تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804292002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از توقف 15دقیقه‌ای بازی تا جراحی دست مهاجم نساجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصاحبه و اخبار لیگ یک فوتبال؛
از توقف 15دقیقه‌ای بازی تا جراحی دست مهاجم نساجی
اخبار و حوادث لیگ یک پس از پایان هفته پانزدهم را می‌خوانید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مصاحبه سرمربیان و اخبار پیرامون تیم‌های لیگ یک را در یک گزارش تکمیل کرده‌ایم که به شرح زیر است.

*دوری 40روزه مهاجم نساجی از لیگ یک؛ طهماسبی دستش را جراحی کرد

بهمن طهماسبی در برخورد با هافبک بوشهر آرنجش از دو نقطه شکست و وی را به بیمارستان منتقل کردند. طهماسبی یکشنبه شب در بیمارستان قائم شهر بستری بود و صبح دوشنبه دستش زیر تیغ جراحی رفت. هواداران و بازیکنان نساحی مازندران از روی علاقه به این بازیکن تا ‌آخر شب جلوی درب بیمارستان حضور داشتند و با تشویق مهاجم تیمشان از او دلجویی کردند، بد نیست بدانید این بازیکن بعد از تعطیلات نوروزی و با استراحت 40روزه به جمع سفید پوشان نساجی ملحق شد.

*پاداش 800 هزاری برای نساجی

تیم نساجی مازندارن با پیروزی ایرانجوان بوشهر توانست جایگاهش را در جدول لیگ یک تغییر دهد به همین خاطر مسئولان باشگاه در صدد هستند تا به برای بالا بردن بازیکنان پاداش به تیم بدهند.
گفتنی است هفته گذشته صادق درودگر نفری 800هزار تومان پیش از بازی با ایرانجوان به حساب بازیکنان نساجی واریز کرد و به احتمال فراوان تا آخر  این هفته 800هزار تومان دیگر هم به شاگردان دست نشان پرداخت شود. نساجی مازندارن جزو تیم‌هایی است که علی رغم تلاش مدیران نسبت به دیگر تیم‌های لیگ یکی کم‌تر پاداش می‌گیرد.

*موسوی: می‌خواهند با ترفند کارت های جعلی به فولاد ضربه بزنند

کوروش موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به حساسیت بالای دربی اهواز با بازیکنان صحبت کردم تا با منطق بازی کنند و حساس نباشند و انصافا هم از نحوه عملکرد بازیکنان تیم راضی بودم و به تیم استقلالی‌ها هم تبریک می‌گویم.
 
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اختلافمان را در صدر جدول با رقبا بیشتر کنیم به تمام امتیازات احتیاج داریم و نباید خیلی راحت امتیاز را از دست بدهیم و متاسفانه در بازی با استقلال هم در دقیقه 94 روی ضربه ایستگاهی دروازه‌مان باز شد و بازی برده را تساوی کردیم.

موسوی گفت:‌ زمانی که لیست جذب بازیکنان را به باشگاه دادیم، ‌مدیریت اسامی بازیکنان را به فدراسیون داد تا در مورد وضعیت سربازی‌شان استعلام بگیرند و حتی یک بازیکن که مشکل داشت را از لیست خارج کردیم، البته آن بازیکن از لحاظ فنی خیلی خوب بود ولی چون مشکل سربازی داشت ترجیح دادیم وی را جذب فولاد نکنیم.

ما برای 9بازیکن 450هزار تومان پول به فدراسیون دادیم و از وضعیتشان استعلام گرفتیم.

موسوی تاکید کرد: هیچ بازیکن فولاد نوین مشکل سربازی ندارد و این صحبتها از سوی برفی عنوان شده که می‌خواهند به تیم ضربه بزنند. اگر بازیکنان فولاد سرباز باشند تا کارتشان جعلی بوده سازمان لیگ کارت بازی آن‌ها را صادر نمی کرد. فحاشی هواداران خود جوش بود

خدریان : در دربی اهواز خود زنی کردیم
 
حبیب خدریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی با فولاد نوین خود زنی کردیم و برای ما بهتر بود که در دربی اهواز پیروز از زمین خارج می‌شدیم اما نتواستیم سه امتیاز کسب کنیم و در نهایت با به ثمر رساندن یک گل در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاندیم وی در ادامه داد: هواداران استقلال اهواز می‌خواهند تیم به جایگاه اصلی‌اش بازگردد و به آنها حق می‌دهم که شعار بدهند حق می‌دهم که شعار بدهند اما، امیدوارم آنها کمی فرصت به ما بدهند و مطمئن باشد استقلال به روزهای اوج باز خواهد گشت.

ربیعی : بارش برف آنقدر شدید بود که جلویمان را نمی‌دیدیم

محمد ربیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ابتدا تیم فجر سپاسی تبریک می‌گویم و در مورد بازی هم شرایط آنقدر سخت بود که نمی‌توان صحبتی کرد چون بارش برف خیلی شدید شد و به سختی می‌توانستیم جلویمان را ببینیم وقتی گل اولی که دریافت کردیم کاملا بچه گانه و عقلش هم سفیدی توپ در شرایط بدی بود.
 
داور بازی 15 دقیقه بازی را تعطیل کرد پس از بند آمدن برف  با پارو خط کشی زمین را مشخص کردند البته بافت تیم را توصیه نمی‌کنم شاید اگر فجری‌ها هم نتیجه را به ما واگذار کرده بودند از شرایط جوی ایراد می‌گرفتند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ تاکید کرده که در لیگ یک فقط  باید با توپ‌های برند الشپورت مسابقات برگزار شود و فجری‌ها به ناظر بازی اعلام کردند که توپ نارنجی ندارند و با توجه به این موضوع شرایط برایمان سخت شد.
 
احتمال جریمه فجر سپاسی از سوی سازمان لیگ
 
سازمان لیگ به تمام تیم‌های لیگ یکی دستور داده که مسابقات  باید با توپ‌های برند آل اشپورت برگزار شود اما، جریان بازی با فجر سپاسی و شهرداری اردبیل این اتفاق رخ نداد و بازی با توپ برند دیگری انجام شد.

البته فجری‌ها اعلام کردند سازمان لیگ توپ نارنجی به آنها  تحویل داده نشده و به همین خاطر ناظر بازی گفته بازی باید برگزار شود.

حتی زمانی که مریبان تیم شهرداری قصد ارتباط با بهروان را مسئول برگزاری مسابقات را داشته با مخالفت ناظر آن دیدار شدند.

 از گوشه و کنار شندیم از دید سازمان لیگ تیم فجر سپاسی تخلف انجام داده است احتمال دارد از سوی کمیته انضباطی جریمه شود و باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرد.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط

اعلام داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتبال بانوان
اعلام بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال بانوان
نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس در نسیم صبا متوقف شد/تراکتورسازان نفت مسجدسلیمان را در خانه اش شکست دادند




کد خبر: ۵۱۴۱۷۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن