تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز تأکید کرد ضرورت فعال شدن ستاد تسهیلات سفر در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار البرز تأکید کرد
ضرورت فعال شدن ستاد تسهیلات سفر در استان البرز
استاندار البرز بر ضرورت فعال شدن ستاد تسهیلات سفر در این استان تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت فعال شدن ستاد تسهیلات سفر در استان البرز



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که با توجه به ایام پایانی سال باید انجام داد تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی است. وی تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم این خدمات را به نحو شایسته به مسافران و گردشگران ارائه کنیم باید ستاد تسهیلات سفر را در این استان فعال کنیم.
این مسئول تصریح کرد: استان البرز با قرارگیری در محورهای مواصلاتی استان‌های کشور یکی از مهم‌ترین استان‌های مورد توجه مسافران و گردشگران است که باید بیش از پیش خدمات رسانی‌ها در آن بیشتر شود.
استاندار البرز بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد و گفت: باید قبل از آغاز سال جدید خدمات دهی با بهترین شرایط در این استان فراهم شود. طهایی در ادامه سخنان خود بر تدارک کامل ارزاق و کالاهای شب عید مردم و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تأکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان البرز باید از تمام توان خود استفاده کرده و در مسیر خدمات رسانی به کار گیرند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر مشارکت و همکاری مردم با برنامه‌های دولت تأکید کرد و گفت: بعد از حضور مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن ماه و آثار و تبعات این حرکت در مجامع بین‌المللی، پشتوانه نظام اسلامی در عرصه جهانی هر چه مستحکم‌تر و مقتدرتر شده و دولت تدبیر و امید نیز تحت لوای رهنمودهای مقام معظم رهبری، در کنفرانس 1+5  نیز مدافع حقوق ملت خواهد بود.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: مسئولان داخل کشور باید هم‌راستا با سران و سفیران مذاکره کننده در مجامع بین‌المللی، برنامه‌های دولت یازدهم را اجرایی کنند.
وی تصریح کرد: باید با تمامی امکاناتی که در اختیار داریم در زمینه اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی تلاش نماییم، چرا که این مهم بر عهده فرد به فرد افراد جامعه و نهاده شده است.
استاندار البرز با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های مسئولان نیز باید این راهبردها وجود داشته باشد، افزود: علاوه بر برنامه‌های دولت یازدهم، کلیه تصمیم‌گیری‌های مسئولان نیز باید در چارچوب راهبردهای اقتصاد مقاومتی باشد.
انتهای پیام/2302/ح30

93/12/02 - 14:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن