تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفتمین یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی برگزار شد خبرگزاری پانا: هفتمین یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی با پیام امتداد راه شهدا شب گذشته در مشهد برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند ساعت 10:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از ستاد خبری هفته بزرگداشت روز مهندس و بسیج مهندسین استان خراسان رضوی، هفتمین یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی با پیام امتداد راه شهدا شب گذشته، سوم اسفندماه در تالار رضوان مشهد برگزار شد.
ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه محمد روحانی، مسئول بسیج مهندسی عمران و معماری خراسان رضوی گفت: در این یادواره بیش از 300 نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد 70 نفر جزو خانواده‌های شهدای مهندس هستند.
وی افزود: استان خراسان رضوی 165 شهید مهندس را برای صیانت از خاک ایران و نظام جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان رضوی، آقاسی زاده، شریف الحسینی، طرحچی و ساجدی از فرماندهان جنگ محسوب می‌شدند.
دبیر اجرایی یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی عنوان کرد: راه شهدای دهه 60 توسط شهدای دهه 80 و با جان فشانی شهیدان احمدی روشن و شهریاری و همچنین توسط شهدای دهه 90، شهید شاطری مقدم ادامه پیدا کرده است و ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ایران در جنگ جهانی اقتصادی، مقابل شش کشور قدرتمند ایستاده است، تأکید کرد: ما می توانیم با وجود تحریم های غرب و با دست های خالی بر دنیا غلبه یابیم که در این مسیر همواره در اقتصاد و جهاد اقتصادی پیرو مقام ولایت فقیه خواهیم بود.
بر اساس این گزارش، در این همایش که به همت سازمان بسیج مهندسی استان و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظام مهندسی معدن، معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد برگزار شده بود، بیش از 300 نفر حضور داشتند.
یادآور می‌شود، در پایان هفتمین یادواره شهدای مهندس خراسان رضوی از خانواده شهدا تجلیل شد.
   
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن