تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799293665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگ برنده پرسپولیس مقابل لخویا از نگاه مهدوی کیا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:
برگ برنده پرسپولیس مقابل لخویا از نگاه "مهدوی کیا"
هواداران پرسپولیس قطعا حضور پرشور و همه جانبه‌ای در استادیوم آزادی خواهند داشت.



  به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مهدی مهدوی‌کیا درباره شرایط تیم سابق خود گفت: پرسپولیس به دلایل مختلف نتوانسته امسال نتایج مطلوبی را در رقابت‌های داخلی کسب کند اما به طور حتم شرایط برای لیگ قهرمانان آسیا متفاوت خواهد بود و پرسپولیس می‌تواند با حمایت هوادارانش در رقابت‌های آسیایی شکل و شمایل متفاوتی داشته و نتایج متفاوتی نیز کسب کند.

مهدوی‌کیا در ادامه گفت: عدم حضور پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا طی دو سال گذشته به وضوح مشهود بود. پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم شناخته شده‌ای در سطح قاره است و قطعا بازگشت این تیم می‌تواند مورد توجه باشد. در این میان پرسپولیس علاوه بر نیاز بر حمایت هوادارانش می‌تواند بار دیگر ثابت کند که چه تیم پرطرفداری است و چه جایگاهی در نزد مردم فوتبالدوست ایران دارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: به اعتقاد من یکی از اصلی‌ترین مشکلات پرسپولیس در فصل جاری مشکلات روحی و روانی است و تردیدی نداریم حضور پرشور و انبوه هواداران در استادیوم آزادی برای حمایت از تیم محبوبشان در بازی با لخویا می‌تواند کمک بزرگی به بازیکنان باشد. به طور حتم اعضای تیم با حضور خیل هواداران روحیه خواهند گرفت و برای برآورده کردن انتظارات هواداران شاهد تلاش مضاعف بازیکنان خواهیم بود. تیم لخویا نیز به بازی در حضور تماشاگران پرتعداد عادت ندارد و حضور همه جانبه هواداران می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در بازی با لخویا باشد.

مهدوی‌کیا درباره آغاز بکار محمد حسین نژاد فلاح به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تغییرات مدیریتی، وضعیت خاصی را برای باشگاه ایجاد کرده و به طور قطع آقای نژاد فلاح کار سختی را پیش رو دارد. ایشان سال‌ها به عنوان عضو هیأت مدیره فعالیت داشته‌اند و شناخت خوبی از فضای کار در پرسپولیس دارد. بنده برای همه مدیرانی که برای پرسپولیس فعالیت مدیریتی انجام می‌دهند آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم آقای نژاد فلاح بتواند با اقدامات خود، پرسپولیس را به جایگاه بهتری رسانده و از این شرایط خاص خارج کند. برای ایشان و مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

مهدوی‌کیا درباره تیمی که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و مدیریت وی آغاز به کار کرده، گفت: در پی توافقی که با مدیران تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش داشتیم طی دو هفته گذشته از حدود 170 بازیکن زیر 21 سال که به عنوان استعدادهای برتر از سوی استان‌ها معرفی شده بودند، تست گرفتیم و پنجشنبه و جمعه این هفته نیز آخرین مرحله استعدادیابی برگزار می‌شود و امیدواریم که توانسته باشیم برترین‌ها را شناسایی کنیم. ما از این میان این نفرات 25 تا 30 نفر را انتخاب می‌کنیم. اواسط اسفند ماه اردوی چهار روزه‌ای در رامسر خواهیم داشت و تیم را طبق برنامه‌ریزی کادر فنی با اردوهای مختلف و بازی‌های تدارکاتی آماده خواهیم کرد و قرار است خرداد ماه در یک تورنمنت اروپایی معتبر شرکت کنیم.

او در این باره افزود: آقای علی دوستی مهر به عنوان سرمربی و آقایان لیث نوبری و حاج اسبویی به عنوان دستیار و مربی گلرها فعالیت می‌کنند و آقای کلانتری که سال‌ها در زمینه فوتبال دانش آموزی با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند این کادر را همراهی می‌کنند. این تیم زیر نظر آموزش و پرورش و با نام آکادمی فوتبال "کیا" در این تورنمنت بین‌المللی شرکت خواهد کرد و جزئیات آن و تیم‌های شرکت کننده در این تورنمنت اروپایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهدوی‌کیا درباره برنامه‌هایش به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا گفت: همکاری‌هایی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته‌ایم و برنامه‌هایی مد نظر دارند که برای اجرایی کردن آن این طرح‌ها را به زودی با AFC در میان خواهیم گذاشت./ایسنا/110



۰۲/۱۲/۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن