تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرگیجه نژادفلاح در پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرگیجه نژادفلاح در پرسپولیس




محمدحسین نژادفلاح در شرایطی به عنوان قائم مقام مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته که برای انتخاب و همکاری با سرمربی سرخپوشان با سرگیجه مواجه شده است.





خبرگزاری مهر: هفتمین مدیر پرسپولیس طی یازده ماه اخیر را باید از همه مدیران قبلی متفاوت دانست . او در بسیاری از موارد بهتر از مدیران خنثی قبلی عمل می کند و البته در بسیاری موارد هم بدتر از قبلی ها!

اینکه نژاد فلاح رسانه ای است و عاشق رسانه نه تنها بد نیست بلکه به معنای آنست که او رسانه و قدرتش را می شناسد و می داند که از دل رسانه می تواند بسیاری از مشکلات پرسپولیس از روی سکو تا پیدا کردن اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی را بسازد.

در واقع نژاد فلاح می داند پرسپولیس روی شانه های مردم بالا و پایین می رود و عزت و ذلت می گیرد و این روش مدیریت رسانه ای را می توانید از حکم های درست رسانه ای اخیر نژادفلاح هم فهمید و درک کرد که از میان همه این هفت مدیر نژادفلاح مدیر بهتری است و می داند که کار را در عرصه رسانه نباید به فامیل‌هایش بدهد و باید به رسانه ای ها بسپارد.

با این وجود اما این به معنای تایید کامل همه کارهای نژادفلاح نیست، مدیر هفتم از روزی که آمده سرگیجه وحشتناکی دارد و نمی تواند تصمیم بگیرد و به همین دلیل ضد و نقیض گویی‌های فراوانی دارد.

او یک روز از قطبی می گوید، روز بعد اعلام می کند که با برانکو تمام کرده و عصر آن روز می گوید دایی می ماند بهتر بود و بعد درخشان را با بوسه ای می خنداند و درست روز قبل از بازی، از اتمام مذاکرات با برانکو می گوید و بعد از بازی با صبا لابه لای حرفها دیدار با لخویا را هم به درخشان مهلت می دهد تا متوجه بشوی که مذاکره با برانکو شاید به دلیل بدهی مالیاتی،دربن بست جدیدی گرفتار شده است.

در واقع مدیر هفتم کاملا در مورد درخشان وا مانده است. درخشان نه آنقدر بد است و مقصر که او را بیرون کند نه آنقدر امیدوارکننده که راه را با او ادامه دهد و از همه بدتر اینکه  گزینه‌های نژادفلاح برای پرسپولیس هم محدودند و گران و بعضا مشکل دار.

باید دید بالاخره مدیر هفتم می تواند سرگیجه اش را درست کند و از پاس دادن به روش رونالدینیویی که به سمتی نگاه می کرد و به سمت دیگری پاس می داد بپرهیزد یا نه؟






تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن