تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت ماهان تنديس قم به جمع مدعيان، با شکست مقاومت البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
بازگشت ماهان تنديس قم به جمع مدعيان، با شکست مقاومت البرز تيم‌هاي فوتسال ماهان تنديس قم و مقاومت البرز در ليگ بر‌تر فوتسال کشور در شرايطي به مصاف هم مي‌روند که ماهان پس از پيروزي روحيه بخش هفته قبل برابر حفاري خوزستان، در پي حضور در جمع صدرنشينان است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رقابت‌هاي ليگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌هاي کشور، ‌هفته دهم از نيم فصل دوم خود را آغاز مي‌کند و در شرايطي که ماهان تنديس قم با ۱۱ پيروزي، ۷ شکست و ۴ تساوي در رده پنجم جدول قرار دارد، در اين هفته براي صعود به رده‌هاي بالا‌تر جدول محتاج کسب ۳ امتياز اين مسابقه است.
بازي ماهان تنديس و مقاومت البرز يکي از مسابقات مهم هفته بيست و سوم ليگ بر‌تر فوتسال است و ماهان مي‌خواهد برخلاف ديدار رفت که به شکلي عجيب بازنده شد، برنده بازي باشد گرچه تيم مقاومت البرز تيمي است که براي رهايي از سقوط مي‌جنگد.
ماهان تنديس و مقاومت البرز در حالي برابر هم صف آرايي مي‌کنند اوضاع و احوال نماينده قم در ليگ بر‌تر متوسط است چنان که ماهان تنديس در ۶ بازي اخير، ۳ پيروزي، ۲ تساوي و يک شکست به دست آورده اما شکست ماهان در تبريز برابر پاياسازه و از دست دادن پيروزي برابر تيم‌هاي قعر جدولي شهروند ساري و شهرداري ساوه نشان داد ماهان مشکلاتي عديده دارد.
ماهان تنديس با ۳۷ امتياز تيم پنجم جدول است و در ۱۴ مسابقه اخير خود در ليگ بر‌تر فوتسال تنها ۴ پيروزي به دست آورده تا آماري نامطلوب برجاي بگذارد اما ماهان مي‌تواند خود را در چند بازي باقي مانده در جمع ۳ تيم بر‌تر ببيند.
ماهان در هفته‌هاي گذشته با مشکلات زيادي مواجه بوده است که عمده اين مشکلات به مسائل حاشيه‌اي و رواني پيرامون ماهان برمي‌گردد و در حالي که به نظر مي‌رسيد امسال ماهان تنديس مي‌تواند بدون دردسر خاصي قهرماني ليگ را به دست آورد، حواشي کار دست اين تيم داد.
ماهان تنديس در حالي به بيست و سومين ميدان فصل جديد پا مي‌گذارد که به دنبال رساندن جمع امتيازاتش به عدد ۴۰ است اما مقاومت البرز که امسال، سال خوبي را پشت سر نگذاشته گزينه سقوط است و براي حفظ شانس خود براي بقا بايد در بازي‌هاي باقي مانده امتياز بگيرد.
مقاومت البرز در جدول رده بندي ۲۲ امتيازي است و در رده دوازدهم جاي گرفته و اميدوار است با شکست ماهان تنديس و نتيجه نگرفتن تيم شهروند ساري خود را به رده يازدهم برساند.
پيروزي ماهان تنديس در قم برابر اين تيم انتهاي جدولي، مي‌تواند مرهمي بر زخم‌هاي اين تيم باشد و ماهان در صورت پيروزي بر مقاومت البرز مي‌تواند در صورت عدم نتيجه گيري مس سونگون و حفاري به رده سوم جدول برسد.
مقاومت البرز نيز در صورت کسب نتيجه در قم مي‌تواند جايگاه تيم‌هاي شهروند ساري را در رده يازدهم جدول تهديد کند و خود را به تيم ميثاق تهران نزديک‌تر کند اما آن‌ها اگر در قم به ماهان تنديس ببازند، شرايطي خطرناک در پيش رو دارند.
ماهان تنديس نيز در صورتي که پيروز ميدان باشد، آن‌گاه مي‌تواند به بازگشت به جمع تيم‌هاي بر‌تر اميدوار شود گرچه ماهان براي حضور در جمع ۳ تيم بر‌تر کار دشواري دارد و رقابت سنگيني در نيمه بالايي جدول در جريان است.
در ديدار رفت ماهان تنديس و مقاومت البرز که در کرج برگزار شد تيم فوتسال ماهان تنديس قم با نتيجه ۴ بر ۲ برابر حريف خود شکست خورد.
ترکيب احتمالي ماهان تنديس قم: مسعود ايازي، عليرضا وفايي، طا‌ها نعمتيان، ابوالقاسم عروجي، مسلم اولاد قباد، محمد کرماني، ناصر اطمينان، هاشم فرج‌زاده، علي شريفي، علي فخاران، حميد رشيدي و فرهاد فلامرزي. سرمربي: عليرضا رعدي
ترکيب احتمالي مقاومت البرز: احسان براتي، عباس رنجبرزاده، رحيم سعيدي نيا، مهراد قنبرزاده، مجيد خزايي، محمد معدني، عباس عاشورزاد، محمد چرخاب، امير محمدپور، نعيم سنگ فروش، پيمان اميني‌نژاد. سرمربي: رضا فلاح‌زاده
ديدار تيم‌هاي ماهان تنديس قم و مقاومت البرز يکشنبه در سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن