تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ایذه: استقبال نوروزی امسال در ایذه به معنای استقبال کل استان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ایذه:
استقبال نوروزی امسال در ایذه به معنای استقبال کل استان است
فرماندار ایذه گفت: امسال بحث استقبال نوروزی در ایذه به‌عنوان ورودی خوزستان، به‌معنای استقبال تمام خوزستان از مهمانان است.

خبرگزاری فارس: استقبال نوروزی امسال در ایذه به معنای استقبال کل استان است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، جهانبخش قلاوند در جلسه شورای اداری این شهرستان که ظهر امروز در سالن نشست‌های فرمانداری برگزار شد، با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به برنامه‌های انجام شده در این دهه اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح چند پروژه آب‌رسانی روستایی در روستاهای محروم بخش سوسن، افتتاح چند پروژه مرغداری در سطح شهرستان و افتتاح چند طرح فنی و حرفه‌ای از افتتاح‌ها بوده‌ است. *افتتاح ICU باید برای ارائه خدمات همیشگی باشد نه نمادین وی در این راستا با اشاره به افتتاح ICU بیمارستان شهدای خاطرنشان کرد: امیدوارم این یک افتتاح قطعی باشد و در جهت ارائه خدمات به مردم شهرستان تلاش شود و در آینده شاهد تعطیلی دوباره آن نباشیم. فرماندار ایذه در ادامه با تشکر ویژه از انجمن فرهنگی و هنری ساوار ایذه در راستای همکاری با ادارات شهرستان جهت اجرای جشنواره عشایری زنان آفتاب افزود: این جشنواره با دست خالی انجام شد و انتظار می‌رود ادارات حامی همکاری خود را عملی کنند. قلاوند ادامه داد: پاک‌سازی محیط اطراف این جشنواره از زباله و رعایت استانداردهای اخلاقی و اسلامی از کارهای پسندیده اجرای این برنامه مفرح بود. *به پتانسیل‌های گردشگری ایذه توجه شود وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعت گردشگری کشور و شهرستان تصریح کرد: پتانسیل‌ها و آثار طبیعی، باستانی و فرهنگی زیادی در سطح منطقه موجود است، ولی متاسفانه به این فرصت‌های گردشگری توجه جدی نشده است. فرماندار ایذه با اشاره به برنامه‌های ویژه نوروز در شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های نوروزی شهرستان ایذه، امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و بر دو محور شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد و در آن مسافران کشوری و حتی خارجی نیز پیش بینی شده است. وی با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان باید معرفی شود اضافه کرد: رسوم، غذاها، زبان و... شهرستان باید برای مسافران معرفی و ورودی‌های شهرستان برای اجرای برنامه استقبال باید ساماندهی شود.
قلاوند با اشاره به اینکه برای اولین‌بار در استان در شهرهای ورودی استان، نمایشگاه معرفی آن استان برپا می‌شود افزود: شهرستان ایذه به‌عنوان بختیاری میزبان مسافران نوروزی شمال استان خوزستان خواهد بود.
وی افزود: امسال علاوه بر ایذه، شهرهای آبادان، اندیمشک و هندیجان نیز به‌عنوان دیگر ورودی‌های استان خوزستان، با عناوین منطقه‌ای شهرستان خود و استان خوزستان پیشواز مسافران نوروزی هستند.
رئیس شورای اداری ایذه به ایجاد غرفه و سیاه چادر در ورودی شهرستان اشاره کرد و افزود: طبق اعلام مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، تمام آثار محیطی و ملی شهرستان باید سطح‌بندی شوند.
وی افزود: داشته‌های شهرستان از قبیل گویش، نمادها، ادبیات و... باید برجسته شود و انجام این برنامه‌ها برای نوروز، نیازمند همکاری و هماهنگی تمام دستگاهای مربوطه است.
قلاوند با بیان اینکه محیط شهرستان باید آماده پذیرایی از مهمانان باشد اضافه کرد: انجمن‌های فعال هنری و فرهنگی شهرستان نیز باید در کنار ادارات و ارگان‌ها، به اجرای برنامه‌های محلی مانند شاهنامه‌خوانی و رسوم دیرینه مردم این شهرستان بپردازند و آن را معرفی کنند. *ورودی ایذه چشم انداز کل خوزستان است
وی با اشاره به برنامه منظم برای استقبال از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: استان خوزستان باید از دریچه ایذه به‌عنوان شهر ورودی معرفی شود و اقدامات مربوط به این ایام باید تا 25 اسفند انجام گرفته باشد.
فرماندار ایذه با بیان اینکه پاکسازی و انجام امور خدماتی در شهرستان باید به‌درستی و کامل انجام شود افزود: تردد در شهر ایذه سخت است و امر ترمیم جاده‌ها باید تا قبل از پایان سال صورت گیرد.
*تبلیغات زودرس انتخاباتی در ادارات ممنوع است
وی با اشاره به تبلیغات زودرس برخی از کاندیدای سال آینده اشاره کرد و افزود: این افراد با توجه به حفظ امنیت، از تبلیغ در مکان‌های دولتی اجتناب کنند.
فرماندار ایذه در این راستا افزود: به این افراد اعلام می‌کنم، برای تبلیغات خود هیچ‌وجه حق استفاده از منابع دولتی و بیت‌المال را نداشته و فرصت تبلیغات باید در زمان مشخص و به‌صورت برابر باشد.
قلاوند با تاکید اینکه ادارات محل خدمت به مردم است و نباید در آن کار تبلیغات انتخابات صورت گیرد خاطرنشان کرد: از مسئولان و مدیران ادارات این انتظار می‌رود، با توجه به نزدیکی انتخابات، مجال و فرصت استفاده از بیت‌المال را به این افراد ندهند.
وی در پایان صحبت‌های مربوط به این مبحث از ادارات درگیر با این امر درخواست کرد تا در صورت برخورد با این افراد، موضوع را گزارش داده تا عدالت رعایت شود. *کمبود اعتبار در بانک‌های شهرستان 
رئیس شورای اداری شهرستان ایذه در ادامه به بخش اشتغال در شهرستان اشاره کرد و افزود: در پروژه‌های در حال احداث شهرستان باید از نیروهای بومی استفاده شده تا بخشی از بیکاری منطقه رفع شود.
وی با اشاره به کمبود اعتبار در بانک‌های شهرستان اظهار کرد: اشتغال و کمک به‌رفع بیکاری مهمترین اولویت دولت است و قانون ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها در شهرستان باید برای همه به‌صورت یکسان باشد.
قلاوند با بیان اینکه مسئولیت‌ها برای خدمت به مردم است تصریح کرد: نباید در ارائه خدمات و تسهیلات گرایش‌های قومی قرار گیرد و خدمات باید برای همه اقشار باشد.
وی در پایان با با اشاره به بحث تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: ما باید بازرس خودمان باشیم و کارهای خود را طبق نظم انجام دهیم و در خدمات نوروزی نیز مهمانان و نگاه آنها بازرس کارهای ما بوده و باید آماده ارائه خدمات در خور باشیم. انتهای پیام/72026/س40

93/11/28 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن