تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804285334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه جالب هنر پیشه معروف سینما/ من می گویم استقلال قهرمان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نیما شاهرخ شاهی؛
مصاحبه جالب هنر پیشه معروف سینما/ من می گویم استقلال قهرمان می شود
نیما شاهرخ شاهی هنرپیشه استقلالی تلویزیون و سینمای ایران در گفت و گویی با اسپورت تی وی حرف های فوتبالی خود را بیان کرد.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نیما شاهرخ شاهی هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون که ارادت قلبی به تیم فوتبال استقلال دارد در مورد مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد. این گفت و گو را بخوانید

*با توجه به شرایط فوتبال ایران فکر می کنید باشگاه استقلال یا پرسپولیس خصوصی شوند؟

با این وضعیت به نظرم این اتفاق ممکن نیست.زحمت زیادی در این خصوص کشیده می شود اما خود من فکر می کنم اگر این اتفاق نیفتد خیلی بهتر است.چرا که این دو باشگاه مردمی هستند و به همین شکل اداره شوند بهتر است تا خصوصی شوند و ممکن است خصوصی شدن آن ها حتی تبعات بدی را بایشان داشته باشد.با این حال اعتقاد دارم خیلی عجیب است که دو باشگاه خصوصی شوند و فکر نمی کنم حالا حالا ها این اتفاق صورت بگیرد.

*چه پیشنهادی در این زمینه دارید؟

پیشنهاد من این است که استقلال و پرسپولیس را به همین شکل دولتی بودن او اداره کنند ،چون این دو باشگاه مردمی هستند و ممکن است با خصوصی شدن به مشکل بخورند.فقط بهتر است منابع اسپانسرینگ بیشتری برای آن ها فراهم کنند تا مشکلات مالی شان هم حل شود.

*شما موافق ماندن کی روش هستید؟

اولا که به نظر من نگه داشتن کی روش از نان شب واجب تر است.نمی دانم کی روش دیگر باید چه کار می کرد تا منتقدینش ساکت باشند.او در سخت ترین گروه و در حالی که بقیه تیم ها چقدر هزینه کرده بودند 9 امتیاز را برای ایران گرفت و اگر در بازی با عراق آن اتفاقات نمی افتاد تیم ملی ایران حتما با اختلاف 2 گل برنده شده بود.در بازی های جام جهانی هم که آن قدر خوب حفظ آبرو کرد.وقتی یک مربی این قدر بزرگ است ما چرا باید او را از دست بدهیم.او تمام بازیکنان ما را خوب می شناسد.آن هایی که می گفتند او جوان گرایی نمی کند ،جوان های تیم او را هم دیدند.کسانی که می گفتند کی روش باید از دل لیگ بازیکن بیاورد او از دل لیگ هم که بازیکنانی مثل پور علی گنجی ،غفوری ،امیری و...راهم آورد.

*مشخص است که از انتقادات مغرضانه ای که به کی روش می شود هم ناراحت هستید؟

متاسفانه واقعا یک عده او را اذیت می کنند.من مطمئنم که ما با این مربی به جام جهانی می رویم و آن وقت برای اولین بار دو صعود متوالی در جام جهانی را داریم.فقط امیدوارم دوستان این قدر چوب لای چرخ او نکنند و بگذارند کی روش کار خودش را بکند.یک نکته دیگر را هم باید در این ارتباط بگویم.

*می شنویم؟

متاسفانه فوتبال ما در پایه به نسبت دیگر کشورها خیلی عقب است و جز یکی دو باشگاه بقیه ،هیچ کدام روی پایه خوب کار نمی کنند.اما ما این همه فوتبالیست خوب دو رگه ای داریم که تحت آکادمیک اصولی فوتبال جهان آموزش می بینند و ما این شانس را داریم که از آن ها در تیم ملی مان استفاده کنیم و خوشبختانه خیلی هم خوب جواب داد.مثل دژآگه یا قوچان نژاد که توسط کی روش به تیم ملی دعوت شدند و باعث شدند ما به جام جهانی برویم.تعارف نداریم که ،مگرر همین قوچان نژاد گل صعود ما به جام جهانی را نزد.از این دست بازیکنان باز هم هستند که می توانند به فوتبال ما کمک کنند و باید به کی روش اجازه بدهیم از آن ها در تیم ملی استفاده کند.

*رقابت در لیگ برتر را چطور می بینید؟

به نظرم این لیگ جز جذاب ترین لیگ های ما است از یک طرف 5،6 تیم در رقابت فشرده برای قهرمانی هستند و از سویی در پایین جدول هم 5،6 تیم  شانس سقوط دارند. به اعتقاد من امسال تیم ضعیف نداریم و حتی تیم های پایین جدول هم قشنگ فوتبال بازی می کنند.

*حتما به عنوان یک هنر پیشه طرفدار استقلال اعتقاد دارید این تیم قهرمان می شود؟             در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک تر می شود و از سویی امیر قلعه نویی مربی نیم فصل دوم است پس نتیجه می گبریم استقلال قهرمان می شود.

*شرایط کرار را در استقلال چطور می بینید؟

او از لحاظ تکنیکی بهترین بازیکن است و اتفاقا زوج خیلی خوبی را در کنار شهباز زاده تشکیل داده است اما وقتی عصبانی می شود لطمه اش را به تیم وارد می کند.کرار نقطه ضعفش عصبانیتش است و باید مشاوره شود.وقتی تیم های مقابل عصبانیت او را می بینند این بازیکن را هدف قرار می دهند اما او باید مثل مسی رفتار کند.تیم های مقابل بارسا هم مسی را می زنند اما این بازیکن بدون این که پشت سرش را نگاه کند به بازی خود ادامه می دهد در حالی که کرار دنبال این می گردد که ببیند کدام بازیکن او را می زند.

*فکر می کنید محرومیت دو جلسه ای حق او بود؟

بله حقش بود چون پیشینه اش در این زمینه هم زیاد بود.از طرفی خود او دید که فغانی آوانتاژ داد پس دیگر اعتراضش چه بود که کارت بگیرد.او بی دلیل اعتراض کرد تا داور کارت دوم را هم به او بدهد.

*شرایط پرسپولیس را چطور می بینید؟

به نظر من برداشتن علی دایی بزرگ ترین اشتباه پرسپولیس بود اما با این حال الان که پرسپولیس نماینده ایران است من به عنوان یک ایرانی استقلالی امیدوارم این تیم در رقابت های آسیایی موفق عمل کند.در بازی های این تیم در آسیا ما همه طرفدارش هستیم و دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد.الان درست است که شرایط پرسپولیس خوب نیست اما امیدوارم حداقل در بازی های خانگی اش آبروی فوتبال ایران را حفظ کرده و بتواند نتایج آبرومندانه ای بگیرد./ اسپورت تی وی/110



۲۹/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن