تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر همکاري دستگاه قضا با ضابطان خاص دادگستري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
تاکيد بر همکاري دستگاه قضا با ضابطان خاص دادگستري جانشين معاون نيروي انساني ناجا بر همکاري دستگاه قضا با کارکنان يگان حفاظت که تحت عنوان ضابط خاص دادگستري فعاليت مي کند، تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار خسرو اسکندري در همايش فرماندهان يگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري، با اشاره به چالش‌هاي امنيتي و وجود ناامني در کشورهاي پيرامون جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: در کشور ما، ثبات و امنيت پايداري حاکم است که اين امر مرهون تلاش نهادهاي امنيتي و نظارتي در اين رابطه است.
وي تصريح کرد: تقويت يگان‌هاي حفاظت به توسعه امنيت پايدار در کشور کمک مي‌کند.
اين مقام ارشد انتظامي به تقسيم‌بندي ضابطان بر اساس قانون آئين‌نامه دادرسي کيفري مصوب سال 1392 اشاره کرد و گفت: ضابطان عام شامل فرماندهان، افسران و درجه‌داران آموزش‌ديده هستند که پس از گذراندن دوره‌هاي تخصصي، کارت ضابطيت به آن‌ها تعلق مي‌گيرد، تمام وظايفي که آن‌ها در اين مقام انجام مي‌دهند از سوي قانون‌گذار تعيين‌شده است.
سردار اسکندري، ضابطان خاص دادگستري را نوع ديگري از اين تقسيم‌بندي عنوان کرد و گفت: يگان‌هاي حفاظت سازمان‌ها به‌عنوان ضابط خاص دادگستري تلقي شده و طبيعتاً براي مقام قضائي نبايد فرقي داشته باشد که پرونده را از ضابط عام يا ضابط خاص دادگستري دريافت مي‌کند.
جانشين معاون نيروي انساني ناجا با اشاره به خلأها و نيازمندي‌هاي قانوني، گفت: با توجه به مأموريت متنوع يگان حفاظت احتمال دارد خلأهاي قانوني در اين رابطه وجود داشته باشد که بايد شناسايي شود؛ با توجه به همکاري خوبي که ميان نيروي انتظامي با مجلس شوراي اسلامي وجود دارد، اميدواريم بتوانيم اين خلأها را برطرف کنيم.
اسکندري خاطرنشان کرد: اقدامات خوبي در بحث ساختار و سازمان فرماندهي يگان حفاظت منابع طبيعي انجام شده به‌گونه‌اي که اين مبحث نيز به هيأت محترم دولت ارسال‌شده؛ انشاء الله با تصويب اين ساختاربخشي از مشکلات حوزه مأموريتي اين يگان مرتفع شود.
جانشين نيروي انساني ناجا در حاشيه اين نشست، ابلاغ آخرين تدابير، سياست‌ها و رهنمودهاي حوزه مرکزي و نيز مهارت افزايي فرماندهان را از اهداف نشست فرماندهي يگان حفاظت منابع طبيعي عنوان کرد.
اين مقام ارشد انتظامي، مهم‌ترين دستاورد فرماندهي يگان حفاظت منابع طبيعي را تسلط و اشراف فرماندهان اين يگان در حوزه مأموريتي‌شان برشمرد و گفت: اقدامات به‌موقع آن‌ها، مانع از هرگونه بي‌نظمي و هنجارشکني در حوزه مربوطه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن