانی در لیست فولاد برای بازی های آسیایی رد شده است، اما این بازیکن تاثیرگذار فولادی در بازی اول تیمش با السد در مرحله گروهی نمی‌تواند هم‎تیمی‎هایش را همراهی کند. کاپیتان سرخپوشان اهوازی گفت‌وگویی در مورد شرایط خود و فولاد انجام داد.

انتظار داشتم به بازی با السد برسم

واقعا دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است. خودم انتظار داشتم که به بازی با السد برسم اما مشکل پایم هنوز کامل رفع نشده و کمی درد دارم و بدنم آنچنان که باید و شاید آماده نیست، فعلا دارم زیرنظر بدنساز کار می‌کنم تا انشاالله هر چه زودتر آماده شوم. از صمیم قلب می‌ خواهم هر چه زودتر برگردم، همه در جریان هستند که در این مدت چقدر سختی کشیدم و برو و بیا داشتم، از یک طرف بحث کارت پایان خدمتم و از طرف دیگر مشکل پایم وجود داشت. مدام در حال رفت و آمد بین شهرهای اهواز، تهران و کرمانشاه بودم و دردسرها و مشغله های زیادی داشتم. اما خدا را شکر الان همه چیز رو به بهبودی است، تست کینکام داده ام و اوضاعم خوب است. با یک بدنسازی بسیار خوب می‌ توانم به زودی در اختیار تیمم باشم. من فکر می‌ کنم تا 10 روز دیگر بدنم کامل آماده شود.

اسکوچیچ می‌ تواند از دیدار با السد دست پر برگردد

در این چند روز تمرینات اسکوچیچ را دیده ام، در لیگ علیرغم تلاشی که بچه ها کرده اند متاسفانه در دو بازی اخیر نتیجه نگرفتیم اما فکر می‌ کنم در این یک هفته بچه ها تمرینات خوبی انجام داده اند، کادرفنی فیلم بازی های حریف را دیده است و قطعا نکاتی را به بازیکنان گوشزده کرده است، به شخصه بازی های السد را همیشه تماشا می‌ کنند، آنها تیم خوبی دارند اما اسکوچیچ می‌ تواند با یک برنامه ریزی خوب و منطقی به کمک بچه ها از این بازی دست پر برگردد.

هیچ تیمی نباید فولاد را دست کم بگیرد

این روزها هر کسی که صحبت می‌ کند می‌ گوید گروه ما سخت است پس اینطوری که حساب کنیم همه گروه ها سخت محسوب می‌ شوند. (می‌خندد) ولی گروه ما به دور از شوخی خیلی سخت است. البته این را بگویم که من زیاد به گروه های دیگر دقت نکردم ولی گروه خودمان را دقیق بررسی کردم. حریف هایی که با آنها بازی داریم تیم هایی هستند که خیلی خرج کردند و بازیکنان زیادی خریدند، به نوعی که ترس در وجود آدم رخنه می‌ کند. اما تیم ما خوب است هیچ کس نباید فولاد را دست کم بگیرد. صعود به فینال کاری بسیار دشوار است اما انشاالله فولاد از پس آن بربیاید.

بچه ها در دو بازی قبل تمرکز نداشتند

من چون خودم در دو بازی اخیر لیگ کنار فولاد حضور نداشته باشم نمی‌ توانم دقیق بگویم چه دلایلی باعث شد تیمم در دو بازی با تیم های سپاهان و سایپا نتیجه نگیرد. من فقط این بازی ها را از طریق تلویزیون تماشا کردم و می‌ توانم دلیل عمده عدم نتیجه گیری را عدم داشتن تمرکز بدانم. مثلا من نیمه دوم بازی با سپاهان را دیدم. متاسفانه بچه ها خیلی توپ لو می‌ دادند. البته آنها توانایی بالایی دارند از لحاظ بدنی هم هیچ چیز کم ندارند و تنها مشکلشان نداشتن تمرکز بود که انشاالله در بازی های بعدی حل می‌ شود.

جنگیدن در چند جبهه فوتبال را زیباتر می‌کند

به نظر من نه تنها جنگیدن در دو جبهه برای فولاد سخت است، بلکه این قضیه خیلی هم جالب است. پارسال خود من در 10 جبهه می‌ جنگیدم. (می‌ خندد) از یک طرف درگیر تیم‌ملی بودم، از طرفی دیگر تیمم درگیر بازی های لیگ‌برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بود ولی اگر اینجور چیزها در زندگی فوتبالی آدم نباشد، دیگر فوتبال به درد نمی‌ خورد. شما لیگ های اروپایی را ببینید آنها هر روز در حال بازی کردن هستند و آدم لذت می‌ برد، به نظر من این قضیه خیلی قشنگ است. اینکه تیم ها بیشتر تلاش کنند، به بیشتر خواستن فکر کنند، فوتبال را زیباتر و جذاب تر می‌ کند.

می‌ خواهم از آن بختیار قبلی بهتر باشم

از دراگان اسکوچیچ ممنونم او خیلی به من روحیه می‌ دهد، چند روز پیش هم من را دید و گفت تا بدنت کامل آماده نشود، نمی‌ گذارم حتی در تمرینات هم شرکت کنی چه برسد به اینکه بازی کنیم. بابت تمام حمایت هایش از او تشکر می‌ کنم فقط در این فکر هستم که برگردم و بازی کنم و بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم، می‌خواهم از آن بختیار قبلی هم بهتر باشم.

نمی‌ دانم چطوری جواب محبت هواداران را بدهم

از هواداران خیلی تشکر می‌ کنم، فکر نمی‌ کردم اینجوری من را قلبا دوست داشته باشند، هر کجا من را می‌ بینند به من لطف دارند، من هم به همه شان فقط یک جواب می‌ دهم و آن هم این است که خیلی زود برمی گردم. نمی‌ دانم چطوری باید جواب محبت های بیشمار آنها را بدهم. این را می‌ دانم که هواداران فولاد حساسیت بازی با السد را درک می‌ کنند و خیلی خوب از تیممان حمایت می‌ کنند و نمی‌ گذارند خدایی ناکرده اتفاق بدی رخ دهد.



1393/12/05 14:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن