تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پليس راه استان قزوين به رانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
هشدار پليس راه استان قزوين به رانندگان رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قزوين با توجه به تغيير نا گهاني جو هوا وبارش برف و باران در استان به رانندگان وسائط نقليه هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ بهرام زينلي اظهار داشت: با بارش نزولات آسماني در استان و لغزنده بودن محورهاي استان ضرورت دارد رانندگاني که در جاده‌ها و بزرگراه‌هاي استان تردد مي‌کنند به توصيه‌هاي پليس‌راه توجه و با ايمني بيشتري جهت عدم بروز حوادث ناگوار رانندگي نمايند.
وي در خصوص وضعيت راه‌هاي استان بيان داشت: در گردنه کوهين هم در آزادراه وهم جاده قديم بارش‌هاي پراکنده برف راداريم و جاده لغزنده است. در محور هجيب، هوا ابري و جاده خشک است. در جاده همدان – قزوين در گردنه آوج هوا ابري و جاده لغزنده هست در محور قزوين – زنجان انتهاي حوزه بارش باران و جاده لغزنده وقسطين لار در الموت شاهد بارش برف و در رانندگي نياز به زنجير چرخ نيست و در محورهاي قزوين – تهران و قزوين – کرج هوا ابري و جاده لغزنده است.
رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي استان قزوين به رانندگان توصيه کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت بکنند. با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها رانندگان فاصله طولي را رعايت و از تغيير ناگهاني مسير بخصوص در بزرگراه‌ها خودداري کنند.
سرهنگ بهرام زينلي به رانندگان و مسافريني که قصد تردد در محورهاي کوهستاني رادارند توصيه کرد: خودروهاي خود را به زنجير چرخ و لاستيک ضد يخ مجهز کنند و از وضعيت خودرو، سيستم تهويه سالم و پر بودن باک بنزين و سالم بودن چراغ‌ها، برف‌پاک‌کن و شيشه‌شوي اطمينان حاصل کنند
وي نسبت به همراه داشتن پتو و آذوقه خشک در تردد در محورهاي کوهستاني تأکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن