تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802416257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ارسال مقالات به همایش سبک زندگی تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام فتحی:
مهلت ارسال مقالات به همایش سبک زندگی تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد

سبک زندگی


شناسهٔ خبر: 2500592 چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
استانها > زنجان

زنجان- دبیر علمی همایش ملی سبک زندگی ، نظم و امنیت زنجان با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی در استان زنجان گفت: مهلت ارسال مقالات به همایش سبک زندگی تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد . به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف فتحی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: ورود دانشگاه ها برای ایجاد و حفظ نظم و امنیت در جامعه ضروری است و این همایش با همکاری دانشگاه و ناجا برگزار می شود.وی ادامه داد: در خصوص رابطه پلیس و جامعه سه رویکرد «منفعلانه، فعال و فرافعال» را عنوان کرد وافزود: در راستای اعتلای این سه رویکرد باید تلاش مضاعفی در دستور کار قرار گیرد.  حجت الاسلام فتحی افزود: : در رویکرد منفعالانه، پلیس به دنبال کشف جرایم و در رویکرد فعال علاوه بر کشف جرایم دنبال پیشگیری نیز است و در نگرش فرافعال جامعه نیز وارد عرصه نظم و امنیت شده و پلیس به عنوان ناظر عمل می کند و برای موفقیت پلیس در هر کدام از این ماموریتها باید باپلیس همکاری کرد.دبیرعلمی همایش سبک زندگی، نظم و امنیت زنجان گفت  : در رویکرد سوم اجرای طرح جذب پلبیس افتخاری در ارتقای امنیت عمومی جامعه بسیار موثر است و در این میان دانشگاه ها یکی از عناصر و مولفه های مهم در فرهنگ سازی محسوب می شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه زنجان گفت: در این همایش به جنبه های نظری علمی، جامعه شناختی، تاریخی و تجربی توجه شده و یکی از اهداف مهم این همایش نیز در واقع رفتن پلیس به سمت جامعه محوری است تا پلیس و جامعه  همسان شوند.

حجت الاسلام فتحی افزود: ۴۰۰ مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش ارسال شده و علاقه مندان برای شرکت می توانند چکیده مقالات خود را تا پنجم اسفند و اصل مقالات را نیز تا ۲۰ اسفند سالجاری به دبیرخانه این همایش ارسال و یا به آدرس Isos.znu۱@gmail.com پست الکترونیکی کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات خوبی در سطح دانشگاه ها و رسانه های مجازی برای برگزاری این همایش ملی صورت گرفته گفت:با اعلام فراخوان ارسال مقاله، تاکنون نیز مقالات خوبی به دبیرخانه رسیده است.

دبیر علمی همایش سبک زندگی، نظم و امنیت گفت: چیستی و چرایی مفاهیم سبک زندگی، نظم و امنیت و رابطه آنها با یکدیگر- حوزه های (اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی) و نهادهای تاثیرگذار بر سبک زندگی و متاثر از آن با رویکرد نظم و امنیت- فرصتها، تهدیدها و آسیب های موجود در سبک زندگی ایرانیان با رویکرد نظم و امنیت ـ جایگاه الگوهای سبک زندگی اسلامی در نظم و امنیت ـ جایگاه و نقش پلیس در ارتقای سبک زندگی ـ آینده پژوهی در حوزه های مطرح شده با اهداف ارتقای سبک زندگی و نظم و امنیت - نقش مدیریت، برنامه ریزی و طراحی شهری در سبک زندگی و نظم و امنیت - محورهای مقالات این همایش است و مقالات برگزیده نیز در ISI و ISC و مجلات علمی پژوهشی معتبرچاپ خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نفیس ارائه می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن