تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804092714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید۲۰۰هزار مترمربع فرش دستباف دریزد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تولید۲۰۰هزار مترمربع فرش دستباف دریزد
معاون برنامه‌ریزی استاندار یزد با اعلام تولید سالانه ۲۰۰ هزار مترمربع فرش دستباف دراستان از توان و ظرفیت تولید چندین برابر این میزان خبرداد .


 محمدرضا بابایی، در نشست تخصصی فرش با حضور فعالان این عرصه با اعلام اين خبرگفت: در حال حاضر در کل کشور سالانه پنج میلیون مترمربع فرش دستباف تولید می شود در حالی که ما معتقدیم یزد اگر از همه ظرفیت ها و پتانسیل های خود بهره بگیرد، به تنهایی قادر به تولید این میزان فرش دستباف خواهد بود.وی بیان کرد: نکته نگران کننده در مورد فرش دستباف، افول جایگاه صادراتی آن است که امیدواریم با بازاریابی مناسب، تنوع در طرح و رنگ و بهبود کیفیت فرش ها، این جایگاه بهبود پیدا کند.بابایی همچنین با ابراز تاسف از اینکه بازار داخلی فرش دستخوش تغییرات بزرگی شده است، عنوان کرد: ورود فرش های ماشینی، بازار فرش دستباف به ویژه در یزد را دچار تحول کرد تا جایی که حتی بافندگان فرش نیز از فرش ماشینی استفاده می کنند.وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت مرکز ملی فرش ایران از استانهای دارای ظرفیت افزایش تولید و صادرات فرش دستباف، هرچه سریعتر شاهد بهبود بازار فرش و بهبود معیشت بافندگان باشیم.معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این نشست از برپایی نمایشگاه سراسری فرش دستباف خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا چهارم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های یزد دایر خواهد بود.ناصر رحیمی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳ استان کشور شامل مازندران، ‌ اصفهان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، ایلام، قم، تهران و شهرهای نائین، بندر ترکمن و... و. حضور خواهند داشت.  یزد جزو ۱۰ صادرکننده برتر فرش دستباف کشور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزدنيزدرادمه اين مراسم گفت: یزد در حال حاضر جزو ۱۰ صادرکننده برتر فرش دستباف کشور است اما میزان صادرات آن نسبت به گذشته کاهش داشته است.محمدمهدی زارع اظهار داشت: یزد در حوزه صادرات فرش دستباف همچنان جزو ۱۰ استان برتر صادرکننده به شمار می رود اما نیاز به یک نگاه جدی تر در این زمینه وجود دارد.وی ارزش صادرات فرش از گمرک استان یزد در سال جاری را بالغ بر ۲۶۸ هزار دلار اعلا کرد و بیان داشت: در بین هزار قلم کالای صادراتی، یزد رتبه ۳۹ را در بین این اقلام به خود اختصاص داده است. زارع با بیان اینکه کشورهای بسیاری خریدار و طالب فرش دستباف استان یزد هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸.۵ درصد فرش صادراتی ایران به آلمان و ۱۵.۵ درصد نیز به کشور امارات صادر می شود و کشورهای لبنان، ژاپن، ایتالیا، سوئد، اسپانیا و ... نیز دیگر مقصدهای صادراتی فرش دستباف استان یزد به شمار می روند.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن