تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: نقاط ضعف و قوت لخويا را به خوبي آناليز کرده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰ب.ظ)
هواداران ما را تنها نگذارند درخشان: نقاط ضعف و قوت لخويا را به خوبي آناليز کرده ايم سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم لخويا را به خوبي آناليز کرده ايم و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا هستيم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، حميد درخشان، سرمربي پرسپوليبس در نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس و لخويا درباره اين بازي گفت: با يک بازي متفاوت روبرو هستيم. حريف ما يک تيم خوب است که بازيکنان گرانقيمتي دارد و به بسياري از آنها تابعيت قطري داده‌اند.
وي افزود: با اين حال شناخت خوبي از لخويا داريم. 2،3 روز گذشته نقاط قوت و ضعف اين تيم را آناليز کرده‌ايم و اميدواريم بازي خوبي مقابل آنها انجام دهيم.
سرمربي پرسپوليس با اشاره به اينکه شرايط تيمش بسيار خوب است، گفت: يکي، دو بازيکن مصدوم داريم اما مي‌دانيم که شرايط اين بازي با بازي‌هاي ليگ متفاوت است و بايد براي گرفتن نتيجه خوب به ميدان برويم.
درخشان ادامه داد: بازي با لخويا يک بازي برون‌مرزي است و ما بايد از تمام امکانات‌مان و به خصوص هواداران‌مان استفاده کنيم تا در نهايت برنده باشيم.
وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به جدايي پزشک پرسپوليس براي جايگزيني او چه برنامه‌اي وجود دارد، اظهار داشت: اين تصميم را بايد باشگاه بگيرد و حتما پزشک جديدي جايگزين خواهد شد.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش تمرکز لازم را براي بازي با لخويا دارد، خاطر نشان کرد: ان شاءالله که اين طور باشد چون در چند هفته گذشته فشار زيادي روي پرسپوليس بود و ما سعي کرديم در 2،3 روز گذشته تمرکزمان را روي بازي با لخويا بگذاريم تا بتوانيم نتيجه بگيريم. نکته مهم اين است که بازيکنان‌مان از حساسيت بازي خبر دارند و فردا با تمرکز به ميدان خواهند رفت.
درخشان در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس در بازي فردا مقابل لخويا دفاعي بازي خواهد کرد يا هجومي، گفت: لخويا تيمي نيست که فکر کنيد ما بتوانيم از دقيقه يک روي دروازه‌اش حمله کنيم. ما با يک تيم ضعيف روبرو نيستيم بلکه حريف‌مان بسيار با تجربه است که بازيکنان خوب و خارجي با تابعيت قطري دارد. ما بايد فکورانه و حساب شده بازي کنيم. باز هم تاکيد مي‌کنم که اصلا اين طور نيست که فکر کنيد مي‌توانيم 90 دقيقه روي دروازه اين تيم حمله کنيم. آنها تيم خوبي هستند و ما بايد براي شروع، ادامه و پايان بازي ارزيابي داشته باشيم.
وي در مورد تيم لخويا تصريح کرد: اين تيم در هر 3 خط خوب است. آنها خط هافبک قدرتمندي دارند، ضمن اينکه يک بازيکن سرعتي در خط حمله دارند. ما تمام نقاط قوت اين تيم را داريم و قصد داريم با استفاده از بازيکنان باتجربه اين تيم را کنترل کنيم.
سرمربي پرسپوليس افزود: فلسفه تيم ما اين است که بتوانيم بازي را کنترل کرده و از نقاط ضعف لخويا استفاده کنيم.
درخشان گفت: شرايط بازي در آسيا با ليگ برتر تفاوت دارد. اينجا تيم‌ها يک بازي دارند و ديگر دفاعي بازي نمي‌کنند. همه تيم‌ها به دنبال انجام بهترين بازي هستند و ما هم تلاش مي‌کنيم تا بهترين بازي خود را انجام دهيم.
وي ادامه داد: طبيعتا لخويا شيوه‌ها و تاکتيک‌هاي خود را خواهد داشت و اين در مورد تمامي تيم‌هاي آسيايي صدق مي‌کند. چرا که آنها از بازيکنان باکيفيتي برخوردار هستند و حضور بازيکنان خارجي کيفيت فوتبال آنها را بسيار بالا برده است.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه آيا استفاده از نوري در نزديکي خط حمله بهتر از استفاده به عنوان هافبک دفاعي نيست، گفت: با اين نظر چندان موافق نيستم. نوري در 2 بازي که به عنوان هافبک دفاعي بود بسيار خوب کار کرد و به نظرم در بازي با پديده اين بازيکن بسيار به ما کمک کرد و از فشاري که روي دروازه ما بود کم کرد. متاسفانه در بازي با صبا نتوانستيم از اين شرايط استفاده کنيم.
درخشان ادامه داد: نوري به دليل تجربه و توانايي که دارد حتي در بخش دفاعي هم مي‌تواند تيم را به سمت جلو هدايت کند و طراحي خوبي براي خط حمله انجام دهد. من چندان اعتقاد ندارم که جلو يا عقب‌تر بودن او در روند حرکتي ما تاثيري داشته باشد.
وي در مورد اينکه در خط حمله از تادئو استفاده خواهد کرد يا بازيکناني چون طارمي و عباس‌زاده را به کار خواهد گرفت تاکيد کرد: فکر کنم شرايط تادئو براي اين بازي مناسب نيست و من به همين جوان‌ها فرصت خواهم داد. تمايل چنداني ندارم که ترکيب تيم را جابجا کنم و از 80 درصد ترکيب ديدارهاي گذشته استفاده خواهم کرد.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا براي بازي فشرده لخويا در خط هافبک برنامه‌اي دارد و اينکه امکان تغيير سيستم بازي پرسپوليس در بازي با لخويا وجود دارد يا خير، اظهار داشت: حتما در سيستم بازي تغيير خواهيم داشت و با يک سيستم بازي نمي‌کنيم تا آنجا که من مي‌دانم لخويا بيشتر با سيستم 3-3-4 بازي کرده هر چند ما هم سيستم بازي‌مان را متناسب با حريف‌مان انتخاب خواهيم کرد تا در حمله و دفاع موفق باشيم. در مجموع لخويا بسيار متفاوت بازي مي‌کند و نمي‌شود سيستم اين تيم را کاملا حدس زد.
درخشان ادامه داد: ما بايد فردا از تمام داشته‌هاي‌مان استفاده کنيم و در طول بازي هم مانند چند بازي گذشته تغيير سيستم داشته باشيم.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا پرسپوليس آخرين تمرين خود را پيش از بازي با لخويا در ورزشگاه آزادي برگزار نکرد، عنوان کرد: معمولا تيم‌هايي که ميهمان هستند و با ورزشگاه ميزبان آشنايي ندارند اين کار را انجام مي‌دهند. ما که با آزادي غريبه نيستيم و هر هفته در اين زمين بازي مي‌کنيم و آنجا مثل خانه ماست.
سرمربي پرسپوليس در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: از هواداران خواهش مي‌کنم فردا ما را تنها نگذارند و کمک کنند تا از بازي با لخويا با سربلندي بيرون بياييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن