تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت‌اللهي همچنان جوانترين بازيکن تاريخ ليگ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عزت‌اللهی همچنان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ
باقر نياري با 17 سال سن براي سايپا بازي کرد اما همچنان عنوان جوانترين بازيکن تاريخ ليگ برتر در اختيار سعيد عزت اللهي است.

 به گزارش " ورزش سه " جوانگرایی از نوع مجید جلالی. آقا معلم همانطور که وعده اش را داده بود از جوان ها یا بهتر بگوییم نوجوان های تیمش رونمایی کرد و در بازی مقابل فولاد به باقر نیاری میدان داد. بازیکنی که متولد 30 بهمن 1376 است و در اتفاقی جالب، روز تولد 17 سالگی اش را با اولین حضور در لیگ برتر جشن گرفت.

این بازیکن اما با 17 سال سن در زمره جوانترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر قرار گرفت اما موفق نشد عنوان نخست را بدست بیاورد. پیش از این و در 27 آبان ماه 91، زمانی که در هفته پانزدهم دور رفت لیگ برتر سعید عزت‌اللهی در دقیقه 88 مسابقه پیکان با ملوان وارد زمین شد عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ را به خود اختصاص داد و تاکنون هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته رکورد او را بشکند.

سعید عزت‌اللهی متولد دهم مهر ماه 75 در انزلی است و روز مسابقه با پیکان در سال 1392 و لیگ دوازدهم تنها 16سال و یک ماه و 17 روز داشته است.






قبل از عزت اللهی اما رکورد در اختیار محسن مسلمان بود.اگر به گذشته باز گردیم، در روز سیزدهم مهرماه 1386 و در مسابقه پرسپولیس با ذوب آهن محسن مسلمان که متولد هفتم بهمن ماه 69 است، وارد زمین شد تا با گلزنی در آن روز در حالی که تنها 16سال و هشت ماه و شش روز داشت هم رکورد جوان‌ترین بازیکن لیگ و هم جوان‌ترین گلزن لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد.



1393/12/01 13:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن