تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفيف برخي کالاها تا سقف 40 درصد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۱۹ب.ظ)
مدير عامل شرکت شهروند خبر داد: تخفيف برخي کالاها تا سقف 40 درصد مدير عامل شرکت شهروند جزئياتي را در رابطه با تخفيف هاي در نظر گرفته شده براي برخي کالاها در جشنواره نوروزي شهروند مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، قدرت گودرزي در نشست خبري که به مناسبت فروش فوق العاده نوروزي شهروند برگزار شد، با بيان اين مطلب تصريح کرد: در طول سال، 3 جشنواره ويژه را علاوه بر جشنواره هاي عادي برگزار مي کنيم که يکي از آن ها جشنواره ويژه عيد نوروز است.
وي افزود: جشنواره امسال با شعار «بهترين ها را از ما بخواهيد» از 5 اسفند برگزار خواهد شد.
مدير عامل شرکت شهروند با اشاره به مشمول تخفيف قرار گرفتن 12 هزار بارکد کالا در جشنواره نوروزي امسال شهروند خاطرنشان کرد: امسال تمام اجناس از پوشاک و اقلام پروتئيني گرفته تا لبنيات و خوار و بار همه مشمول تخفيف هاي ويژه جشنواره عيد نوروز قرار خواهند داشت.
وي در خصوص ميزان تخفيف هاي در نظر گرفته شده براي کالاها در جشنواره نوروزي شهروند اظهار کرد: تخفيف هاي در نظر گرفته شده براي اقلام پروتئيني 20 درصد، لوازم خانگي 40 درصد و خوارو بار نيز 40 درصد خواهد بود ضمن اينکه ساير کالاها نيز تخفيف هايي را خواهند داشت.
گودرزي در پاسخ به اين سؤال که ساعت کاري فروشگاه هاي شهروند پيش از عيد نوروز به چه صورتي خواهند بود؟، اذعان کرد: در نيمه اول اسفند فروشگاه ها تا ساعت 23 باز خواهند بود و در نيمه دوم اسفند نيز ساعت کار به 24 افزايش خواهد يافت ضمن اينکه در اين ايام 6 فروشگاه شهروند به صورت شبانه روزي به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.
مدير عامل شرکت شهروند با اشاره به فعاليت مجازي اين فروشگاه بيان کرد: فروشگاه هاي شهروند از 3 سال گذشته تاکنون به صورت مجازي نيز خدمات ارائه مي دهند و امسال حدود 2.5 درصد از کل فروش فروشگاه هاي شهروند مرتبط با فروش مجازي بوده است.
وي با بيان اينکه "در برنامه 5 ساله دوم شهرداري تهران تأکيد ويژه اي به موضوع توسعه فروشگاه هاي شهروند شده است"، گفت: بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداري تهران بايد تا پايان سال 97 در شهر 51 فروشگاه شهروند جديد داير شود.
گودرزي بر کافي بودن کالاهاي انبار شده در شهروند براي عرضه در ايام پيش از عيد نوروز خبرداد و تصريح کرد: در حال حاضر کالاهاي مورد نياز براي عرضه در ايام پيش از عيد نوروز را در اختيار داريم و در اين ايام با هيچ گونه کمبود کالا مواجه نخواهيم شد.
مدير عامل شرکت شهروند ادامه داد: شهروند در تأمين کالاهاي مورد نياز مردم با مشکل مواجه نخواهد شد و تلاش مي کنيم محصولات مورد نياز شهروندان را با قيمتي کمتر از سطح بازار ارائه دهيم.
وي در خصوص گوشت هاي عرضه شده در فروشگاه هاي شهروند و کيفيت آن خاطرنشان کرد: گوشت هايي که در فروشگاه هاي شهروند عرضه مي شوند اگر ظرف 48 ساعت از سوي شهروندان خريداري نشوند، مرجوع شده و اجازه فروش آنها را نخواهيم داد به همين خاطر است که در برخي موارد قيمت گوشت عرضه شده در فروشگاه هاي شهروند بيش از ساير مغازه ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن