تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: کرار جلوی نفت بازی کند باید به مردم آذربایجان جواب بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمالوند: کرار جلوی نفت بازی کند باید به مردم آذربایجان جواب بدهند خبرگزاری پانا: سرمربی گشترش فولاد در پایان بازی با انتقاد از برخی بازیکن هایش از تعلیق عجیب محرومیت جاسم کرار سخن گفت.
۱۳۹۳ جمعه ۱ اسفند ساعت 17:12

خبرگزاری پانا+فراز کمالوند

به گزارش خبرگزاری پانا، فراز کمالوند حرف هایش را با تمجید از زنوزی مالک باشگاه آغاز کرد و گفت:جا دارد از مالک باشگاه تشکر کنم. از هیات مدیره ممنونم. اینکه مالک باشگاه به رختکن می آید می گوید اگر به لیگ یک سقوط هم بکند پای مربی مان می ایستیم. واقعا ممنونم. امیدوارم کسانی که حاشیه درست می کردند با این حرف ها باید به تیم های دیگر فکر کنند. وی افزود: ما با تیمی بازی می کردیم که مربی پرافتخار ترین تیم ایران است. بیشترین بازیکن را هم در جام جهانی و جام ملت های آسیا داشته. این تیم را تحت فشار را قرار دادیم این تیم متعلق به استان است و کارشناسان و رسانه ها باید کمک کنند. بازیکنان هم با کیفیت خوبی بازی کردند. رقبای ما نفت و ملوان بیشتر از 10 هزار هوادار دارد. کمالوند درباره شرایط بازی گفت: بحث فیزیکی داخل زمین که بچه ها پات پس نکشیدند و دفاع ما هم خوب کار کرد و با آمدن میرشفیعیان یک توپ روی دروازه ما نیاند و این همان بازیکنی بود که می گفتند فوتبالش تمام شده.اضافه کاری جابر انصاری و ابراهیمی باعث شد توپ ها گل نشد. بچه ها می توانستند بدوند و سبک بازی استقلال ما را مجبور کرد که در درگیری ها حضور داشته باشد. امروز ضعیف ترین بازی کرار بود و من گفتم نگران نباشید و من کلا کرار می شناسم و راه های او را بستم. ما هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. استقلال در هفته های آینده با حریفان ما بازی دارد و من نمی توانم راه مهار کرار را بگویم. کرار موفق ترین بازیکن لیگ ایران است.
وی ادامه داد: با اینگه دیه گو ارولاندو مهره کلیدی مان را نداشتیم اما میثم نقی زاده خوب کار کرد. ما از بچه ها راضی هستیم.من یک تعویض کردم و تعویضم فوق العاده بودند. سه بازیکن استقلال به خاطر ابراهیمی تعویض کردند و فخرالدینی به خاطر او تعویض شد و این بازیکن را نباید تعویض کرد. به اعتقاد من درویش خوب بود و در یک صحنه می توانست پنالتی بگیرد و فروزان هم اخراج می شد. کمالوند در پایان باز هم به تعلیق عجیب محرومیت جاسم کرار اشاره کرد: کرار را در ساعت 2:30 بعد ازظهر بخشیدند که کمیته انضباطی وجود خارجی ندارد. ما هیچی نمی گوییم. خدای ناکرده اگر بخواهند به تیمی انگ بزنند که به نغع یک تیم است پس بهتر است بگذارند هفته آینده هم بازی کند. چون اگر جلوی نفت بازی نکند باید جواب مردم آذربایجان را بدهند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن