تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه: برگزاری همایش استانی کوهنوردی در ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه:
برگزاری همایش استانی کوهنوردی در ارومیه
رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه گفت: همایش استانی کوهنوردی 8 اسفند ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش استانی کوهنوردی در ارومیه



محمد محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: 8 اسفند ماه امسال به مناسبت بزرگداشت سی‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش مورد اشاره ترتیب می‌یابد، که با مشارکت هیئت کوهنوردی ارومیه و استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود 110 تا 120 نفر در آن شرکت کنند، یادآوری کرد: برای برگزاری بهتر همایش مورد اشاره سهمیه‌بندی شده است، به طوری که از هر شهرستان پنج نفر به عبارتی دو نفر از بین خواهران و سه نفر از برادران کوهنورد اعزام می‌شود.
رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه با اشاره به این که همایش صعود در ارتفاعات منطقه مرگور ارومیه صورت خواهد پذیرفت، ادامه داد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر هیئت در شهرستان مراجعه کنند.
محمد‌پور با اظهار به اینکه شرکت‌کننده‌ها در همایش مورد اشاره حتما باید عضو رسمی گروه‌های کوهنوردی باشند، اضافه کرد: افرادی که از سایر شهرستان‌ها برای حضور در این برنامه علاقه‌مند هستند، باید معرفی‌نامه هیئت شهرستان را اخذ کنند.
وی با اشاره به اینکه یک صعود زمستانی پیش‌رو داریم، اضافه کرد: بنابراین به افراد آماده و با تجربه نیاز داریم، تا در اثر سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی دچار حادثه تلخ و ناگوار نشده، و صعود باموفقیت انجام گیرد.
رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری این همایش اعم از پذیرش و صعود حداکثر دو روز خواهد بود، اضافه کرد: صعود از هشت صبح آغاز شده، تا ساعت 17 به طول خواهد انجامید، بنابراین حدود ده ساعت زمان صرف خواهد شد.
وی یکی از شرط‌های اصلی برای شرکت‌کننده‌ها در این همایش را داشتن بیمه معتبر ورزشی عنوان کرد، بیان داشت: در صورت نبود بیمه ورزشی اجازه حضور در همایش به افراد داده نمی‌شود، پس این نکته را باید جدی گرفت.
محمدپور به اهمیت در دست داشتن گواهی صحت و سلامتی توسط شرکت‌کننده‌ها تاکید کرد، بیان داشت: این همایش با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی، اداره ورزش و جوانان استان و ارومیه برگزار می‌شود.
وی کوهنوردی را یک ورزش مقاومتی دانست، اضافه کرد: برای حضور در این فعالیت ورزشی علاقه‌مندان حداقل باید 16 یا 17 سال داشته باشند، تا بتوانند مقابل سختی و صعوبت این رشته مقاوم بوده و از آن لذت ببرند.
وی با اظهار اینکه افرادی با سن‌های بالا می‌توانند در این همایش و به طور کلی در فعالیت کوهنوردی شرکت کنند، اظهار داشت: چنانچه فرد از آمادگی جسمانی و قدرت بدنی کافی برخوردار باشد، می‌تواند به این رشته سالم، مفرح و نشاط‌آور بپردازد. انتهای پیام/61002/ج۳۰

93/12/01 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن