تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804112676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: امکان ندارد از هواداران استقلال گله کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: منصوریان: امکان ندارد از هواداران استقلال گله کنم
عليرضا منصوريان سرمربي نفت‌تهران معتقد است که وزارت نفت بايد براي ادامه راه نفت‌تهران و همچنين جلوگيري از سقوط نفت‌مسجدسليمان به اين دو تيم هم خانواده کمک کند.
به گزارش نامه نیوز ، منصوریان  گفت: خدا را شکر در آخرین لحظات مدیریت نفت طبق توافقی که با شرکت هواپیمایی انجام داد توانست مشکل سفر کاروان نفت را به ازبکستان حل کند.


مشکلات مالی گریبان نفت را گرفته است


مشکل مالی گریبانگیر نفت شده است، ما نخواستیم در این مدت این مساله را علنی کنیم چون تیم وابسته به وزارت نفت است و قرار است که بخش خصوصی اسپانسر آن باشد. آقای عمادحسینی معاون وزیر و همچنین هیات امنا دوندگی زیادی انجام داده اند. همچنین آقای میرشیبانی مدیرفنی نفت هم وسط گود بود و بالاخره ساعت 15:23 بلیت های ما برای سفر به ازبکستان قطعی شد. به هر حال الان تیم نفت شرایط ملی دارد.


آقای زنگنه به فکر نفت‌تهران و مسجد باشد


نفت‌تهران و نفت‌مسجدسلیمان در این مدت خویشتن داری کردند اما از اینجا به بعد لازم است که وزیر محترم نفت جناب آقای زنگنه به هردو تیم کمک ویژه ای انجام دهد و تزریق مالی کند. چون در ادامه لیگ تیم نفت‌مسجدسلیمان قطعا برای اینکه در لیگ‌برتر حفظ شود، نیاز به یک روحیه مجدد دارد و من مطمئنم که اگر به آنها پول تزریق شود، قطعا با منابع خوبی که این شهر فوتبال خیز دارد در لیگ‌برتر باقی خواهد ماند. ضمن اینکه ما هم برای اینکه جاده صعودمان در لیگ، جام‌حذفی و جام باشگاه های آسیا را ادامه دهیم، نیاز به این توجه مالی داریم.


از بازیکنان خواهش کردم با شرایط کنار بیایند


منصوریان در پاسخ به این سوال که بازیکنان نفت پیش از اولین دیدار آسیایی خود برابر پاختاکور عنوان کردند که تنها به خاطر شخص او این سفر را پذیرفته اند و حتی امروز یک ریال پاداش دریافت نکرده اند جواب داد که؛ ما دو جلسه با بازیکنان داشتیم از بازیکنان تیمم خواهش کردم که فعلا با این شرایط کنار بیایند اما بهتر است که بدانید مبالغ قرارداد نفتی ها بالا نیست. از ابتدای فصل هم دریافتی زیادی نداشته ام از طرفی مصوب شورای عالی ورزش که قرار بود به نفت تزریق شود هنوز صورت نگرفته است و چون قرارداد بازیکن ها بالا نیست، این عدم پرداختی ها مشکلات مالی را زیاد کرده است.


پیش از سفر به ازبکستان مشکلات مالی را علنی کردم


در نهایت ما روز گذشته پیش از سفرمان مشکلات مالی را علنی کردیم و دیدید که مدیرعامل ما رسما مصاحبه کرد اما تا پیش از این ما به احترام شرکت نفت سکوت کرده بودیم. باور کنید جوان های ما پسرهای خوبی هستند و تا امروزهم هیچ اعتراضی نداشتند. من پیش از این سفر 2 جلسه با آنها داشتم یکی فنی و یکی غیرفنی؛ از جلسه غیرفنی از آنها خواستم که خویشتن دار باشند، امیدوارم تا بعداز بازی با پاختاکور مشکلات مالی رفع شود. من باز هم از مسوولین خواهش می‌ کنم که به وضعیت دو تیم نفت‌تهران و مسجدسلیمان برسند. من وقتی بازی آنها را برابر تراکتور دیدم متوجه شدم که از لحاظ روحی احتیاج به یک دگرگونی و تزریق مالی دارند.


امیدوارم پورعلی‌گنجی از چین به اروپا برود


پورعلی‌گنجی پیش از سفر ما به ازبکستان در اردوی بازیکنان نفت از همه خداحافظی کرد، پیش نویس قرارداد او تکمیل شده و نفت و باشگاه چینی به توافق رسیده اند. تا جایی که من می‌ دانم او به تیمی می‌ رود که آری هان سرمربی اش است. ما هم برای او بهترین ها را خواستیم، او یک سال با این تیم چینی قرارداد دارد و من به او گفتم بعد از این مدت با پتانسیلی که دارد به اروپا ترانسفر شود. البته من از پورعلی‌گنجی در خط دفاع استفاده نمی‌ کردم و او در پست هافبک برای نفت به میدان می‌ رفت. با جدایی او هم رو به جوان های دیگر می‌ آوریم و قطع به یقین با بازیکنان مستعدی که نفت دارد می‌ توانند جای او را پر کنند.


پاختاکور 26 بازی بدون باخت


ما قبل از بازی با الجیش می‌ دانستیم که اگر پیروز شویم باید با پاختاکور بازی کنیم برای همین اطلاعات تمام بازی های دوستانه آنها را دقیق و ریز از طریق آنالیزورها مورد بررسی قرار دهیم. آنها 26 بازی بدون باخت پشت سر گذاشتند که از این مجموعه 23 برد و 3 مساوی حاصل کار آنهاست. 3 بار هم در بازی های خانگی باختند که به یک تیم عربستانی بود. پاختاکور یک تیم متمول است، 8 بازیکن ملی‌پوش دارد که 4 نفر از آنهادر تیم‌ملی ازبکستان در جام‌ملت‌های آسیا به میدان رفتند. از روحیه خوب و قدرتمند بدنی بالا برخوردارند ر مقابل بازیکنان ما هم پس از شکست الجیش به ازبکستان می‌ روند تا با امتیاز برگردیم.


اول بازی خوب بعد صعود


هر سه رقیب ما در این گروه سخت هستند، تیم نفت اولین بار است که در مرحله گروهی آسیایی شرکت می‌ کند. ما باید اول به این فکر کنیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و پس از آن بتوانیم با امتیازهای لازم از گروه خودمان صعود کنیم.


وقتی پرچم ایران بالا می‌ رود فرق نمی‌ کند کدام تیم آسیایی است


منصوریان در پاسخ به این سوال که تیم صدرجدول، فینالیست جام‌حذفی و نماینده ایران در آسیا کمی مظلوم واقع شده است پاسخ داد که؛ قبول دارم که با توجه به شرایط نفت ما کانون توجه نیستیم از صمیم قلب از مطبوعات تشکر می‌ کنم که وقتی پرچم ایران بالا می‌ رود و نفت به عنوان نماینده ایران در آسیا به میدان می‌ رود، از ما حمایت کردند آن موقع دیگر فرقی نمی‌ کند استقلال باشد، پرسپولیس باشد یا سپاهان. بازی بعدمان مقابل العین است و از همین الان از مردم خودمان می‌ خواهم که در آن بازی ما را تنها نگذارند.


امکان ندارد از هواداران استقلال گله کنم


منصوریان در پاسخ به این سوال که اگر قول او گفته شده بود توقع داشت که هواداران استقلال به خاطر سال های حضور او دراین تیم در دیدار نفت مقابل الجیش بیشتر به ورزشگاه بیایند پاسخ داد که؛ امکان ندارد من یک همچنین حرفی زده باشم، من از همه آنها که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌ کنم و دست تک تک آنها را می‌ بوسم، همان 5، 10 هزار نفری که نفت را دوست دارند و این بار به جای این از پای تلویزیون بازی را تماشا کنند به ورزشگاه آمده بودند.


لیگ ما از لحاظ سخت افزاری ضعیف است


سرمربی نفت در جواب این سوال که آیا انتقادها مربوط به ضعیف بودن لیگ این فصل و تیم های بالای جدولی پاسخ داد که؛ من قبول دارم که لیگ ما در قسمت سخت افزاری بسیار ضعیف است. زمین زمین زمین، امکانات باشگاهی و بدنسازی در کشور ما بسیار ضعیف است. هنوز بازی های لیگ بیشتر از اینکه خروجی تاکتیکی داشته باشد، خروجی فیزیکی دارد. اگر همه استادیوم ها مثل آزادی و غدیر اهواز شد، آن وقت قبول دارم که بخواهیم از اینکه چرا در لیگ کارهای تاکتیکی نمی‌ شود، حرف بزنیم.


برای بازی با العین مردم حمایت کنند


در حال حاضر تنها تمرکزمان روی بازی های آسیایی است چون خیلی نزدیک به هم برگزار می‌ شود. ضمن اینکه فکر می‌ کنم ما لیگ بسیار پویایی چه در صدر و چه در ته جدول داریم که در ادامه قطعا کار تیم ها را سخت خواهد کرد. در پایان صحبت هایم باز هم می‌ خواهم از مردم عزیز کشورمان درخواست کنم که برای بازی با العین به ورزشگاه بیایند و از نفت حمایت کنند.


منبع: ورزش سه


۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن