تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انريکه: بارسا امروز شايسته شکست بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انریکه: بارسا امروز شایسته شکست بود
بارسا در ميان ناباوري همگان نتوانست در مقابل مالاگا کاري از پيش ببرد و در نوکمپ 1-0 مغلوب اين تيم شد. حريفي که در بازي رفت نيز موفق به متوقف کردن بارسا شده بود. بارسا در هر دو بازي رفت و برگشت موفق نشد گلي وارد دروازه مالاگا کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در شرایطی این بازی را واگذار کرد که فرصت خوبی برای صدرنشینی موقت داشت اما نتوانست از آن استفاده کند. لوئیس انریکه در انتهای بازی در مورد این شکست غیرمنتظره گفت:" دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول کم و بیش خوب بودیم اما در نیمه دوم ضعیف ظاهر شدیم. مالاگا روی اشتباه ما به گل رسید و سپس در زمین خود جمع شد. در نیمه اول توازن خوبی داشتیم و حملات زیادی ترتیب دادیم ولی در مجموع امروز، روز ما نبود. در نیمه دوم نه به لحاظ فردی و نه به لحاظ تیمی خوب نبودیم و هماهنگی خودمان را از دست دادیم. هرچه کردیم نتوانستیم راهی برای گشوردن دروازه مالاگا پیدا کنیم."

انریکه در پاسخ به این سوال که آیا این شکست تصادفی بود گفت:" این شکست به ما لطمه می زند اما مالاگا امروز خیلی خوب بازی کرد و به کمک یک برنامه تاکتیکی هدفمند، موفق به شکست ما شد. مالاگا امشب شایسته برد بود. دوست دارم که بگویم این شکست تصادفی بود اما دیگر عادت کرده ایم که حریفان جلوی ما کاملا دفاع کنند. این شکست به شما یادآوری می کند که حریفانتان نیز شایستگی هایی دارند و باید برای همه تیم ها شانس پیروزی قائل بود.فکر می کنم مستحق این شکست بودیم."

سرمربی بارسا در مورد نقش آلوس در این شکست گفت:" آلوس در صحنه گل، اشتباه فردی داشت و همه این را قبول داریم اما این شکست متعلق به تمام تیم است. وقتی می بریم همه باهم برده ایم و وقتی می بازیم نیز همه مقصرند. هیچ وقت به دنبال متهم کردن یک بازیکن بخاطر شکست نبوده ام."

انریکه در مورد تاثیر این شکست روی جدال حساس مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان نیز گفت:"در این مورد گذشت زمان پاسخ خواهد داد.هر شکستی دردناک است و باید آن را پشت سر گذاشت. سه روز وقت داریم تا خودمان را برای بازی مقابل سیتی مهیا کنیم و سعی می کنیم با فراموشی این شکست، بازی خوبی مقابل این حریف قدرتمند انجام دهیم."




1393/12/02 22:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن