تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820311747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کالدرون: مورينيو از پس حواشي رئال برنيامد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کالدرون: مورینیو از پس حواشی رئال برنیامد
ژوزه مورينيو از سال 2010 هدايت رئال مادريد را بر عهده گرفت و با اين تيم سه قهرماني به دست آورد. او در سال 2013 پس از سپري کردن يک فصل بدون جام، اين باشگاه را به مقصد چلسي ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور مورینیو در رئال مادرید، همزمان بود با حضور گواردیولا در بارسا و مقابله این دو مربی،حاشیه های فراوانی را در پی داشت. مورینیو در سال آخر حضورش در رئال، با برخی بازیکنان بزرگ تیم، نظیر راموس، کاسیاس و رونالدو به مشکل برخورد کرده و حمایت بخش اعظمی از رسانه های مادریدی را نیز از دست داده بود.

رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید، در این رابطه به بی بی سی گفت:" مربی رئال بودن کار بسیار بسیار دشواری است. به مورینیو نگاه کنید که چه بر سرش آمد. همه او را به عنوان کسی که تاب و توان تحمل فشارها و حواشی فوتبال دارد می شناسیم اما او در رئال مادرید از پس این مهم برنیامد.وقتی پس از سه سال او رئال را ترک کرد، تیم در وضعیت بسیار بد و پرحاشیه ای قرار داشت."

کالدرون سپس به تمجید از جانشین مورینیو "کارلو آنچلوتی" پرداخت و گفت:" حضور بیش از دو سال به عنوان مربی در رئال مادرید آسان نیست. فکر می کنم تا بدینجا، آنچلوتی وظیفه خود در رئال را به بهترین نحو ممکن انجام داده است. نه فقط بدین خاطر که رئال را فصل گذشته به قهرمانی اروپا رساند، او آرامش را به تیم بازگردانده و همه چیز در باشگاه در حالت نرمال قرار دارد. در مورد شایعات ادامه حضور آنچلوتی در رئال نمی توان از الان چیزی گفت. باید چند ماه دیگر نیز صبر کنیم تا ببینیم تصمیم نهایی دو طرف چه خواهد بود."




1393/12/01 19:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن