تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگیره برای دومین بار متهم به تبانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آگیره برای دومین بار متهم به تبانی شد خبرگزاری پانا: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن به دست داشتن در تعیین نتیجه یک بازی دیگر در لالیگای اسپانیا متهم شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت 12:31

خبرگزاری پانا+آگیره

به گزارش خبرگزاری پانا، روزنامه مارکا نوشت، خاویر آگیره سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن که پیش از این به تبانی در دیدار رئال ساراگوسا و لوانته در فصل 11-2010 متهم شده بود متهم به تبانی و تعیین نتیجه بازی در دیدار اسپانیول و اوساسونا در فصل 14-2013 هم است.
پس از ناکامی تیم ملی ژاپن در جام ملت‌های 2015 آسیا و رو شدن پرونده تبانی خاویر آگیره در فوتبال اسپانیا مسئولان اتحادیه فوتبال ژاپن برای اینکه هیچ‌گونه خدشه‌ای به تیم ملی کشورشان در راه رسیدن به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه وارد نشود، تصمیم به کنار گذاشتن سرمربی مکزیکی خود گرفتند.
چندی پیش دادگاهی در شهر والنسیای اسپانیا، پرونده اتهامات نسبت داده شده به خاویر آگیره بابت دست داشتن در تبانی تعیین نتیجه بازی رئال ساراگوسا و لوانته در فصل 11-2010 را به جریان انداخت و بیم ژاپنی‌ها از اینکه مربی تیم ملی‌شان مجرم شناخته و از فعالیت در عرصه مربیگری محروم شود، آنها را به قطع همکاری با این مربی وادار کرد.
آگیره 56 ساله در ماه آگوست 2014 به سمت سرمربیگری ژاپن منصوب شد ولی سامورایی آبی در جام ملت‌های 2015 آسیا عملکرد خوبی نداشت و در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب امارات شد و از رسیدن به جمع 4 تیم برتر بازماند تا ناکامی بزرگی در کارنامه این مربی مکزیکی و البته ژاپنی‌ها به ثبت برسد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن