تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلگري: نگران ديدار مقابل دورتموند نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آلگری: نگران دیدار مقابل دورتموند نیستم
ماسيميانو آلگري، سرمربي يوونتوس عنوان کرد که به هيچ وجه نگران ديدار تيمش مقابل دورتموند نيست.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که فصل کابوس واری را پشت سر می‌گذاشتند، در 3 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند و خود را تا رده ی دهم بالا کشیده اند. حال قهرمان و صدرنشین فعلی ایتالیا باید به مصاف زرد و مشکی پوشان برود ولی آلگری معتقد است که هیچ نگرانی بابت این تقابل ندارد.

او گفت:" ما در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. بروسیا به مسیر خودش بازگشته و روز سه شنبه، یکی از دوبازی برگزار خواهد شد. بنابراین باید تعادلمان را حفظ کنیم و به هیچ وجه نگران نباشیم. فکر می‌کنم دو تیم بزرگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و احتمالا سرنوشت صعود کننده در دقایق پایانی دور برگشت مشخص خواهد شد."

آلگری درباره دیدار مقابل آتالانتا که با گل زیبای پیرلو با پیروزی 2-1 یووه همراه شد گفت:" شروع سختی داشتیم، آتالانتا خیلی خوب دفاع می‌کرد و سعی می‌کرد بین خطوط را ببندد. روی یک ضد حمله موفق شدند به ما گل بزنند. ما به صبر و حوصله نیاز داشتیم و سعی کردیم چندین موقعیت ایجاد کنیم. از روی نقطه ی کرنر گل خوردیم، مثل بازی با میلان."

آلگری ادامه داد:" پیرلو دو پای جادویی دارد، مخصوصا پای راستش و وقتی که شوت می‌زند، توپ تغییر مسیرهای عجیب می‌دهد. گلش فوق‌العاده بود. نباید انتظار داشت که ما هر بازی 3-0 پیروز شویم، حریفان نمی‌گذارند ما به بازی مسلط شویم."





1393/12/02 09:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن