تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیتی پسند به یک قدمی صدر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر فوتسال - هفته بیست و دوم/ گیتی پسند به یک قدمی صدر رسید خبرگزاری پانا: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل میثاق تهران جایگاه خود را در رده دوم تثبیت و به یک امتیازی تاسیسات دریایی تهران رسید.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن ساعت 18:02

خبرگزاری پانا+فوتسال

به گزارش خبرگزاری پانا، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور امروز و از ساعت۱۶، شش بازی همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها تیم تاسیسات دریایی تهران صدرنشین برابر تیم پایین نشین مقاومت البرز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
در اصفهان گیتی پسند میزبان تیم میثاق تهران بود که در پایان این شاگردان محمد کشاورز بودند که برتری خود را بر حریف تهرانی دیکته کرده و با نتیجه سه بر دو در روز شکست و توقف اکثر مدعیان به پیروزی رسیدند. گل های این بازی را برای تیم گیتی پسند مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور (۲گل) و برای میثاق تهران موسی حسن دوست و مجتبی حسن نژاد به ثمر رساندند.
در اهواز هم تیم محمد ناظم الشریعه که این هفته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بود اسیر تیم خوب ماهان تندیس قم شد و با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد. در این بازی که اولین باخت خانگی تیم حفاری به حساب می آمد برای این تیم میثم برمشوری و مهران عالیقدر و برای ماهان قم علیرضا وفایی (۲گل)، هاشم فرج و سعید قاسمی گلزنی کردند. ماهان با این برد و با توجه به روز توقف مدعیان دوباره به کورس بازگشت.
دربی تبریز را تیم دبیری تبریز با نتیجه ۴ بر ۲ از مس سنگون برد تا بخت خوب مسی ها برای نزدیک تر شدن به تاسیسات دریایی از بین برود. در این بازی برای تیم اصغری مقدم دبیری، فرید نمازی، رشید قلی پور و فرهاد فخیم(۲گل) و برای مس سنگون مسلم رستمی ها و جاناتان داسیلوا گلزنی کردند. مس سنگون با این شکست در رده سوم و در فاصله چهار امتیازی صدر باقی ماند.
در سالن سید رسول حسینی ساری هم تیم پدیده اقتدار نوین فردوسی باز هم یک نتیجه جالب توجه دیگر کسب کرد و موفق شد راه ساری را در خانه اش با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف کند. گل های این بازی را برای تیم سید مهدی ابطحی امیر حسین رسولی(۲گل) و مرتضی عظیمایی به ثمر رساندند و از تیم مصطفی نعمتی نیز به ترتیب میثم خیام، ناصر عجم و عماد محمدی دروازه حریف را گشودند.
و اما در ساوه تیم شهرداری کلکسیون گل به راه انداخته و در یک بازی پر گل موفق شد پایاسازه جوان را با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کند تا برنده بازی شش امتیازی پایین جدولی ها لقب گیرد. برای تیم خوراکچی در این بازی شاپا(۲گل)، طه مرتضوی، مصطفی ظریفیان و مجتبی مریدی زاده(۲گل) به ثمر رساندند ضمن اینکه برای پایاسازه نیز عسکری(۲گل) و حمید واحدی گل های این تیم را وارد دروازه حریف کردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن