تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818774800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوگیاشویلی: داوری مانع قهرمانی روسیه شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کوگیاشویلی: داوری مانع قهرمانی روسیه شد
کد خبر: ۴۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ - 21 February 2015


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه از داوری مسابقات جام جهانی انتقاد کرد.


به گزارش تسنیم، گوگی‌ کوگیاشویلی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: ما فکر می‌کردیم حریف اصلی ما ایران باشد و باید در فینال با این تیم روبرو شویم چون پیش‌بینی می‌کردیم نسبت به سایر تیم‌ها قوی‌تر و آماده‌تر باشد اما این اتفاق نیفتاد.


وی افزود: متاسفانه داوران در فینال قضاوت‌های خوبی نداشتند و اشتباهات داوری فاحش بود و اجازه نداد ما قهرمانی شویم به خصوص در وزن 71 کیلوگرم که اشتباهات به اوج خود رسید و این مانع قهرمانی تیم ما شد.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در خصوص حضور در بازی‌های اروپایی خاطرنشان کرد: تیم آذربایجان تیم جدیدی برای ما نیست و در مسابقات قبل 7 بر یک آنها را شکست داده بودیم، ضمن اینکه از تمام نفراتی که در جام جهانی حضور داشتند استفاده نخواهیم کرد و تیم دیگری را به میدان خواهیم فرستاد، البته باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا این نتیجه جبران شود.


کوگیاشویلی در خصوص برنامه‌های این تیم برای کسب سهمیه‌های المپیک در مسابقات جهانی عنوان کرد: ابتدا به مسابقات نزدیکی که پیش رو داریم، فکر می‌کنیم و بعد از آن به رقابت‌های آینده. برای این موضوع هنوز زمان داریم و ابتدا باید کارمان را به خوبی در بازی‌های اروپایی انجام دهیم و سپس دنبال اهداف بعدی باشیم.


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظرتان در ارتباط با تغییراتی که قرار است اتحادیه جهانی کشتی در دوبنده و قوانین کشتی فرنگی ایجاد کند، چیست، تصریح کرد : همین قوانین و همین پوشش مناسب است و نیاز به تغییرات بیشتری ندارد چرا که کشتی فرنگی به همین صورت زیباست.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن