تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي تمامي مدارس در پلدختر به علت گرد و خاک/ وضعيت در پلدختر خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۷ق.ظ)
مدير کل ستاد مديريت بحران لرستان: تعطيلي تمامي مدارس در پلدختر به علت گرد و خاک/ وضعيت در پلدختر خطرناک است مدارس همه مقاطع تحصيلي در شهرستان پلدختر روز شنبه، 2 اسفند، به علت آلودگي هوا ناشي از گرد و خاک تعطيل است.
مدير کل ستاد مديريت بحران استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار موج در خرم آباد اظهار کرد: تمامي مدارس مقاطع سه گانه تحصيلي شهرستان پلدختر در روز شنبه تعطيل مي باشند.
وي افزود: در حال حاضر افزايش ميزان گرد و غبار و آلودگي شديد هوا تا 12 برابر حد مجاز است در شرايط خطرناکي قرار دارد.
وي با بيان اينکه مراکز درماني اين شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: اگر شهروندان پلدختري مجبور به فعاليت در خارج از منزل هستند، زمان آن را کاهش دهند. کودکان، سالمندان و بيماران قلبي و عروقي و تنفسي نبايد از منزل خارج شوند.
وي خاطر نشان کرد: استفاده ماسک‌ها براي افراد سالمي که ناچار بايد در زمان بروز پديده گرد و غبار در بيرون بمانند، توصيه مي‌شود.
رئيس اداره نظارت و پايش اداره کل حفاظت محيط زيست لرستان در اين رابطه افزود: هواي لرستان در چند ماه اخير بيش از 130 روز آلوده بوده و امروز هم شاهد آلودگي هوا بر اثر ريز گردها در استان لرستان هستيم.
علي سالاروند با اشاره به اينکه آلودگي هوا در پلدختر 12.5برابر بيش از حد مجاز است، تصريح کرد: با ورود موج جديد گردوغبار به لرستان ،پلدختر بيشترين آلودگي هوا را دارد.
وي با بيان اينکه وضعيت کيفي هوا در اين شهرستان خطرناک است، ادامه داد: شهروندان از ورزش کردن در فضاي باز جدا خودداري کنند، نوشيدن شير در اين روزهاي آلوده بسيار مفيد است و از تردد غير ضرور به بيرون پرهيز کنند و از ماسک استفاده کنند.
گفتني است در هفته هاي اخير ميزان آلودگي هوا بر اثر ريزگردها در شهرستان پلدختر به 31 برابر بيش از حد مجاز هم نيز رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن