تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805071252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه خیریه فروش آثار هنری ˝به خاطر یک لبخند˝ در بجنورد گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور مشتاق مردم و مسئولان؛ نمایشگاه خیریه فروش آثار هنری ˝به خاطر یک لبخند˝ در بجنورد گشایش یافت خبرگزاری پانا: سومین نمایشگاه سالانه خیریه فروش آثار هنرمندان عکاس خراسان شمالی به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این استان با عنوان ˝به خاطر یک لبخند˝ شب گذشته، 2 اسفند ماه جاری در نگارخانه شهرستان بجنورد افتتاح شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند ساعت 11:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از واحد خبر نمایشگاه به خاطر یک لبخند3، مهدی کرامتی، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که در محل نگارخانه مرکزی بجنورد  برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان و هنرمندان شرکننده، حس زیبایی شناختی را یکی از بالاترین احساسات در بردارنده شناخت و اجرا  نام برد  و این برنامه فرهنگی را در این راستا قلمداد کرد.  وی اظهار داشت: آنچه  به هنر زیبایی بیشتری می بخشد  راستی و درستی است که هدف والای چنین فعالیت هایی از آن جمله است.
کرامتی که خود  از پیشگامان و برگزار کنندگان اولین دوره نمایشگاه "به خاطر یک لبخند"  بوده است، تأکید کرد: کمک به همنوع والاترین هنر است که  همه اقشار می توانند در این عرصه هنر آفرین باشند.
وی در خاتمه  با تأکید بیشتر بر اهمیت چنین فعالیت ها و اقداماتی، این نمایشگاه را ستودنی خواند و از این دست برنامه های فرهنگی هنری اعلام حمایت کرد.
احسان کمالی، دبیر این نمایشگاه نیز گفت: این سومین دوره برگزاری نمایشگاه سالانه "به خاطر یک لبخند" است که هر ساله در استان خراسان شمالی با هزینه عکاسان  و بدون حامی مالی دولتی و خصوصی برگزار می شود و صد در صد مبلغ فروش آثار به نمایش درآمده  برای خرید هدایای سال نو برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر هنرمندان عکاس از این نمایشگاه  اعلام کرد: در این دوره  700 اثر عکاسی به دبیرخانه  برگزاری نمایشگاه رسید که با نظر و ارزیابی هیئت انتخاب آثار  73 اثر از 53 هنرمند عکاس برای نمایش و فروش در نمایشگاه انتخاب شد.
این هنرمند  و عکاس جوان همچنین اعلام کرد:  نمایشگاه "به خاطر یک لبخند" علاوه بر شهرستان بجنورد، 9 تا 15 اسفند  در شهرستان شیروان نیز برگزار خواهد شد.
کمالی در پایان با عنوان اینکه در دوره قبل مبلغ فروش آثار، برای کودکان 3 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان  لباس و اسباب بازی  به عنوان هدیه سال نو خریداری شد، گفت: امیدواریم در این دوره بتوانیم لبخند را برلبان کودکان بیشتری نقش ببندیم.
لازم به ذکر است، براساس اعلام برگزار کنندگان علاقمندان می توانند تا 7 اسفند ماه جاری هر روز صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهر نیز از ساعت 17 تا 20 از آثار نمایشگاه دیدن کنند و در این عمل خیرخواهانه سهیم شوند.
گفتنی است؛ مهرداد محمدی، عطا جعفری، حمید بهمنیار، مهدی خانلقی،رامین الهی، بابک قویدل، راضیه  سعیدی  نسب، کیانوش نقدی پور، بهار شقایق، پیام مهنانی، سیاوش خسروان، هادی معمر،  داوود نصیری ، مجید روئین فر، رامین بهادری، وحید دلاور، آرین صالحیان، بهرام میثاق نیا، مریم داورنیا،  آرمین ایشان آقا، فلورا رحمانیان، عطا رنجبر، جاوید تفضلی، امید شکری، عیسی شکیبا،حمید سبحانی، محمد صفرپور،علیرضا ذبیحی،محمدمهرابی، سعید حمیدی،  وحید خادمی، میلاد محمدی،  ملیحه فلاح،  بهرام میکده،  محمد زارع،  محمد ثابتی قدم،  حسین باقری، مرتضی صابری،  حامد نیستانی، امیرحسین ملکشی، جواد حسن پور،پوریا فخار، یاشار اخوین، حسین هوری،حسن فرهادی،  سمانه فخر الدینی،  زهرا روشن دل،  نوید آقایی،  سعید قره باشلو،  ایمان غلامی،  ایمان محمدیان،  محسن ابراهیمی،  پیمان حمیدی پور، ملیحه کیوانپور،  عباس ناصری، میثم حاجی پور، احسان کمالی  و محدثه نیری هنرمندان شرکت کننده و همکاران برگزار کننده این نمایشگاه را تشکیل می دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن