تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان عالي قضايي در شهرهاي لرستان به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۵ب.ظ)
مسئولان عالي قضايي در شهرهاي لرستان به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند در دومين روز از سفر استاني رئيس قوه‌قضائيه، مسئولان عالي قضايي به 9 شهرستان‌ لرستان سفر کردند و به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، رييس سازمان بازرسي کل کشور روز چهارشنبه در بدو ورود به شهرستان دوره چگني با حضور در مزار گلزار شهدا به مقام شامخ اين شهيدان اداي احترام کرد.
ناصر سراج به همراه جمعي از مسوولان اين شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه يادو خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.
رييس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي کشور به همراه علاء الدين بروجردي، رييس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسوولان بروجرد با نثار گل و قرائت فاتحه يادو خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.
همچنين رييس سازمان پزشکي قانوني که به نمايندگي از سوي رييس قوه قضاييه به شهرستان پلدختر سفر کرده است پس از ورود به پلدختر در گلزار شهداي اين شهر حضور يافت و با نثار گل به مقام شامخ شهداي اين شهرستان اداي احترام کرد.
در اين ارتباط حجت الاسلام حصاري معاون قضايي به کوهدشت، محمدباقر الفت معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم به الشتر، ذبيح الله خداييان معاون حقوقي به ازنا و احمد شجاعي رييس سازمان پزشکي قانوني کشور راهي پلدختر شدند.
شهرهاي دلفان، اليگودرز و دورود نيز به ترتيب پذيراي علي کهزادي معاون مالي ، پشتيباني و عمراني، حجت الاسلام محمدجعفر منتظري رييس ديوان عدالت اداري کشور و احمد تويسرکاني معاون رييس قوه قضاييه و رييس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن