تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805820494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۹۶؛
دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت




Google Picasa؛
دانلود کنید: نرم افزاری کاربردی برای دسته بندی تصاویر شما
جستجو یک عکس در رایانه در بین هزار عکس کار مشکلی برای همه ماهاست خصوصا اگر گرافیست و یا طراح باشیم، چون در بین کلی عکس و فایل آماده موجود در هارد سیستم باید دنبال یک فایل باشیم، راه حل در این گونه موارد استفاده از نرم افزار پیکاسا می‌باشد چرا که این نرم افزار تمامی عکس‌های ریز و درشت موجود در هارد رایانه را پیدا کرده و با دسته بندی‌های منظم و مرتب آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌هد.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوز؛
دانلود کنید: تماشای صفحه نمایش‌های تحت شبکه
نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت رایانه های تحت شبکه وجود دارد، اما هر کدام از آن ها دارای نقطه ضعف هایی هستند، اما برنامه Net Monitor for Employees به صورت کامل و در یک محیط جامع تصویر صفحه نمایش رایانه های شبکه را بر روی سیستم اصلی نمایان می کند، تا بتوانید مدیریت و نظارتی صحیح بر روی رایانه های موجود در شبکه داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان بزرگنمایی هر یک از رایانه موجود در شبکه برای نظارت دقیق تر، قابلیت مدیریت و دسترسی هر یک از رایانه ها به اینترنت، توانایی قفل کردن رایانه از راه دور و ... اشاره کرد. در حال حاضر برنامه معرفی شده برای اداره جات و مدارس می تواند بهترین گزینه باشد.



دانلود کنید: تماشای صفحه نمایش های تحت شبکه




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


کارهای خود را آسانتر انجام دهید؛
دانلود کنید: به رایانه خود دستور دهید
در طول روز ما با رایانه خود کارهای مختلفی را انجام می دهیم، گاهی این کارها تکرار بوده و دارای فرایند خاصی نیستند، این سبک کارها سبب تلف شدن وقت طلایی شما می شود، برای این که از وقت خود بیشتر بهره را ببرید، می توانید از این نرم افزار Macro Expert استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت جستجوهای مورد نظر شما در سطح اینترنت، بررسی فایل ها یا برنامه ها، امکان زمان بندی امور و اجرای منظم آن ها، توانایی ایمن سازی رایانه و ... اشاره کرد. در ضمن از برنامه معرفی شده می توانید برای خاموش کردن خودکار رایانه نیز استفاده کنید، در این صورت می توانید با نصب یک برنامه، از عملکرد دو برنامه استفاده ببرید.



دانلود کنید: به رایانه خود دستور دهید






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بسته نرم افزاری امشب میز مجازی مجله خبری؛
دانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاورید
این سامانه در خرید و فروش، اجاره و یا معاوضه ملک می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد. شما می‌توانید به صورت رایگان ملک خود را در سامانه ایران فایل ثبت کنید تا افراد بسیاری که قصد خرید دارند به ملک شما دسترسی پیدا کنند. اولین نرم افزاری که برایتان آماده کرده‌ایم ایران فایل نام دارد. برای خرید و یا رهن ملکی تا به حال چقدر در خیابان‌های شهر سرگردان شده‌اید و پشت چراغ‌های قرمز و ترافیک سنگین و خسته کننده شهر به دنبال خرید و یا اجاره یک ملک خوب بوده‌اید؟! اگر به دنبال خرید و فروش رهن، اجاره و یا معاوضه ملکی هستید برای این کار با نصب یک اپلیکیشن می‌توانید کلی در زمان خود صرف جویی کرده و از شر ترافیک خسته کننده شهر راحت شوید.



دانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاورید

دانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاورید





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه به‌روز رسانی شده؛
دانلود کنید: نمایش لحظه‌ای وضعیت cpu رایانه
یکی از مهم ترین اجزای رایانه که نقش به سزایی در سرعت و انجام فعالیت های مختلف دارد، بدون شک cpu است. این برنامه CPUID به شما کمک می کند تا وضعیت سی پی یو رایانه تان را به صورت لحظه ای مشاهده و مدیریت کنید، علاوه بر نمایش وضعیت کارکرد، برنامه می تواند دمای سی پی یو را نیز نشان دهد، این ویژگی می تواند کمک کند تا عمر cpu رایانه افزایش پیدا کند، زیرا یکی از دلایل موثر بر روی عمر سی پی یوها دمای آن ها است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از نمایش وضعیت cpu رایانه های تحت شبکه، کنترل دمای پردازنده از طریق تنظیم سرعت فن، امکان مقایشه وضعیت های مختلف و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: نمایش لحظه ای وضعیت cpu رایانه




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


به سلامت گوش‌های خود احترام بگذارید؛
دانلود کنید: افزایش کیفیت و حجم صدای خروجی تلفن همراه
شاید یکی از پرکاربردترین کارهایی که اکثر ما با گوشی خود انجام می دهیم، گوش دادن به موسیقی باشد، همانگونه که می دانید گاهی اوقات به دلایل ضعف نرم افزاری کیفیت و حجم صدای خروجی گوشی یا تبلت در حد مطلوب نیست و نمی تواند رضایت ما را جلب کند. نرم افزار قدرتمند و حرفه ای Equalizer FX می تواند بستری را فراهم کند تا علاوه بر افزایش کیفیت صدای خروجی، حجم صدای خروجی به صورت چشمگیری افزایش یابد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن افکت های مختلف، امکان تغییر فرکانس صدا، قابلیت افزایش صدا بدون افت کیفیت و ... اشاره کرد.



(در حال کار)




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ضبط مکالمات؛
دانلود کنید: ضبط حرفه‌ای صدا و مکالمات در تلفن همراه
در بعضی مواقع می خواهید در حین تماس صدای شخصی که با شما صحبت می کند را ضبط کنید و نرم افزارهای را به عنوان ضبط تماس بر روی گوشی خود نصب می کنید که گاهی وقت ها شخص مقابل متوجه این می شود که شما در حال ضبط کردن تماس هستید و یا نرم افزارهای دیگری که قابلیت های چندانی ندارند و شاید برای شما هم پیش آمده باشه وقتی با کسی تلفنی صحبت می کنید بخواید مکالمه خود را ضبط کنید و صبحت های گفته شده را داشته باشید. بعد از نصب این برنامه تمام تماس های شما بر روی گوشی شما ضبط می شود و داخل خود گوشی ذخیره می شود. حتی امکان اینکه تنها صدای شما و یا فقط صدای طرف مقابل شما ضبط بشود وجود دارد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تنطیم فرمت فایل خروجی، ثبت مکالمات با نام یا شماره، تاریخ تماس و مدت مکالمه است. این برنامه نیاز به هیچگونه تنظیم خاصی ندارد و بعد از نصب به صورت خودکار تمامی تماس ها را برای شما ضبط می کند. برای گوش دادن به تماس های ضبط شده می توانید از داخل برنامه فایل مورد نظر را انتخاب کرده و پخش کند.



ضبط مکالمه





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


خیال خود را راحت کنید؛
دانلود کنید: آنتی ویروسی همه جانبه برای گوشی شما
شاید یکی از نقطه ضعف های سیستم عامل اندروید، مشکلات امنیتی در آن باشد، که گاهی اوقات سبب تهدید یا از بین رفتن اطلاعات موجود در تلفن همراه می شود، برای این که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را در برابر ویروس ها و نفوذ افراد غیر مجاز بیمه کنید، می توانید از نرم افزار قدرتمند Bkav Security استفاده کنید، برنامه معرفی شده می تواند امکاناتی مانند: اسکن خودکار در صورت بروز رسانی فایل ها، شناسایی تمامی اسپم ها، دارا بودن رابط کاربری مناسب و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه از جدیدترین تکنولوژی های موجود در زمینه شناسایی و حذف ویروس ها استفاده می کند و استفاده از آن می تواند خیال شما را از لحاظ امنیت راحت کنید.



دانلود کنید: آنتی ویروسی همه جانبه برای گوشی شما (در حال کار)




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه سیستم عامل اندروید؛
دانلود کنید: بررسی وضعیت فایل های اضافی و کش ها
یکی از اتفاقات عادی در گوشی ها یا تبلت های اندرویدی ایجاد فایل های اضافی یا کش است، این فایل ها به دلیل نصب برنامه یا استفاده از اینترنت به وجود می آیند و نبود آن ها تاثیری بر عملکرد اصلی گوشی یا برنامه ها نخواهد گذاشت. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده کرده باشید، پس از گذشت مدتی با مشکل کمبود حافظه رو به رو خواهید شد، برای رفع و جلوگیری از این مشکل می توانید از این نرم افزار Memory Notification Pro استفاده کنید، برنامه معرفی شده به صورت یک اطلاع رسانی به صورت لحظه ای وضعیت فایل های اضافی یا کش را نمایش می دهد و می توانید با یک کلیک تمامی فایل های اضافی را حذف کنید و سبب افزایش حافظه گوشی یا تبلت خود شوید.



دانلود کنید: بررسی وضعیت فایل های اضافیث و کش ها




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


متفاوت باشید؛
دانلود کنید: ساعت اندروید خود را سخنگو کنید
ساعتگو برنامه ای ساده و کم حجم برای اعلام ساعت به زبان فارسی راس هر ساعت یا در زمان های متناوب به دلخواه کاربر است که می توانید تنظیم کنید، تا در بازه زمانی مشخص ساعت را به شما یادآوری کند. امکان تنظیم زمان اعلام ساعت به صورت 5، 10، 15، 30 و 60 دقیقه می باشد. مثلا شما می توانید مشخص کنید که راس هر ساعت، برنامه ساعت را به شما اعلام می کند. همچنین برای اینکه هر شب نخواهید هنگام خواب عملکرد برنامه را متوقف کنید تا نصفه شب همه بیدار نکند می توانید محدوده زمانی فعال بودن عملکرد برنامه را مشخص کنید، مثلا مشخص کنید که برنامه از ساعت 7 صبح تا 23 ساعت را برای شما اعلام کند.




ساعت سخنگو





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه سیستم عامل اندروید؛
دانلود کنید: افزایش سرعت دسترسی به بخش‌های مختلف در حالت قفل گوشی
همان گونه که می دانید پس از قفل کردن گوشی، دسترسی به پیام ها و اطلاعیه های دریافتی محدود می شود برای دسترسی به آن ها باید قفل گوشی را باز کنید، اما باز کردن قفل گوشی گاهی زمان زیادی را از ما می گیرد، برای افزایش سرعت باز شدن قفل گوشی یا تبلت اندروید خود می توانید از این نرم افزار Lock Booster استفاده کنید، با نصب برنامه معرفی شده می توانید به صورت مستقیم پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و ... را مدیریت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن تصویر زمینه های مختلف، قابلیت فعال سازی دوربین تلفن همراه در کمترین زمان ممکن، امکان مدیریت فعالیت های موجود در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: افزایش سرعت دسترسی به بخش های مختلف در حالت قفل گوشی




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


تجربه عکاسی 3D؛
دانلود کنید: با این نرم افزار سه بعدی عکاسی کنید
این روزها بازار سه بعدی و تلویزیون های سه بعدی و بالاتر حسابی گرم شده است و کمتر جای پیدا می شود که این فناوری در خانه هایشان یافت نشود. از این رو نرم افزارها و فیلم های بسیاری به صورت سه بعدی ساخته و منتشر شده است. حتما می دانید که کیفیت فیلم برداری یا عکاسی به صورت سه بعدی بسیار بالا می باشد و یا می خواهید چنین عکس های بگیرید که بتوان به صورت سه بعدی آن را مشاهده کرد، بهتر است نرم افزاری که معرفی می کنیم را دانلود کنید. نرم افزار D Camera نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهد که عکس های بصورت سه بعدی و با کیفیت بالا بگیرید. از این پس می توانید با این نرم افزار به خواسته خود یعنی گرفتن عکس سه بعدی برسید و با خلاقیت و مهارتی که دارید عکس های سه بعدی بسیار زیبا بگیرید و با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از عکسی که گرفته اید استفاده کنند. یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار قرار دادن عکس سه بعدی خود بر روی پروفایل های شما در شبکه های اجتماعی می باشد که می توانید برای کسانی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید مخاطبی با پروفایل خاص باشید.



عکاسی سه بعدی





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



Recycle Bin اندرویدی؛
دانلود کنید: برنامه بازگردانی فایل‌های پاک شده در اندروید
از دست دادن بعضی از فایل های گوش‏‏‏ی برای ما کمی ناراحت کننده است و برای بازیابی فایل از دست رفته کارهای بسیاری را انجام داده اید ولی هرگز موفق به بازگشت آن فایل نشده اید. وقتی یک فایل در کامپیوتر شما بصورت اتفاقی حذف می شود نگران حذف شدن آن عکس یا فایل خود نیستید زیرا می توانید آن را از سطل زباله کامپیوتر خود آن را دوباره بازیابی کنید و فایل را به حالت قبل برگردانید. کاربران اندرویدی می توانند از این پس فایل های حذف شده خود را دوباره بازیابی کنند و اگر بصورت ناخواسته و اتفاقی فایلی حذف شد دیگر نگران نباشند زیرا می توانید فایل یا هر موردی که حذف کرده اید دوباره بازگردانی کنید. دیگر نیازی نیست حجم اینترنت خود را صرف نرم افزارهای کنید که هیچ کمکی نمی توانند به شما بکنند. در ادامه شما کاربران را با نرم افزاری آشنا می کنیم که بسیاری از کاربران از آن استقبال می کنند و مورد نیاز هر کاربری می باشد. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم بسیار سریع و کاملا رایگان می باشد. عملکرد این نرم افزار شبیه سطل زباله کامپیوتر است که می توانید فایل حذف شده را بازیابی کنید.



حذف فایل های اندرویدی





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


یک میلیون دعا؛
دانلود کنید: با این برنامه یک میلیون نرم افزار همراه شماست
استجابت دعا، مانند هر پدیده دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابة ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود. رسول خدا مي فرمايند: «هرگاه يکي از شماها دعا کند، براي همه دعا کند زيرا که آن مستجاب تر است!» و نيز در اخلاق اسلامي سفارش شده است که برادرانتان را در دعا کردن (صادقانه) بر خود مقدم بداريد که خداوند ضمانت کرده است که هرکس اينگونه کند من يک ميليون برابر آنچه مي خواهد، به او خواهم داد! (المراقبات، باب ماه ذي الحجة-ص 450) نرم افزاری که قصد معرفی ان را داریم نرم افزار یک میلیون دعا نام دارد که تمامی دعا در این نرم افزار گنجانده شده است.



دعا





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دانلود کنید: 14 ابزار کاربردی برای مدیریت فایل‌های pdf در تلفن همراه
در حال حاضر بیشتر مقاله ها و تحقیقات به صورت pdf ارائه می شوند، مدیریت صحیح و ساخت فایل های پی دی اف در تلفن همراه تقریبا کاری سخت است، اما برنامه ی کاربردی PDF Tools کمک می کند در گوشی یا تبلت اندرویدی خود کارهایی چون: ساخت فایل های پی دی اف از روی صفحات html، امکان چند تیکه کردن فایل های pdf مورد نظر، قابلیت افزودن رمز عبور به فایل مورد نظر، امکان استخراج تصاویر موجود در فایل های پی دی اف و ... را انجام دهید. برنامه معرفی شده دارای رابط کاربری آسانی است و برای مدیریت فایل های پی دی اف نیاز به آموزش خاصی نیست و می توانید با سرعتی مثال زدنی تغییرات مورد نظر خود را بر روی فایل ها ایجاد کنید.



jlk; ?(در حال کار)




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دم نوش‌ها چه فوایدی دارند؟!
دانلود کنید: با خواص دم نوش‌ها بیشتر آشنا شوید
این روزها دم نوش های گیاهی طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است که مورد استقبال اغلب خانواده ها شده است. برخی برای نفع درمانی از این دم‌نوش‌ها استفاده می‌کنند. تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه آن را جایگزین چای کرده اند. اغلب گیاهان بافت سفت و خشنی دارند که بدن قادر به هضم این بافت و دسترسی به ترکیبات مفید آن نیست. در نتیجه برای آنکه ما بتوانیم از این ترکیبات سودمند نفع ببریم با خیساندن گیاه در آب، دم کردن یا جوشاندن به اثرات مهم آن دست می یابیم. البته باید بدانید دم کردن و جوشاندن گیاهان دو روش مختلف است و نوشیدنی حاصل از هر روش، خاصیت و تاثیر جداگانه ای بر بدن می گذارد. توجه داشته باشد دم‌نوش‌ها با جوشانده هر کدام مقوله خاص خود را دارند. دم نوش ها همانطور که اثرات و تاثیرات مثبی دارند تاثیرات منفی هم دارند.



دانلود کنید: با خواص دم نوش ها بیشتر آشنا دم نوش هاشوید





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


حرفه‌‌ای‌ها کلیک کنند؛
دانلود کنید: ویرایش حرفه‌ای فایل‌های آفیس
نرم افزار آفیس به قدری جامع و کاربردی است که تقریبا همه ی ما روزانه با آن سر و کار داریم، شاید استفاده از فایل های مربوط به آفیس در گوشی یا تبلت اندرویدی آسان باشد، اما ویرایش آن این گونه نیست و دارای دشواری های خاص خود است. اگر قصد ویرایش فایل های آفیس در تلفن همراهتان را دارید، دریچه به شما برنامه ی QuickEdit Text Editor را پیشنهاد می کند، برنامه معرفی شده از 40 زبان زنده دنیا به صورت کامل پشتیبانی می کند و می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه ابزارهای متنوع و کاربردی، سازگاری با انواع نسخه های اندروید، پشتیبانی از فایل های html برای ویرایش و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: ویرایش حرفه ای فایل های آفیس




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


کاهش مصرف باتری به صورت محسوس؛
دانلود کنید: باتری تلفن همراهتان را به خواب زمستانی بفرستید
همان گونه که می دانید یکی از نقطه ضعف های بیشتر گوشی های اندرویدی مصرف بیش از اندازه از منابع باتری است، این ویژگی سبب می شود شارژ باتری تلفن همراه در مدتی کوتاه خالی شود، حتی اگر از گوشی هم استفاده نکنید خواهید دید که گوشی با کاهش باتری مواجهه خواهد شد. نرم افزار Hibernation Manager کمک می کند تا در زمان هایی که از گوشی استفاده نمی کنید، شارژ باتری تلفن همراهتان حفظ شود، برنامه با تاثیر گذاری بر روی پردازنده، برنامه های غیر ضروری را غیر فعال می کند، این ویژگی سبب کاهش مصرف باتری می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تنظیم ولتاژ باتری، تنظیم فرکانس، حجم کم و سازگاری با اکثر نسخه های اندروید اشاره کرد.



دانلود کنید: باتری تلفن همراهتان را به خواب زمستانی بفرستید




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


استفاده از تایپ صوتی برای نوشتن پیامک؛
دانلود کنید: دیگر نوشتن پیامک وقتی زیادی از شما نمی‌گیرد!
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد ارسال یک متن طولانی را به وسیله ی پیامک داشته باشید و زمان طولانی را صرف نوشتن آن کنید، برنامه کاربردی "Enhanced SMS & Caller ID" این مشکل شما را حل خواهد کرد، با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به نوشتن متن مورد نظر با صفحه کلید گوشی نیست، بلکه می توانید به صورت صوتی متن مورد نظر را تلفظ کنید تا برنامه برای شما بنویسد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: شخصی سازی قسمت تماس ها و پیام های دریافتی به صورت سفارشی، پشتیبانی از بلوتوث، افزایش صدای پیام های دریافتی و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: دیگر نوشتن پیامک وقتی زیادی از شما نمی گیرد!




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دکمه ساز eXtraButtons؛
دانلود کنید: اضافه کردن دکمه‌های اضافی به پنجره‌های ویندوز
هنگامی که یک نرم افزاری نصب می کنید سه دکمه در بالای صفحه نمایش داده می شود که یکی برای بستن نرم افزار دیگری برای بزرگ کردن و کوچک کردن صفحه به کار می رود. از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم، همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود. اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشت. مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد. نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند. eXtraButtons با اضافه کردن ۹ قابلیت جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند. ضمنا این نرم افزار سازگار با ویندوزهای 7, 8, 8.1, 10 است.




دکمه ویندوز





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


کارشناس اندروید شوید؛
دانلود کنید: تمامی فوت و فن‌های اندروید را فرا بگیرید
همه ما می توانیم خود یک کارشناس حرفه ای در زمینه اندروید باشیم. فقط باید کمی تلاش و البته مطالعه در مورد این سیستم عامل داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی این سیستم عامل را مورد بررسی قرار دهیم. اما ممکن است به تعداد انگشت شماری برخی از روش ها روی دستگاه اندرویدی شما کار نکنند دلایل کار نکردن برخی از این کدها ممکن است ناسازگاری با گوشی و نسخه اندروید باشد. در چنین مواقعی چه باید کرد؟ چطوری باید این کدها را عملی کرد. نرم افزاری برای کاربران دریچه فناوری اطلاعات قرار می دهیم که بتوانند خود یک کارشناس باشند و جواب خیلی از سوال ها را داشته باشند و معنی و مفهوم آن را به خوبی بفهمند پس این نرم افزار را از دست ندهید.



کارشناس اندروید






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای سیستم عامل اندروید؛
دانلود کنید: بهینه سازی کارت حافظه‌ها جانبی تلفن همراه
بیشتر فایل های اضافی و کش در کارت حافظه جانبی ذخیره می شوند، دلیل اصلی این امر نصب و استفاده از برنامه های مختلف است، زیرا با نصب هر برنامه پوشه ای به نام آن برنامه در حافظه گوشی یا حافظه جانبی ایجاد می شود که فایل های اضافی و مرتبط با آن برنامه را در درون خود گنجانده است، برنامه SD CARD Storage Optimizer Pro می تواند با بررسی پوشه ها و فایل های موجود در کارت حافظه جانبی گوشی شما، فایل های بیهوده را تشخیص و در صورت صلاح دید شما آن ها را حذف کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان انتقال فایل ها به سرور، سرعت بالا در اسکن کارت حافظه، قابلیت ایجاد پوشه های مختلف و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: بهینه سازی کارت حافظه ها جانبی تلفن همراه
 
دانلود کنید: بهینه سازی کارت حافظه ها جانبی تلفن همراه




  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری


































کد خبر: ۵۱۳۱۳۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن