تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرباني: گل زدنم کمکي به صبا نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قربانی: گل زدنم کمکی به صبا نمی‌کند
پيروز قرباني مدافع صباي قم که سابقه حضور در 12 دربي و روي هم رفته مقابل پرسپوليس در 20 ديدار حضور داشته است، معتقد است که انگيزه بازيکنان صبا مقابل پرسپوليس زياد است.

قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: درست است که من قبلا در دقیقه 93 به پرسپولیس گل زدم اما این به گذشته مربوط می‌ شود و گذشته هم هیچ کمکی به آدم نمی‌ کند. آن زمان که در استقلال بودم شاید نیروی جوانی بود یا انرژی که همیشه برای گل زدن جلو می‌ آمدم اما در صبا وظیفه ای به من محول شده که اجازه نمی‌ دهد به خط حمله اضافه شوم مگر در ضربات ایستگاهی که فکر می‌ کنم در کل مهمترین چیز برای یک مدافع دفاع است.

او ادامه داد: برای من به شخصه فرقی نمی‌ کند که درمقابل پرسپولیس بازی کنم یا تیم دیگری، همیشه تمام تلاشم را انجام می‌ دهم اما برای بازیکنان جوان تیم ما دیدار مقابل پرسپولیس انگیزه های خاصی دارد. من فکر می‌ کنم پرسپولیسی ها هم که در این فصل شرایط خوبی نداشتند در این دیدار انگیزه مضاعفی دارند. امیدوارم در نهایت شاهد بازی خوب از این تیم باشیم.

وی افزود: من این حرف را قبول ندارم که تیم ما از لحاظ دفاعی مشکل دارد. بازی با تراکتورسازی داور یک پنالتی به نفع آنها گرفت و کلا به نفع تراکتوری ها سوت زد. شاید در بازی با مسجدسلیمان دفاع مقصر باشد اما در هفته های گذشته عملکرد دفاع آنقدر خوب بود که کمتر از 4، 5 موقعیت نصیب حریفان کرده است.

قربانی در رابطه با شرایط داوری گفت: من اصلا این حرف را قبول ندارم که چون داور در هفته گذشته به ضرر صبا سوت زده این هفته به نفع آن سوت خواهد زد. به عقیده من در حال حاضر بعضی از تیم ها مثل صبا هستند که چون رابطه و لابی قوی ندارند، بلا سرشان می‌ آورند.

او در پایان گفت: فوتبال ایران رو به سمت عدالت گام بردارد نه اینکه مثل حالا قوی ترها ضعیف ترها را بخورند، نمی‌ دانم چه کلمه دیگری به کار ببرم که جنبه توهینی نداشته باشد. به هرحال ما به عنوان یک ورزشکار نمی‌ توانیم با همه اتفاقات مقابله کنیم و در حیطه وظایف ما هم نیست.



1393/11/29 12:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن