تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803257170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: واليبال ايران در جهان ديگر يک سورپرايز نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۳۱ق.ظ)
اين بار بازيکنان جديدي را به تيم ملي دعوت خواهم کرد؛ کواچ: واليبال ايران در جهان ديگر يک سورپرايز نيست سرمربي تيم ملي واليبال ايران تاکيد کرد؛ همان طور که قبلا گفته است هيچ قولي براي آينده نخواهد داد اما قول مي دهد سخت کار کند.
به گزارش خبرگزاري موج، اسلوبودان کواچ، سرمربي تيم ملي واليبال در نشست خبري که صبح امروز دوشنبه برگزار شد با اعلام اين که خوشحال است که يک بار ديگر در ايران حضور دارد، گفت: ما سال قبل نتايج خوبي را با خوب کار کردن رقم زديم. قهرمان آسيا شديم، چهارم ليگ جهاني شديم و‌ در مسابقات جهاني نيز ششم شديم. من خيلي خوشحالم که يک سال ديگر اينجا هستم. سال گذشته هم گفتم که هيچ‌قولي نمي دهم و فقط قول مي دهم که سخت کار کنيم.
کواچ ادامه داد: من زياد اهل حرف زدن نيستم بلکه با کار کردن حرفم رادر زمين مي زنم. بازيکنان ايراني هم هميشه سخت کار مي کنند و دنبال ياد گرفتن هستند. من بازيکنان زيادي را دعوت خواهم کرد اما در نهايت ۱۴ نفر انتخاب خواهند شد ولي با بقيه هم کار خواهيم کرد.
سرمربي تيم ملي واليبال در ادامه با اشاره به اين که در اين دوره نفرات جديدي را به تيم دعوت خواهد کرد، تصريح کرد: سال گذشته با همکاري دوستانم بازيکنان را دعوت مي کرديم ولي امسال هم از طريق دي وي دي بازيکنان خوبي را ديدم. با اين حال نفراتي که سال قبل به ما کمک کردند را در نظر دارم و‌ در کنار آنها نفرات جديدي را دعوت خواهم کرد.
کواچ‌ درباره افت کيفيت ليگ عنوان کرد: ما ۲۰ روز به بازيکنان استراحت مي دهيم و پس از آن ۸ هفته کافي است تا از نظر جسماني آنها را به شرايط ايده آل برسانيم. شايد در بازي اول بازيکان روي فرم خوب نباشند اما با شناختي که از يکديگر داريم به مرور بهتر مي شويم.
وي افزود: ليگ ايران ليگ خوبي است ؛چرا که بازيکنان خوب خارجي در اين ليگ هستند. در بازي هاي اول پلي آف هم ديديم که تيم هاي اول هر گروه به سختي برابر تيم هاي ديگر گروه‌ها بازي کردند.
سرمربي تيم ملي واليبال در خصوص حريفان ايران در ليگ جهاني گفت: روسيه و لهستان قهرمان المپيک و جهان هستند ولي ما نشان داديم با هر حريفي در اين سطح بازي مي کنيم و به خصوص در بازيهاي خانگي نتايج خوبي را رقم بزنيم.
کواچ خاطرنشان کرد: صعود به المپيک را کسي به ما هديه نمي دهد بلکه بايد سخت کار کنيم. اولين فرصت ما جام جهاني ژاپن است که دو تيم از اين مسابقات مستقيم به المپيک مي‌روند که بسيار سخت است. شانس بعدي ما مسابقات ديگري است که زمان آن را دقيق نمي دانم که در ماه مي يا جون برگزار مي شود اما سه تيم از آنجا راهي المپيک مي شوند که بهترين تيم آسيا هم يک سهميه کسب مي کند.
اسلوبودان کواچ در مورد بازيکنان باکيفيت تيم ملي گفت: سعيد معروف بهترين پاسور جهان است که در بهترين ليگ جهان بازي مي کند. او با بهترين شرايط آمادگي به ما ملحق مي‌شود؛ چرا که در ليگ قهرمانان اروپا بازي مي کند. معروف در بازي هاي خانگي مي خواهد نشان دهد که چه تفاوتي با بقيه دارد.
وي افزود: ما همه بازيکنان را زير نظر داريم. به نظرم بازيکنان ايراني بايد ذهنيت خود را تغيير دهند تا به سطح بالاتري برسند واين براي ما خيلي مهم است. سال گذشته ما در بازيهاي تدارکاتي با لهستان و بلغارستان برگزار کرديم. امسال هم در چک و‌ فنلاند اردو مي زنيم.
سرمربي تيم ملي خاطرنشان کرد: ما با کشورهاي متفاوتي مذاکره کرديم اما مشکلاتي وجود داشت.‌ براي مثال صربستان هفته گذشته مربي خود را انتخاب کرد. در سال گذشته با نحوه بازي با لهستان، آمريکا و برخي تيم‌ها آشنا شديم اما هنوز بايد با بازي برابر فرانسه و‌ آلمان ياد بگيريم.
کواچ ادامه داد: سال گذشته ما در بازي هاي تدارکاتي به آمريکا باختيم اما در مسابقات قهرماني جهان تيم اصلي آنها را برديم. برخي کشورها از ترس باخت به ايران با ما بازي تدارکاتي برگزار نمي کنند.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: دستيارانم سال گذشته خيلي خوب کار کردند و براي من مهم نيست که دستيارانم از ايتاليا يا يک کشور خاص باشند.‌ هميشه فکر مي کنم دستيارانم بايد چيزي براي ارايه داشته باشند. در بين دستيارانم هنوز جاي حسين معدني خالي است.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران افزود: ايران ديگر يک سورپرايز براي واليبال جهان نيست بلکه همه قدرت هاي جهان با برنامه جلوي ما مي ايستند. ما به سطحي رسيده ايم که مي‌دانيم بايد در اين روند باقي بمانيم. بنابراين ديگر بازيکنان غرور نخواهند داشت. مثل برزيل که سال ها در اين سطح باقي مانده است.
کواچ در ادامه افزود: بازيکنان ايراني اگر به اين سطح از معروفيت و‌ محبوبيت رسيده‌اند بايد ادامه دهند و اين کافي نيست. کريستيانو رونالدو و مسي سالهادر اين سطح مانده اند. من مشکلي با انضباط بازيکنان نداشته ام و آنها امسال هم شرايط خوبي خواهند داشت.
وي به عليرضا نادي هم اشاره کرد و در مورد وي گفت: نادي بازيکن خيلي خوبي است که سال گذشته مصدوم شد و‌ نتوانست به ما کمک کند. زريني هم تازه بازي کردن را شروع کرده است. من هميشه دنبال اسم هاي جديد هستم و‌ بازيکناني که سال گذشته به ما کمک نکردند بايد بيشتر خودشان را نشان بدهند.
سرمربي تيم ملي خاطرنشان کرد: در بين بازيکنان برتر شش تيم اول دنيا چهار بازيکن ايران در پست هاي خود بهترين بودند. با اين حال بايد بازيکنان ديگر با آنها بجنگند. به طور معمول تغيير نسل بعد از المپيک شروع مي شود، نبايد صرف نگاه به آينده حال را از دست بدهيم.
کواچ ادامه داد: در تيم ايران نفرات جواني مثل عبادي پور و..، داريم که مي توانند آينده را رقم بزنند. ضمن اين که بازيکني مثل جواد معنوي نژاد از تيم جوانان ايران مي تواند در پست چهار به ما کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن