تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798281649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با توانمندی اقتصادی و تبدیل تحریم ها به فرصت هدف دشمن نافرجام می ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس: با توانمندی اقتصادی و تبدیل تحریم ها به فرصت هدف دشمن نافرجام می ماند خبر گزاری پانا:مدیر شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس گفت: با توانمندی اقتصادی و تبدیل تحریم به فرصت با چرخش وارونه تحریم ها؛ هدف های دشمنان را ناکام می گذاریم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند ساعت 14:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مختار هنرمند اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد بعنوان تنها بانک پیشرو در ایجاد اشتغال در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی عمل می کند.
هنرمند با بیان اینکه اولویت اصلی بانک مهر اقتصاد پس از آشنائی با مبانی فقهی و اخلاقی بانکداری اسلامی طبق روش تطبیقی بر معاملات؛ پیاده سازی عقود شرعی در راستای اجرای بانکداری اسلامیست، ابراز داشت: در راستای تحقق این امر، بانک مهر اقتصاد نگین بانکداری اسلامی بدون ربا، صرفاً برای پرسنل استان فارس 5 هزار و 760 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد با عزمی جزم نسبت به تحقق شعارهای سال مقام معظم رهبری، کمر همت بسته است و با سعی مضاعف و دقت در بیانات معظم له، در طول سال نیز از رهنمودهای ایشان حداکثر بهره برداری را بعمل می آورد.
آقای هنرمند تصریح کرد: همانطور که از روند فرمایشات مقام معظم رهبری مشهود است، بیشترین دغدغه رهبر انقلاب، مسئله اقتصاد و فرهنگ می باشد که در همین راستا طی چند سال پیوسته، هدف و مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشخص می نمایند و در حال حاضر اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی، مطرح بوده و هست.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد این افتخار را دارد که تنها بانک عامل جهت حمایت از سیاست های عملی اقتصاد مقاومتی می باشد و این همه را مرهون خدمت رسانی به قشر همیشه پویا و فعال جامعه یعنی بسیجیان عزیز می داند.
مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس با اشاره به آخرین دستاورد های بانک مهر اقتصاد در سال جاری یادآور شد: کسب رتبه 17 بانک مهر اقتصاد بر اساس ارزیابی اطلاعات و آمار مربوط به پایان سال مالی 1392 در بین 100 شرکت برتر کشور و رتبه پنجم بین کلیه بانک های دولتی و خصوصی، کسب تندیس بلورین از دوازدهمین همایش تعالی سازمانی و افزایش سرمایه ثبتی بانک مهر اقتصاد به 12 هزار میلیارد ریال را از جمله دستاوردهای این بانک دانست.
وی بیان کرد: تمام طرح ها در بانک مهر اقتصاد با الهام از روحیه بسیجی پرسنل خدوم این بانک، بصورت جهادی؛ طراحی، ابلاغ و اجرا می شود.
هنرمند ابراز داشت: آخرین طرح جهادی بانک مهر اقتصاد در بهمن ماه سال جاری مزین به نام فجر عظیم شد تا در راستای ایجاد بستری مطلوب و فراتر از انتظار بانک مرکزی، نسبت به پرداخت تسهیلات مبادله ای با نرخ 4 درصد کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی و اقساطی 10 برابر مدت انتظار مشتری و با نرخ 18درصد در قالب سپرده سرمایه گذاری امتیازی ارمغان مهر طراحی و بعنوان یکی از طرح های مشتری مدار و برگرفته از قانون بُرد بُرد؛ عرضه شد.
وی ادامه داد: جهت حمایت از آسیب دیدگان تحریم ها، مشکلات اقتصادی، خشکسالی ها و ... نسبت به بخشش ویژه وجه التزام تسهیلات معوق در قالب طرح مهر ماندگار اقدام و برای حمایت و بالا بردن توان مالی دارندگان سرمایه و کاهش ریسک بازار و پرداخت تسهیلات در زودترین زمان ممکن، طرح شمیم مهر روانه بازار شده است.
وی اظهار امیدواری کرد همانطور که پرچم اسلام، دینداری، شجاعت و نوآوری در زمینه سیاست در دست ملت ایران است، در آینده نزدیک با توکل بر خداوند متعال، عزم ملی و مدیریت جهادی؛ پرچم اقتصادی نیز در دستان پرتوان جوانان کشور عزیزمان ایران قرار می گیرد.
مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس در پایان عنوان کرد: ما با الهام از بیانات مقام معظم رهبری، کار خود را جهاد فی سبیل ا... می دانیم و باور داریم که ما می توانیم ایستادگی کنیم و با توانمندی اقتصادی و تبدیل تحریم به فرصت با چرخش وارونه تحریم ها؛ هدف های دشمنان را ناکام بگذاریم و به گونه ای عمل کنیم که در سال های بعد با یادآوری این زمان بجای حسرت خوردن از تجربه ای شیرین و موفق یاد کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن