تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806773964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش بودجه صدا وسیما در سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی: افزایش بودجه صدا وسیما در سال آینده خبرگزاری پانا: معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:رسانه ملی باید با تولید محتوا و پیام مناسب ، رسالت اصلی خود در زمینه مدیریت فرهنگی و هدایت عمومی جامعه را محقق کند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند ساعت 16:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم،  در آیین معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در شیراز بیان کرد:متاسفانه امروزشاهد رشد بسیاری از ناهنجاری ها و رفتارهای نامناسب فرهنگی در فضای فرهنگ عمومی جامعه هستیم و رسانه ملی باید این آسیب ها را رصد، تحلیل ، بررسی و نسبت به رفع آنها و فرهنگ سازی در این زمینه فعالیت های مناسب انجام دهد.

وی ادامه داد:تولید محتوا با کیفیت بالا بدون بهره مندی از فناوری نوین و جدید امکان پذیر نیست اما تحریم ها یک فرصت طلایی برای صدا و سیما ایجاد کرد و این سازمان توانست با بهره گیری از خلاقیت ها و اقدامات ابتکاری مشکلات زیرساختی خود را برطرف کند.

موسوی مقدم اظهارداشت:امروز میانگین سامانه دیجیتال در کشور به 84 درصد رسیده است که بخشی از این مهم مرهون کارهای خلاقانه و ابتکارهای دست اندرکاران مراکز صدا و سیما در استان هاست و استان فارس در این زمینه پیشگام است.
دسترسی به شبکه های هوشمند از اهداف رسانه ملی

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:بر این باوریم که باید به سمت سرمایه گذاری های کلان در بخش رسانه حرکت کنیم و در این مسیر دسترسی به شبکه های هوشمند و بسیاری از برنامه ها و امکانات پیشرفته در حوزه صدا و سیما از اهداف رسانه ملی است و در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی مقدم گفت:به کار گیری داشته ها و سرمایه های داخلی در صدا و سیما می تواند رسانه ملی را در تحقق اهدافش یاری دهد و تا کنون برخی اقدامات انجام شده در مراکز صداو سیما در استان ها در سطح ملی منحصر به فرد است.

وی افزود:امروز سرمایه های مختلفی درکشور وجود دارد که باید از آنها به بهترین نحو استفاده شود و بر این باوریم اگر الگوی اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف اقتصادی کشور به خوبی تبیین، به کار گیری و اجرایی شود کشور وضعیت متفاوت تر و مطلوب تری خواهد داشت.

 افزایش بودجه صدا وسیما در سال آینده

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با توجه به فعالیت های رسانه ملی در مقابله با جنگ نرم دشمن علیه کشورمان، بودجه سال آینده این رسانه افزایش می یابد تا بتوانیم از این طریق کمبودها را جبران کنیم.

موسوی مقدم اظهارداشت: با وجود افزایش بودجه رسانه ملی همچنان شاهد محدودیت ها در منابع مالی هستیم اما برای انجام هرچه بهتر فعالیت ها باید با توجه به امکاناتی که در اختیار این رسانه است دو موضوع مهم مدیریت صحیح و استفاده مطلوب از توانمندی ها و طرفیت ها مد نظر قرار گیرد.

جذب مخاطب به رسانه دشوار است

موسوی مقدم در بخش دیگری از مطالب خود به موضوع تعدد رسانه ها اشاره کرد و گفت:همین امر موجب شده که جذب مخاطب و جلب اعتماد و رضایت آنها به دشواری انجام شود.

وی گفت:میزان رضایت مخاطب و قضاوت عمومی نسبت به عملکرد رسانه ملی ملاک ارزشمندی برای ارزیابی در این زمینه است و در این میان صداو سیمای مرکز فارس در بین سایر مراکز استان ها از جایگاه خوبی برخوردار است.

او گفت: صدا و سیمای مرکز فارس در چند سال اخیر گام های بلند و موفقی در حوزه تولید، زیرساخت ها و نیازهای فنی در کشور برداشته است.

موسوی مقدم اظهار داشت:به لحاظ محتوایی و تولید محتوا نباید به صدا و سیمای مرکز فارس دیدگاهی استانی داشت زیرا این مرکز برخوردار از قابلیت های فراوانی است که می تواند در بسیاری از شاخص ها نمونه و الگوی قابل اجرا برای سایر شبکه های استانی و ملی باشد.

وی ادامه داد:انتظار این است که مرکز فارس بیش از گذشته در بخش تولید محتوا فعالیت مناسب انجام دهد چرا که بسیاری از زیرساخت ها و امکانات در این مرکز فراهم شده است.

مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز فارس هم در این آیین گفت:می کوشیم داشته های غنی این استان را در بخش های مختلف گردشگری، زیارتی و علمی به خوبی به مردم داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.

سید تقی سهرابی بیان داشت: امروز شبکه های استانی صداو سیمای کشور در گستره ملی و جهانی جایگاه ارزشمندی دارند و استان فارس در این زمینه از جایگاه ویژه ای در کشور و جهان برخوردار است.

در حاشیه این آیین 14 پروژه صدا و سیمای مرکز فارس راه اندازی شد.

در این آیین سید تقی سهرابی به عنوان مدیر کل صداو سیمای مرکز فارس معرفی و از خدمات محمد باقر کشفی مدیر کل پیشین این مرکز تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این آیین 14 پروژه صدا و سیمای مرکز فارس راه اندازی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن