تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804820547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاختاکور و بي شکستي در آسيا مقابل ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پاختاکور و بی شکستی در آسیا مقابل ایران
مهرداد خانبان آناليزور تيم نفت مطالعه کاملي روي حريف اين تيم در دور اول ليگ قهرمانان آسيا انجام داده که مرور آن خالي از لطف نيست.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان نظر خودش را راجع به پاختاکور ازبکستان اینگونه بیان کرد: طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم لیگ ازبکستان هنوز شروع نشده، به همین دلیل تیم پاختاکور یک اردوی بدنسازی در آنتالیای ترکیه داشته که در آن 4 بازی دوستانه انجام داده سپس ازبکستان برگشتند، حدود 4 روز در اختیار خودشان بودند و مجددا راهی آنتالیا شدند، این بار در کمپ دیگر و برای مرور کارهای تاکتیکی که در دوره دوم حضورشان 9 بازی دوستانه انجام دادند که 7 تای آن را برده اند.

وی در این رابطه ادامه داد: از ترکیب ثابت سال گذشته این تیم فقط یک بازیکن که آن هم دفاع وسط صربستانی شان بود، تغییر کرده است که به جای وی یک دفاع وسط مونته نگرویی آورده اند. خطرناک ترین بازیکن این تیم که یکی از 11 بازیکن اصلی تیم‌ملی ازبکستان نیز هست ایگور سرگئیف نام دارد، پاختاکوری ها در کل سال 2014 8 بازیکن ملی داشته اند و برای جام‌ملت‌های آسیا آنها 4 نماینده در تیم‌ملی شان داشته اند.

خانبان در مورد عدم شروع بازی های این تیم در لیگ ازبکستان و بررسی آنها گفت: با توجه به اینکه لیگ آنها انجام نشده و هیچ بازی رسمی ای انجام ندادند ما 2 بازی تدارکاتی آنها از اردوی آنتالیا را داریم. از طرف دیگر چون نفرات همان نفرات سال گذشته هستند و مربی این تیم نیز همان مربی است. ما بازی های مختلفی از آنها را مورد بحث قرار دادیم و از طرف دیگر در چندین حالت نوع تصمیم گیری ها و مربیگری سرمربی این تیم را مورد بررسی قرار دادیم تا بدانیم وی در چه شرایطی چه تصمیماتی می‌ گیرد.

وی در ادامه گفت: این تیم از سال 2004 به غیر از دوره گذشته در تمامی دوره ها بوده که از این دوره ها 7 سال با تیم های ایرانی همگروه شده که 2 بار همگروهی با استقلال، صبا، ذوب‌آهن، سپاهان، فولاد و امسال نفت‌تهران از آن جمله اند. نکته جالب اینجاست که سال 2007 استقلال به دلیل دیر فرستادن اسامی بازیکنان حذف شد و بازی با این تیم انجام نداد اما هر 5 بازی دیگر در ازبکستان به نفع این تیم ازبکی تمام شد. پاختاکورها در این 10 دوره 29 بازی در خانه خود انجام دادند که فقط 3 تای آنها را به حریفان عربستانی باخته اند.

خانبان در پایان راجع به همکاری خود با تیم‌ملی ایران گفت: وقتی اسم ملی می‌ آید وظیفه هر کسی است که با جان و دل به پرچمش خدمت کند. من به جز تیم نفت در خدمت یکی، دو تیم دیگر هستم که برای کمک به آنها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا احساس وظیفه کردم و الان بسیار خوشحالم که با تمام توان در خدمت نام مقدس کشورم و پرچممان هستم.



1393/12/03 13:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن